3. İlk Teslim Oluş

264 17 17
                                    

"Evin güzelmiş. Hatta senden beklenmeyecek kadar iyi."

Ev sahibi evin içinde gezinip ışıkları açan birkaç düğmeye basarken misafirinin sözlerine ufak bir şaşkınlıkla karşılık verdi.

"Neden? Dışarıdan bakınca zevksiz birisi gibi mi duruyorum yoksa?"

Gri saçlı adam bembeyaz dişlerini gözler önüne seren gülümsemesini sergilerken kendinden emin bir şekilde baktı siyahlar içindeki ev sahibine.

"Hayır, canım. Benim gibi yakışıklılığı ile göz kamaştıran birini seçmiş ve yanında getirmişken sana nasıl zevksiz derim?"

Ev sahibi burnundan soluğunu vererek gülerken başını iki yana salladı.
"Küstah! Bayılırım!"

Gri saçlı adamı yakasından yakaladığı gibi peşinden sürüklemeye başladı. Koridorun sonundaki odaya ulaştıklarında ev sahibi köşedeki ayaklı abajuru açarak ortama loşluk kattı. Gri saçlı adam çoktan odanın içinde gezinip keşfe çıkmışken odanın kapısının kapatılıp kilitlendiğini duymamıştı. Etrafı incelemeyi bitirip arkasını döndüğünde siyahlı çocuğu kapının önünde elindeki anahtarı avucunun içinde döndürürken buldu.

"Sana son kez seçim hakkı tanıyorum. Şu an çıkıp gitmezsen bir daha fırsatın olmayacak."

Elini öne uzattı ve anahtarı gri saçlı adama sundu. Odada gerginlikle dolu birkaç saniye geçti. Gri saçlının gözleri diğerinin avucunun içinde parlayan metal parçasına baktı kararsızca.

Siyahlı çocuk ise heyecanla kıstığı gözlerini tam önündeki adamın üstünde tutmuştu. Gri saçlının kararını beklerken göğsü aldığı soluklarla hızla inip kalkıyordu. Siyah saçlarının diplerinde minik ter damlacıklarının oluşmaya başladığını hissedebiliyordu.

Gri saçlının elleri bir an anahtara uzanacak gibi seğirdi. Sonra başını iki yana sallayıp terleyen avuç içlerini pantolonuna sildi. Bu sefer hiçbir tereddüt etmeden bakışlarını ev sahibine yöneltti.

"Gitmeyeceğim."

Siyahlı çocuk tuttuğu soluğunu rahatlamış bir şekilde bırakırken keyifli bir gülüşle kıvrıldı dolgun dudakları.

"Doğru seçim."

Anahtarı yere düşürüp ayağıyla kapının altındaki küçük boşluktan dışarı itekledi. Gri saçlının gözleri şaşkınlıkla irileşti.

"Ne yapıyorsun delirdin mi?! Daha sonra çıkmak istersek ne olacak?!"

Siyah saçlı yavaş adımlarla diğerine doğru yaklaşmaya başladı.

"Kendi evimde esir kalacak değilim herhalde. Yedek anahtar var. Ama asla bulamayacağın bir yerde. Ve sen ağlasan da yalvarsan da ben sana o anahtarı asla vermeyeceğim. İşimiz bitene kadar buradan çıkış yok."

Gri saçlının çatılan kaşlarını gören siyahlı çocuk şekilli çeneyi yakalayıp yüzlerini aynı hizaya getirdi.

"Ayrıca kapıyı kırıp kaçmak gibi saçmalıklarda bulunma. Senden zayıf olabilirim ama bu seni durduramayacağım anlamına gelmez."

Gri saçlı yutkunurken adem elmasının hafif çıkıntısı aşağı yukarı hareket etti. Buzlu maviler diğerinin keskin koyulukları ile birleşti. Gözbebekleri titreşti. Siyahlı çocuğun dipsiz birer kuyu gibi gözüken irisleri farkında olmadan büyüdü.

Çocuğun esmer parmakları gri saçlının beyaz tenine tezat şekilde çenesinden yanağına doğru kaydı.

"Nasıl biliyordun? Beni ilk gördüğünde doğru kişi olduğumu nasıl anladın?"

