Bataia

61 3 0
                                    

-Bă Zayni,nu este cea ce pare,ii zice Gabi uitându se cu o fata gen "Corcitura scrie pe mine,dar alt cineva o scris pentru ca eu nu stiu...Ci ii aia corcitura?".

Zayn imediat se uită in jos si cu ochii cat cepele aleargă tipand după mama lui.După atâta timp nu s a obişnuit cu Gabi?Dar eu ,Alex,Katy si Jacob in momentu asta cred ca eram in perioada de descompunere  dacă eram ca Zayn.Perioada aia când încet încet ajungi ca si Gabi,pardon schelet.Scheletele sunt mai deştepte.Mult mai deştepte .Chiar dacă nu au creier.

Gabi imediat se ridică si începe să alerge după el.Stiu ca Zayn se gândeşte ca Gabi nu il va recunoaşte in mulţimea asta,dar Gabi,este capabil de orice.Si prin orice ma refer să il găsească pe Zayn.

Ma ridic si ma scutur ,pentru ca nu stiu pe unde a umblat Andrew.

-Deci ,de ce eraţi peste el?ne întreba Liam ajutand o pe Katy sa se ridice.Katy primind si o privire de Alex satanista.

-Pai o sa se mute lângă noi!ţipă Jacob ca o fetiţă mica ,noi uitându ne ciudat la el. Katy se ascundea dupa Andrew,pentru ca este cam jenant să ai un iubit ca Jacob.Ce tot spun eu aici?Gabi e un iubit ,cu care este jenant să fi văzut si vazuta.Este bi.De fapt,nu o avut nici o PRIETENA si se holbeaza la băieţi.Deci,GAY.

Băieţii auzind asta se uitau nervos la Andrew.De ce ?

-Fetelor si *se uită la Jacob* ,da fetelor ,duceţi va puţin ,vrem sa discutăm ceva cu Andrew,ne zice Harry.

Noi,o zbughim,nu pentru ca ne a zis el,ci pentru ca am descoperit ca au o fântână cu ciocolată.Ne imbranceam toti la ia.Uimitor,Alex a ajuns prima.Uite încă un lucru avantajos când ai un copil in burta,sau in cazul lui Alex,3,de trei ori mai rau sa ai o PRIETENA gravidă .TE LOVESTE SI CAZI JOS,SI DOAMNE CRED CA M AM INVINETIT !!!!!!!!!

Perspectiva Harry

După ce ii vad plecaţi ma întorc cu privirea la tipul din fata mea.Nu merită sa i spun numele ,defapt l am cam uitat.Anleu?Andrit?Adrew?

-Deci Anleu,încep eu.

-Este Andrew,ma corectează el.

Cum au put sa fie prieteni cu specimenul asta?Cum?Si încă sunt?Wow!

-Nu ma corectă ţaca !ma uit la el cu privire,de zici ca dacă privirea ar omora,el ar fi mort.Bine poate in coma.

-Deci de ce i ai trimis pe Emma si ceilalţi de aici?ma întreabă el.

I am dat eu voie sa întrebe ceva.

Si de ce spune Emma si ceilalti?Da ,il urasc!

-Emma si ceilalţi?întreabă Liam lundami o înainte.Bravo,cap de periuta!

-Da,spune de parcă nu à făcut nimic greşit.El este greşit!Face totul greşit!Viaţa lui e gresita!Da!

-Si iubita mea se află in ceilalţi,zice Liam indignat si foarte suparat.Si avea o incruntatura de aia foarte urâtă.

-Alex,pe care ai cam lăsat o însărcinată,ai violat o ceva?zice tantalaul enervandu l la maxim pe Liam care încă puţin si ii spărgea fata.

Se apropie de Andrew ridicând pulmul incercand sa ii de ie.O vad pe Emma care vine spre noi si începând sa strige la Liam sa il lase împace.De când ii ia apărare lui tacă?Aaa,nu suportă bătaia,m am prins.

Liam ridică pumnul spre Andrew dar imediat pumnul lui face contact cu fata Emmei.Îngerul meu căzând la pamant.

Perspectiva Emma

(când vede ca Liam începe sa se certe cu Andrew)

Ma uit la paharul meu cu suc plictisită .Ma întorc sa vad ce se întâmplă între băieţii si Andrew,când colo ii vad doar pe Andrew ,Liam si Harry.Da unde au fugit ceilalţi.

Ma uit atentă spre Liam care vad ca era nervos .Avea gura larg deschisă ,unde putea încapea Gabi .Alerg spre ei Si observ ca Andrew Si Liam se certau de binele.

Ma pun între ei când vad ca începe bataia.Imediat simt nişte Maini pe talia mea si pot sa dau seama ca Harry ma ţinea.

URASC BĂTAIA.Nu vreau sa se rănească.Adica ,nu vreau ca Liam sa se rănească pentru ca este iubitul lui Alex.Si nu vreau ca tripletii sa aibă un tata mutilat,gen Gabi.

Nu vreau nici Andrew sa se rănească pentru ca el este o parte a amintirilor mele si a prietenilor mei.Un fel de,amintire mişcătoare?

Liam ridică pumnul spre Andrew,eu observând ,il prind pe Harry neatent si zbughesc din stransoarea lui Harry,îndreptându ma spre Liam cu pumnul ridicat.

Vad cum pumnul lui se aproprie,eu încercând sa il opresc dar tot ce văd e negru.

Vam lăsat in suspans,stiu!

Următorul capitol o sa fie sentimental ,asa cred.

Scuză ti greşelile!

Multumesc pentru voturi!

Un comentariu nu ar strica si dacă va place povestea,spune ti prietenilor,va rog!

Va pup si va iubesc ca îmi cititi cartea ! :*

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum