Perpectiva Harry
O privesc întinsă pe patul alb Si mic de spital .Sunt Cu ea de noapte trecută aici,din cauza analizelor ce au întârziat sa vină.Nu îmi pot descrie furia ce io port lui Liam.Adica stiu ca a fost un accident ,dar Si el ştia foarte bine ca Emma vroia sa oprească bătaia.Si într un fel ,a făcut o.Toti o venit la spital,îngrijoraţi.
Am dormit pe scaunul de lângă patul ei.Încă doarme.Îmi pun Mana pe capul ei.
Este uimitor ,ca am întâlnit o.O iubesc.Ea îmi transmite emoţii ,pe Care nu le am mai simţit.
Ştia ce poate aduce traiul Cu mine ,dar totuşi ,uite ca a încercat.
Îşi mişcă capul încet ,semn ca o sa se trezească .
-Harry?întreabă somnoroasa.Este asa de drăguţă dimineaţa.
-Care altcineva?
-Potter!zice Si începem sa radem.Poate ca prin ajutorul pervuziilor s a îmbătat.
-Esti foarte amuzantă când Esti in Spital,o tachinez dar observ ca fata i se schimba in confuzie.
-Sunt in spital?întreabă Si îmi amplasez mana pe spetele ei pentru o ajută sa se ridice.
-Da,nu îţi mai aminteşti?
-Îmi amintesc pumnul lui Liam...ma lovit ?întreabă vocea i tremurând.
-A fost un accident,o liniştesc eu.
-Stiu,zice Si îşi apleacă capul.
Stăm câteva secunde muţi.
-De când Esti aici?ma întreaba mutandusi privirea spre mine.
-Păi după ce ti s au luat analize,Ai venit in acest salon,si eu nu mai plecat.
-Ai dormit toată noaptea,pe scaunul asta,întreabă ridicându Si degetetul arătător spre scaunul in Care am dormit.
-Da,zice Si in secundă următoare ii simt buzele peste ale mele.
*
*
*
Perspectiva Emma
-Vreţi sa jucăm Ceva?ne întreabă Harry.
-Acum aproape 2 ani,asa sa întâmplat,constă Jacob referindu se la adevăr Si provocare in spital.
-Da,cam asa,jucam?ne întreabă din nou.
-Sigur,răspundem Toti in cor.
-Cine e primul?întreba Louis.
-Eu,ridică Katy mana.
Oare ce ii trece prin cap roscatei.
Jacob era pregătit sa fie întrebat dar Katy Il întreba pe Niall.Asa a decurs vreo doua ore.Intrebari stupide Si provocări fara sens.
Usa da sa se deschidă Si in momentul următor,o vad pe....NINA DOBREV?
-Nina,ce faci aici?întreabă Liam uimit semn ca o cunoaşte.
-OMG,ESTI NINA DOBREV!tip .
-Da,Si fu Esti sora mea.
La aceste cuvinte Toti eram gen "WTF?".
-Tu ma pacalesti?o întreb suspectand ca Poate este o glumă prosta din partea băieţilor.
-Nu,chiar Sunt sora ta,se aproprie Nina de mine.
-Cum?o întreb .
-Sunt Cu 6 ani mai mare ca tine.In timpul unei vacante de a parintilor in Bulgaria m am născut .Mama îşi dorea foarte tare copii.Până într o seara s a întâmplat.Mama a aflat ca este însărcinată.Ea Si Cu tata radiau de fericire.La un concert ,mama Si tata trebuiau sa plece .Nu ma puteau lasă singură.Si nici nu ma puteau lua Cu ei,pentru ca m am ascuns foarte bine de presa.M au lasat la o bona specializată.Ea de fapt era doar femeie care lucra pentru o agenţie de hoţi.Ma luat si pe mine cu ea,pentru a cere dezcumparare.Dar ea ,ma scăpat într o prăpastie ,unde acolo am rămas pana ma găsit cineva.M au dus la un orfelinat.După 2 ani,au venit sa ma ia o famile de acolo si m au redenumirea din nou.Numele meu adevarat este Isabella Maria Watson.
-WOW!spunem toti.
-Dar părinţii nu mi au zis nimic de tine,ii spun.
-Era dureros pentru ei,îmi explica această.
-Sti ca il ai si pe Kendall,nu?o întreb muscandu mi buza.
-Sunt tulburată,zice si începem sa radem.
-Chiar esti sora mea,o bat pe umăr.
-Ma bucur ca te am găsit surioara,îmi zice si o lacrima îmi cade din ochi.O îmbrăţişez pe sora care nu stiam ca o am.
Surprize,ciudat nu?
Sper sa va placa!
Scuzaţi greşelile,va pup si merci pentru voturi!
CITEȘTI
ADVENTURI
FanfictionEmma,Alex,Katy,Jacob si Gabi sunt o gasca nebuna de adolescenţi de clasa a XI a.Vietile lor sunt palpitante,dar devin si mai cand la un concert trupa One direction ii observa.Aventuri de neuitat,iubiri cu flacari si clipe amuzante de neuitat.