Arabanın içi gürültüydü. Dört adam radyoda çalınan şarkıya hep bir ağızdan bağırarak eşlik ediyordu. Kafaları kıyaktı. Bir kasa bira ve birkaç yudum viski sonrası zihinleri sis bulutu ile kaplanmıştı. Çalışma ile geçen yoğun bir hafta sonunda her zamanki stres atma gecesini düzenlemişlerdi. Genç adamlar uzun yıllardır arkadaşlardı. Hepsi farklı yerlerde çalışıyor ve çok sık görüşemiyor olsalar da birbirlerinden hiç kopmamışlardı. Birbirleri hakkında her şeyi bilir, bir sıkıntı olduğunda yardıma koşarlardı. Bu yüzdendi ki aralarında güçlü bir bağ ve samimiyet vardı.
Gecenin bir yarısı boş yollarda evlerine gitmeye çalışıyorlarken, şoför koltuğundaki sarhoş adam arabayı asfalt yolda sarstıkça arkadaki yolculardan protesto bağırışları işitiliyordu.
"Hey, Arthur! Düzgün kullan şu arabayı dangalak herif! Şimdi Matthew'un üstüne kusacağım!"
Matthew üstüne doğru eğilen adamı yakasından tutup kendisinden uzaklaştırdı.
"Cesaretin varsa kus! Sonra çıkardığın her şeyi sana geri yediriyor muyum görürsün!"Robert yüzünü buruşturup geri çekildi. Diğer tarafında oturan, koltuktaki üçüncü kişinin omzuna kolunu dolayıp çocukça şikayet etti.
"Paul... Matthew bana neler söyledi bak! Bana kızdı! Sen de ona kız hadi!"Paul alkolden gidik kafasıyla Robert'ın söylediklerini duymadı bile. Radyodan çalan şarkıya eşlik etmeye devam etti. Zaten saniyeler içinde Robert kendisi de ne konuştuğunu unutup diğerleri ile birlikte gülmeye ve bağırmaya başladı.
Diğer dört adam kendinden geçmiş bir şekilde bağırıp çağırırken, onlara katılmadan sessizce oturan beşinci kişi yalnızca dışarıdan kayıp giden manzarayı izliyordu. Matthew de kafasının içinde bir bulanıklık olduğunu hissedebiliyordu fakat diğer dördü kadar da kontrolü elinden gitmiş değildi. Adamların gürültüsü başını ağrıtıyordu. Bir an önce evine gidip uyumak istiyordu.
Araba pek büyük değildi. Arka koltuğa Matthew, Robert ve Paul üçlüsü güç bela sığmışlardı. Ayrıca diğer ikisi öyle enerjikti ki hoplayıp zıpladıkça Robert farkında olmadan Matthew'un omzuna çarpıyordu. Matthew sakin kalmak için büyük çaba sarf ediyordu. Kevin öndeki yolcu koltuğunu teklif ettiğinde Matthew reddettiği için şimdi içinden kendisine küfür ediyordu. Hatta en başından Arthur ile konuşup arabayı bir seferlik kullanmak için izin istemediğine pişmandı. Aralarındaki en ayık kişi olan Matthew hem kazasız belasız arabayı sürebilir hem de eve daha çabuk ulaşıp bu işkenceden kurtulabilirdi. Ama ne yazık ki bunların hiçbirini yapmamıştı ve şimdi başına gelen her şeye katlanmak zorundaydı.
İçerisi beş adamın alkol kokan nefesleri ve ter kokuları ile boğucu hale geldiğinde Matthew daha fazla dayanamamış ve yanında oturduğu pencereyi sonuna kadar açmıştı. Gece esintisi hızla yüzüne vurduğunda derin soluklar alarak kendini rahatlatmaya çalıştı. Tek kolunu pencereden dışarı sallandırdı ve kafasını kolunun üstüne dayayarak vücudunun bir kısmını dışarı çıkardı. Gri saçları rüzgardan dağılıyor ve alnından geriye savruluyordu. Gözleri kapalı bir şekilde yüzüne çarpan rüzgarda serinliyordu. Rüzgarın uğultusu diğer adamların gürültüsünü bastırıyordu. Yakasından tutulup içeriye çekildiğinde yaşadığı anlık mutluluk da uçup gitti.
Robert tükürükler saçarak bağırdığında Matthew kulaklarının sızladığını hissetti.
"Matthew! Az kalsın düşecektin! Hayatını kurtardım canım arkadaşım!"Robert heyecanla bağırırken aynı anda Matthew'u yakasından tutmuş sarsmaya devam ediyordu. Midesi neredeyse ağzına gelen Matthew sinirle Robert'ı pataklamaya başladı.
"Sikik beyinli! Bırak beni! Ne sallayıp duruyorsun?! Hayatımı falan kurtarmadın aptal! Sadece pencereyi açmıştım!"
Hiçbir şeyden haberi olmayan Paul da birbirini döven ikiliye katıldı. Kafalara inen şaplaklar ve tokatlar sarhoş Paul ve Robert için eğlenceli bir oyun gibiydi ama Matthew sabrının son demlerini yaşadığını hissedebiliyordu. Araba ani bir fren yaptığında ise Paul ve Matthew önlerindeki koltuklara çarpıp tutunurken, ortada oturan Robert koltukların arasındaki boşluğa düştü. Sarhoş adam söylenerek sıkıştığı boşluktan çıkmaya çalışırken, Matthew kolunu uzatıp şoförün kafasına bir tokat savurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Control Me - MewGulf 🔞
FanficToplum yüzlerce, binlerce hatta milyonlarca çeşit insanı içinde barındıran bir karmaşadır. İyiler vardır, bir de kötüler. Yalancılar, caniler, katiller, dolandırıcılar... Ve yardımseverler, iyi kalpliler, barışcıllar, ahlaklılar... Öte yandan hiçbir...