Fısıltılı sesinden yansıyan sıcak nefesi gri saçlının suratına vuruyordu. Siyahlı çocuğun gözleri diğerinin en ufak detaylarında bile ilgiyle gezinirken baş parmağını da pürüzsüz cildin üstünde gezdiriyordu.

Gri saçlı sıcak dokunuşlar altında bir an gözlerini kapattı. Buzlu maviler yeniden açıldığında eskisinden daha parlaktı.

"Bilmiyordum. Sadece hissettim. Buradan başladı."
Esmer çocuğun elini tuttu ve midesinin biraz üstünde, göğüs kafesine yerleştirdi.
"Sonra böyle ilerledi."
Bileğinden tutarak karşı tarafın elini göğsünün üstünden kaydırdı ve boynuna doğru ulaştı.
"Burada bir şeyler düğümlendi sanki. Nefes aldırmadı. Sonra kocaman ateşler yayıldı tüm vücuduma. Ama ben üşüdüm."

Esmer çocuk elinin altındaki bedenin sıcaklığını giysilerinin altından hissederken bile delirecek gibi oldu. Gri saçlı ona vücudunu okşattı üstünkörü. Ama bu esmer çocuğun tüm sistemini altüst etmişti adeta. Avucunun içindeki süt boyun onu kötü şeyler yapması için cezbediyordu. Adamın soluk borusunu hissedebiliyordu. Onu ezip nefesini kesmesi için ne kadar güç kullanması gerekirdi ki? Ellerinin altında çırpınmasını izlemek nasıl bir haz verirdi? Umutsuzca kurtulmaya çalışması, öpülesi dudaklarının birkaç soluk için acı içinde aralanması, bembeyaz teninin kırmızının tonlarına bürünmesi, gözlerinin pes edercesine geriye yuvarlanması...

Esmer çocuğun sadece hayal ettiği şeylerle solukları düzensizleşmişti. Gerçekleştiği zaman ne kadar haz alacağını tahmin bile edemiyordu. Pantolonun önünden belirginleşen bir çıkıntının hissini şimdiden fark edebiliyordu.

Aynı heyecan ve zevki karşı tarafın da hissettiğini biliyordu. Tekleyen birkaç nefes ve titreyen göz kapaklarından anlaması zor değildi.

Siyahlı çocuk boğazından bastırarak gri saçlıyı yere diz çöktürdü. Elini kaydırdı ve yüzünün şeklini parmaklarının ucunda hissederek ilerledi. En son gri saçları kavradı sıkıca. Dizleri üzerinde çökmüş adamı sertçe kendisiyle göz göze getirdi.

"İsim?"

"Matthew."
Gri saçlı istekli ve muhtaç gözleri ile baktı tepesinde dikilen ilah gibi adama.

"Matthew... Gerçekten benim için Tanrıdan bir hediye olacak mısın?"

Matthew hemen başını onaylar şekilde sallarken buzlu mavileri heyecanla koyulaşmıştı.

Siyahlı çocuk önünde kendini savunmasızca ona teslim olan adamın görüntüsü karşısında gülümsedi.

"Benim ismimle Grant diye inlediğin her saniye seni daha fazlası için ödüllendireceğim. Yüce efendine seni zevkle kendinden geçirmesi ve asıl seni serbest bırakması için izin verecek misin?"

Matthew gözlerini bir kez bile kırpmadan yukarıdan ona bakan çocuğu dinledi. Ağzından çıkan her bir kelimeyle nabzı daha da hızlanıyor, kan dolaşımı kulaklarında uğulduyordu. Kafasını yeniden sallayıp onaylarken düşünmedi bile.

Hayatındaki en doğru kararı verdiğini biliyordu ve sonunda bir efendisi vardı. Onu nihayet anlayan ve onun gibi olan birisi. Onu özgürlüğe kavuşturacak birisi...

Bölüm kısa oldu ve pek derin yazamadım. Ara geçiş bölümü gibi oldu biraz. Ama diğer türlü sizi çok bekletecektim. Okul beni baya oyalıyor . Bu bölüm böyle olsun artık. Bir sonraki bölümde ikisinin de içinden geçen her bir duyguyu güzelce yansıtmaya çalışacağım. Umarım beni anlarsınız. Ve bölümü beğenirsiniz. Sizleri seviyorum 😘💖

Control Me - MewGulf 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin