Herkese tekrar selamlar 👋. Bu sefer çok farklı bir kurguyla karşınızdayım. Yine bir MewGulf hayran kurgusu fakat önceki hikayelerimden çok farklı bir içeriğe sahip olacak.
Öncelikle uyarayım fazlaca kan, şiddet ve cinsel eylemler içeren bir hikaye okuyacaksınız. Oldukça karanlık bir içeriği olacak. Bu yüzden sorumluluğu size bırakıyorum.
İşlediğim konu bazı psikolojik sorunları içeriyor olacak. Elimden geldiğince araştırma yaparak ilerleyeceğim fakat elbette ki yanlışlarım olacak. Bu durumda beni uygun bir dille uyarırsanız o kısımları yeniden gözden geçirip yanlış öğrendiğim şeyi düzeltmeye çalışırım. Ne kadar bilimsel ilerlemeye özen gösterecek olsam da bu sonuçta bir kurgu. Bazı kısımlarda gerçeği yansıtmayan şeyler de okuyabilirsiniz. Bunu da hatırlatmak istedim.
Hikaye MewGulf kurgusu fakat karanlık bir hikaye için bu isimler çok sevimli kaldığından dolayı onlara yeni isimler seçtim.
Matthew (Mew) = Tanrı'nın hediyesi
Grant (Gulf) = Yüce, büyükMew bir dönem gri saçlıydı bunu hatırlarsınız. İşte o halini bu kurguda kullanacağım. Ayrıca gözlerinin kahve tonlarında olduğunu biliyorum fakat bu hikayede açık mavi olarak hayal edeceğiz yakışıklımızı. Güzelliğine güzellik katacak emin olun 😉
Gulf ise en son yaptığı şovlardan birinden ilham aldığım şekilde koyu göz makyajlı ve dövmeli olacak. Zaten medya resimlerini yine hikayeyi gözünüzde kolay canlandırmanıza yardımcı olacak şekilde düzenleyeceğim. Anlatmaya çalıştığım tipleri daha rahat hayal edebileceksiniz.Hikayede sadizm ve mazoşizm konularını işleyeceğim. Öncesinde bu ikisi hakkında sizler için kısa bir bilgilendirme hazırladım. Daha sonra asıl hikayeye başladığımızda karakterleri anlamakta yardımcı olacağına inanıyorum.
-Sadist-
Sadist kişi, kendi yalnızlık ve hapsolmuşluk duygularından bir başka kişiyi kendi parçası haline getirerek kurtulmak ister. Kendisine tapan bir başka kişi sayesinde kendini yüceltip abartır. Kendisine boyun eğen kişiye bağlıdır. O olmadan yaşayamaz. Emreder, sömürür, can yakar, aşağılar. Başkalarına acı çektirerek zihnen doyum sağlar. Karşısındaki kişiye acı vermek veya eziyet etmekten cinsel bir haz duyar.
Sadist kişiler başkalarının acı çekmesinden zevk almakla yetinmez, aynı zamanda o kişiye birebir olarak acı çektirme ihtiyacı hissederler. Ve bunu yapmaktan da ayrı bir zevk alırlar.-Mazoşist-
Mazoşist kişi aşağılanmaktan, kendisine eziyet edilmesinden, ruhsal ya da fiziksel acı verilmesinden hoşlanır. Fiziksel acıdan cinsel olarak büyük zevk alır.
Mazoşist kişi kendisini yöneten, yönlendiren, koruyan, adeta yaşamının oksijeni olan kişiyi hayatının merkezine koyarak yalnız olmanın katlanılmaz duygusundan kaçmaya çalışır. Onun doğasında boyun eğmek vardır. Boyun eğdiği şeyin gücünü abartır. "Ben hiçbir şeyim, o her şey. Onun parçası olmaktan öte bir değerim yok." düşüncesine sahiptir.
Mazoşist kişinin karar vermesi, bir sorumluluk altına girmesi söz konusu değildir. O hiçbir zaman tek başına değildir. Bir bütünlüğü yoktur. Henüz tam olarak doğmuş değildir.Umarım sizlerin de okurken keyif alacağı bir hikaye olur. Desteklerinizi esirgemeyin. Sizin güzel yorumlarınız ve ilginiz sayesinde altıncı hikayeme başlıyorum. Beni her zaman daha fazlası için teşvik eden sizlere teşekkür ediyor ve iyi okumalar diliyorum 😘🥰💖💖
Son olarak, bölümlerin çok hızlı güncelleneceği konusunda söz veremem. Aynı anda okulumu da idare etmek zorundayım. Anlayış göstereceğinizi umuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Control Me - MewGulf 🔞
FanficToplum yüzlerce, binlerce hatta milyonlarca çeşit insanı içinde barındıran bir karmaşadır. İyiler vardır, bir de kötüler. Yalancılar, caniler, katiller, dolandırıcılar... Ve yardımseverler, iyi kalpliler, barışcıllar, ahlaklılar... Öte yandan hiçbir...