Eram printre boscheti si ma uităm pe ambele parti ale străzi pentru a o observa pe Emma dar pe trotuare trecea doar o batranica care e in urma cu câţiva ani purtând gen haine Britney Spears ,o mama cu doi copilaşi gemeni care se certau pe jucărie ,un negru care avea fata gen "Omule am fata gen Bob Marley!" ,un batranel care se credea la disco si gen mutra de om Gabi,un catelus vagabont care tocmai făcea pe un carut,un cuplu de îndrăgostiţi,si când spun îndrăgostiţi ,spun dragoste.Mergeau si se sarutau in acelaşi timp.Eu de ce nu pot sa fac asta?Adica dacă as încerca cu Alex probabil m ar plesni sau poate nu.Nu ma înţelegeţi greşit,o iubesc mult pe Alex ,dar uneori este mult prea dura.Mult.Foarte mult.
Sar din boscheti ca un iepure începând sa alerg spre farmacie.Întru si observ ca era doar o baba la rand,care se certă cu o farmacista tânără de vreo 25 ani ,tuns bob .
-Deci doamna nu putem sa va dăm prezervative!tipa farmacista la baba .Daca eram eu in locul babei ,obrajii mei deveneau roşii dar ai ei sunt pre lăsaţi si zbarciti pentru a mai face ceva.Ca orice om peste .... nu pot sa jignesc pe mama.
-De ce ,ma rog?întreabă imbufnata baba cu mainiel la sânii ei lăsaţi si cred ca se golira de mult timp.
Decid sa nu mai parte la această discuţie intervenind :
-Ma scuză ti a trecut in ultimele 20 minute pe aici o fata satena ,slabă,cu colanti negri ,tricou cu nişte ochelari de soare ,o jacheta neagră in jur de 1.68 m,spun cu aproximare,dar Emma chiar are un 1.68!
-Da a fost.De ce?întreabă muscandu si buza cred ca observând ca sunt un bunoc.
-Îmi puteţi spune ce a cumpărat?întreb folosindumi farmecul ala Liam James Payne.
-Îmi pare rau,dar nu putem,si farmecul ala Liam James Payne nu a funcţionat.
Trebuia sa o conving asa ca ma apelat la singură metodă convenabila :
-Sunt iubitul ei ,spun si dacă ma auzea Alex eram deja in mormânt cu mainiel încrucişate.
Aveam noroc ca farmacista nu ma recunoştea .Adica e mai bine asa.Nu ştie ca am tripleti deja născuţi si foarte adorabili.
-Totusi...isi apleca capul in jos ,fiind nesigură daca sa îmi spună,da sau nu,asa ca am apelat la alta metodă de convingere :
-Nu ar trebui sa va zic asta ,domnişoară ,dar va spun ca ,a crescut la orfelinat au adopatat o familie de batranei din Narnia,am uiata sa menţinez faptul ca batranei erau teretoresti?
-Batranei terorişti?
-Întocmai,aprob din cap.A ajuns in SUA printr un transport de armé...
-Liam?ma întorc pentru a o vedea pe Emma furioasă.
-Da?răspund mai mult ca o întrebare.
-Ce cauţi aici?ma întreabă parcă iesindu i fum pe nări ca un taur.
-Păi am venit sa o vizitez pe *ma uit la ecusonul farmacistei*GABI?!
exclam eu si întreb in acelaşi timp .
-GABI?întreabă Emma strându se ca si mine de altfel
-GABI,ne clarifica farmacista ,cu fata aia gen "Probleme ?".Dacă ar şti de ce urăm numele asta ,si l ar schimba in Fernanda si ar pleca im Spania lucrând ca stargatoare de hidrante .
-Pe ea am venit sa vizitez,zâmbesc ca un copil mic .
-Ba nu!M ai întrebat ce a cumpărat*o analizează pe Emma*o fata,care eşti tu!Ma întrebat ce ai cumpărat!ii răspuns farmacista Emma apropindu se de mine cu paşi mari .
-De ce te intereseaza?ma întreabă prinvindu ma in ochi căutând intr un fel răspunsul,cale nu vroia sa stiu.
-Alex ma trimis ,te porţi ciudat,de AStA.Emma de ce Ai venit?Fi sinceră Cu mine!Sunt prietenul tau ,ma apropri de ea pundandu mi mana stânga pe umărul ei.
-Am venit sa cumpar un test de sarcina ,Liam.Spune eu imediat inghetand.
-Emma crezi ca esti...
-Da ,îmi răspunde privind in jos.
*
*
*
Iese din baie si se uită spre aparat,din ochii ei se ivira lacrimi maří.
Ma apropri de ea si ii iau testul pentru a observa cele doua liniute amarate.
-Emma !o strang in braţe .
-Ce o sa fac Liam?Cum o sa ii spun?ma întreabă fata fiind roşii de la lacrimile de pe obraji.
-Va înţelege,o liniştesc.
-Nu pot sa o fac .Nu pot sa ii spun.
-Atunci ce o sa faci?Nu este ceva cu care să te joci ,o privesc in ochi pentru a părea serios.
-Stiu,Liam,răspund sincer trangandu Si nasul.
-Atunci?o întreb serios.
-O să ma despart de el,aceste cuvinte făcând o sa verse mult mai multe lacrimi eu imediat Lund o in braţe sarutand o pe creştet prieteneşte.
Perspectva Harry
Ma uit la ceas si observ ca trecură 3 ore de când nu I am mai întâlnit chipul angelic.
Usa se deschise ,pe ia intrând Emma.
-Iubito!ma ridic de pe canapea aproprindu ma de ea pentru a primi îmbrăţişarea mea preferata ,in schimb ea ma respinge.
-Ce sa întâmplat?
-Trebuie să ne despărţim,cuvintele care te rănesc cel mai rau .
-De ce?o întreb serios devenind si furios.
-Harry,eu nu mai pot .Tu esti vedetă ,ai fani iar eu nu pot tine pasul.
Privesc fix in pământ incruntandu ma.
-Te rog nu fi suparat,îmi spune această eu mutandu my privirea spre ea.
-Emma ai suportat atât de mult timp lumea aceasta,de ce vrei să renunţi?Nu îţi da i seama ca te iubesc?De ce acum?Te iubesc si pot suporta să nu te am aproape de mine,strig practic ,ea începând sa planga mai tare.
-Si eu te iubesc!
-Atunci de ce vrei să te despărţi de mine?
-Pentru ca sunt insarcinata, şopteşte uşor ,încât să nu o aud.
Ii ridic bărbia cu degetele mele si ma uit adânc in ochii ei inlacrimati.
-Ma bucur ,Em!Tu si copilul veţi fi principalele mele preocupări,ii zic si ma întind să o sărut.
Capitol sentimental!
Va plăcut!
Scuze de greşeli!
P.s.
Teo,nu critica.
Nu este nevoie!Este cartea mea Si daca comentezi cred ca şti ce se va intampla in următorul capitol !
CITEȘTI
ADVENTURI
ФанфикEmma,Alex,Katy,Jacob si Gabi sunt o gasca nebuna de adolescenţi de clasa a XI a.Vietile lor sunt palpitante,dar devin si mai cand la un concert trupa One direction ii observa.Aventuri de neuitat,iubiri cu flacari si clipe amuzante de neuitat.