Spala jsem, když najednou začala zvonit ta nejvíc otravná věc..Budík..Kdybych mohla vezmu ho a hodím ho někam hodně daleko.Vypla jsem ho a šla jsem se převléknout a nachystat do školy.Když už všechno jsem měla hotové zbývalo mi asi 10minut.Šla jsi na mobil a potom vyrazila do školy.
Do školy jdeš asi 15minut nic strašného.Když už jsi byla u školy padly všechny pohledy na tebe, jak jinak.
?:,,Hej ty!"
Ty ses neotáčela a šla jsi dál.Beztak to bude zase nějaký idiot.
?:,,Slečinka co má zalepenou hubu utíká jo?"
Ty jsi zrychlila na kroku, aby jsi už byla ve škole.Dobrý uf...Šla jsi ke skříňce, tam sis vzala všechny sešity na hodinu a šla do třídy.Sedla sis tam kde vždycky sedíš.Vytáhla sis svůj deníček a začala do něho malovat.POHLED JEDNOHO KLUKA NA ŠKOLE
Čekal jsem na mého kámoše ráno před školou.Všiml jsem si jak tam šla fakt pěkná a sympatická holka.Ta bude určitě v prváku nebo v druháku pomyslel jsem si.Šel za ní Bryce- To je takový debil na škole um, ale to je teď jedno.Slyšel jsem jak jí ten debil říká:,,Slečinka co má zalepenou hubu utíká jo?"
Nevím proč, ale naštvalo tě to.Nech toho *******!
Chtěl jsem jít za ní, ale než jsem se procpal přes ty lidi už jsem jí neviděl.Snad jí ještě najdu.
KONEC POHLEDU JEDNOHO KLUKA NA ŠKOLEPOHLED AMY
Seděla jsem a malovala jsem si.Miluji malování, ale to už víte z mého seznámení.Zazvonilo.Schovala jsem si ten deníček a radši poslouchala učitelku.Mimochodem teď máme příroďák.
Učitelka:,,Takže příští hodinu což je středa jsi napíšeme písemku"
No super mám úplně radost.Ale tak tohle učivo je celkem jednoduchý.Učitelka nám začala vysvětlovat nějakou látku.Po asi 40minutách začalo zvonit a byla přestávka.KONEČNĚ! řekla jsem jsi v duchu.Vytáhla jsem jsi svůj deníček a dodělávala jsem jsi ten výtvor co jsem začala.Prišli do třídy nějací kluci asi třeťáci řekla bych.Jenom jsem se na ně koukla a pak jsem se věnovala svýmu malovaní.Všechny holky tam vydávali jakože:,,Omg oni jsou u nás ve třídě ti nejhezčí kluci na škole,, a takové podobné věci říkali.Ty jsi jenom prootočila očima a nějak to víc neřešila.
KONEC POHLEDU AMYPOHLED JEDNOHO KLUKA NA ŠKOLE
Šli jsme do prváku za kámošem.Vešli jsme tam a všechny holky byli hned z nás hotové.Achjo.Ale počkat..To je ona!Můj pohled hned spadl na tu holku co byla dneska před školou.Sedela úplně vzadu úplně sama a něco tam dělala v nějakém sešitu.Koukla se na nás a pak se zase soustředila na ten sešit.Je tak hezká.
,,Hej kámo posloucháš nás?" řekl jeden z mých kámošů.
,,C-co?Jo poslouchám" odpověděl jsem.
Ten kámoš se na mě divně podíval a pak jsme se tam bavily.
KONEC POHLEDU TOHO KLUKAPOHLED AMY
Seděla jsem stále a malovala jsem.Cítila jsem na sobě pohled, ale moc jsem to neřešila všichni se na mě čumí, protože ví, že nemluvím.Zazvonilo na hodinu.Ti kluci odešli a já jsem zase musela schovat deníček.Měli jsme matiku to zvládnu.Počítali jsme nějaké příklady byli lehké teda celkem.Pár lidem to dokonce učitelka oznámkovala, protože dělali bordel.Když už skončila Matika měli jsme velkou přestávku.Šla jsem na školní dvůr.Sedla jsem jsi na lavičku, vzala jsem jsi sluchátka a malovala jsem.Sluchátka mám proto, abych nemusela poslouchat nějaké drby o mně.
KONEV POHLED AMYPOHLED JEDNOHO KLUKA ZE ŠKOLY
Byla velká přestávka a šli jsme s klukama na školní dvůr hrát basketbal.Hráli jsme, když najednou jsem si všiml té holky.Sedla jsi na lavičku a zase měla ten sešit nebo deníček v ruce.Vypadalo to jako kdyby do něho něco malovala.Najednou někdo na mě hodil míč.
,,Hej dávej pozor!" řekl jeden z mých kámošů.
,,Tak sorry kámo" řekl jsem mu.
A hráli jsme dál.Když jsme dohráli vyhrál můj tým jo!Měli jsme asi ještě 10 minut přestávky.Ta holka tam stále seděla.Najednou k ní přišli moje spolužačky takové fifleny.Mia,Carol,Ella,Cierra a Mads.Něco jí říkali a pak jí vzali ten deníček a ta holka se pro něho snažila dostat, ale nedali jí ho.Docela mě to štvalo i když..nevím proč.Oni jí ten deníček hodili na zem ještě jí na něho Cierra dupla a odešli.Ta holka ho vzala sedla jsi zpátky a koukala na ten deníček.Vypadalo to jako kdyby měla slzy na krajíčku proč?Vždyť je to jenom deník.
KONEC POHLEDU JEDNOHO KLUKA ZE ŠKOLY.~Pokračování příště~
•Tak jo jak se vám to zatím líbí?Píšu to jinak než jsem psala ten příběh předtím<3
-Simča🧚♀️😎
ČTEŠ
𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅🧚♀️||𝖯𝖺𝗒𝗍𝗈𝗇 𝖬𝗈𝗈𝗋𝗆𝖾𝗂𝖾𝗋||
RandomV tomhle povs bude šestnácti skoro sedmnácti letá holka Amelia Roberts. V 13 letech jí umřeli rodiče od té doby nemluví. Pomůže jí někdo nebo se na ni všichni vykašlou? To se dozvíte v příběhu, tak běž číst⚠︎ •DOKONČENO‼️ OMLOUVÁM SE POKUĎ TAM BUDOU...