Şantajul lui Kendall

100 4 0
                                    

In secundă urmatoare Andrew ma ajută să ma aşez pe canapea.Eram buimacă.După aproape o zi,petrecută cu One direction,ajungem celebrii?

-Emma,esti bine?ma întreabă Andrew aşezat pe canapea lângă mine .

-Da,doar ca sunt suprinsa.

Si deodată ,in casa,apare,să bagă tobele,fratele meu mai mare stupid Kendall Iolanda Watson.Are un nume de fata ,cine e spus ca părinţii noştri il iubeau sau il iubesc?

-WoW,Andrew ce faci aici?Ultima oară când te am vazut era la pista.Pista era locul unde skaterii se adună si fac tot felul de scheme.

-Da,dar venit la Emma să ii arăt...si il întrerup eu lăsându mi mana peste gura lui unde ar putea încăpea toate produsele de par a lui Zayn.

-Ca poate dânsa Macarena,continuu I eu fara ca si Kendall să ii da seama.Nu ii prea deştept.Nu are nimic in cap.

-Macarena?Serios?Eu încerc si acum să învăţ dânsul pinguinului,si începe sa ne arate o versiune a dansului pinguinului.

Ii fac lui Andrew cu mâna spre scări.El intelegandu mi semnul,ma lua de mâna,si urcăm sus .

-De ce nu ai vrut sa ii spun lui Kendall ,despre ştirile de la televizor ,despre voi si one direction?ma întreabă in timp ce intrăm in camera.

-Ori cat de prost ar fi Kendall,nu ratează nici o ocazie sa ma santaseze.

-Ce i asa de rau ca ai petrecut timpul cu one direction?

-Păi am petrecut timpul,cu nişte băieţii,si părinţilor mei nu le ar conveni.

-Dar când petreci timpul cu Jacob si Gabi?

-Gabi nu cred ca este băiat,si părinţii mei stiu.Si Jacob....la el este complicat.

-Înţeleg ,dar ai aproape 18 ani.Si dragă mea nu ai avut nici un iubit.

-Am avut iubiţi la viaţa mea,spun spre el cu o voce pitigaita.

-Nu ai avut.Nu mai nega.

-Da ,bine ,nu am avut !Esti mulţumit?întreb spre el încruntată.

-Sunt.Dar eu trebuie sa plec,este târziu!

-Bine,pa!Tine minte,oprestei pe toti care vor sa spune ceva despre mine si...

-Da,am înţeles!Pa!

-Pa!

*

*

*

Ma trezesc buimacă ,razele conturandu mi fata obosită.

Ma ridic si ma duc la baie.Îmi fac necesităţile.Si chiar si dusul.Ceva de Gabi nu are habarn.Stiu asta pentru ca mi à spus si o simt si de la kilometri.

Ma îmbrac cu o fustita roz,un maieu cu un urs maroniu cu fundita roşie si conversi mei roz.

Cobor scările rapid pentru nu a ma întâlni Cu Iolanda.Lol.Iubesc sa i spun asa.

-EMMA!ii aud vocea fratele lui meu mai mare.

of,eram aproape.Foarte aproape Cu mana pe clanta.

-Ce este?spun cu o voce de ingeras in timp ce il vad venind incoace.

-Ce faci,surioara?Când părinţii nu s acasa,Emmasiprieteniieiciudatiumblacutrupecelebre,spune rapid ultima parte aţă de rapid dar totuşi am înţeles.

-Ce vrei?ma uit cu privirea mea de "Te urasc!De ce nu te ai născut in China,ca acolo sunt multi,si nimeni nu te ar injura?Dacă te ar înjură nu ai înţelege ,pentru ca,ştii,vorbesc chineză!"

-Păi,am câteva chestii in minte!spune fracandu si barba care nu există si nici nu va exista.

-Nu pot sa cred!spun tare cu o mutra de "OMG!"

-Ce?întreabă alarmat uitându se prin jur si lundu si o poziţie unde i aş putea strivi foarte uşor ouăle.

-Ai ceva in cap!Ai minte,chiar!spun si aplaud.

-Foarte amuzant!spune si imi întinde o lista cu dorinţele sale ca sa nu ma parasca părinţilor.

-De ce vrei numărul de telefon a lui Chris Brown?

-O sa devină BFF celebru când eu o sa fiu un celebru cântăreţ!spune si se roteşte pe călcâie scuturandu si jacheta

-Hai sa ne prefacem ca nu te am auzit.Si nr. de telefon a impresarului lui Justin Biber?

-Dacă la făcut pe Biber faimos de pune poze cu pătrăţele lui pe Instagram*imi arată poza si ma abţin sa nu salivez* ,ma poate si pe mine .

-Tu n ai pătrăţele,spun cu o fata neutra.

-Sărim peste?

-Nr. de telefon a lui Kendall Jenner?

-O sa fie iubita mea fotomodel celebra.In plus ,ar fi tare sa ne strigam "Kendall!".

-Ciudatule!Si numarul de telefon a lui Dylan O'brien,de ce ma rog il vrei?

-Păi,o sa fie iubitul tău celebru pentru ca un star ca mine trebuie sa aibă imagine buna si familia.

-Interesant!Ar fi tare dacă Dylan O'brien ar fi iubitul meu.

-Da,ar fi,si in plus,cred ca lucrezi sa obti numărul lui înainte sa îţi spun eu.

-Da,bine,ma mai gandesc .Pa!

Si deschid usa repede sa scap de Kendall.

-Ce cauti aici?il întreb pe tipul din fata mea.

Nou capitol?Va plăcut?

Un vot si un comentariu,plz!

Mulţumesc!

A fost amuzant,capitolul?Vreau sa va stiu părerea!

Ne vedem cu următorul capitol! :* :)

ADVENTURIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum