POHLED AMY
Je úterý ráno a zase zvoní budík.Dneska jsem se vzbudila fakt že s dobrou náladou.Vstala jsem,vyčistila jsem si zuby a udělala hygienu.Potom jsem se převlékla a šla zase na mobil.Po pár minutách jsem si vzala školní tašku a vydala se do školy.Ve škole to bylo celkem v pohodě.
Paytona jsem viděla na chodbě dneska asi dvakrát a vždy jsme se na sebe usmáli.Ano já ani on jsme neměli moc času k sobě přijít a ani se obejmout.
Ve škole jsem se ještě neodhodlala mluvit vlastně ani před macechou a Isabellou ví to pouze Payton.
Po škole jsem Paytona čekala až mu skončí hodina.Už jsem viděla jak schází schody jeho kamarádi.Za nima šel on.Okamžitě když jsi mě všiml tak se usmál,rozloučil se s klukama a šel ke mně.Roztáhl ruce že mě obejme, ale já jsem ho zastavila.
,,Paytone ty se za mě nestydíš?" řekla jsem.
Payton na mě zíral výrazem ,,co to melu?".
,,Cože?"zeptal se Payton.
,,No já myslela že se za mě stydíš" řekla jsem.
,,Jak tě taková hloupost napadla?!Já tě mám strašně moc rád..to je slabé slovo já tě miluji a nestydím se za tebe tak nepřemýšlej nad takovýma hloupostma" řekl Payton.
,,No já n-" nedořekla jsem to protože Payton spojil naše rty.
,,Říkal jsem ti až nadtím už nepřemýšlíš" řekl Payton.
,,Půjdeme dneska k nám?"zeptal se mě Payton.
,,Klidně" řekla jsem a usmála jsem se na něho.Chytla jsem Paytona za ruku a šli jsme k nim.
Když jsme vešli domů tak Payton zjistil že se vrátí až někdy v pět večer.Dohodli jsme se že se koukneme na filmy.
,,Tak co tam pustíme?" zeptal se Payton.
,,Klidně něco vyber" řekla jsem.
,,Dobře taak já něco vyberu" řekl Payton.Ještě zašel do kuchyně pro popcorn a mohli jsme se koukat.Ani chvíli jsem neváhala a obejmula jsem ho.Payton mi vlepil pusu do vlasů a už se dál koukal a já taky.
Když už po hodině ten film skončil tak jsme uvažovali co jsi pustíme dál.Teď jsem vybrala film já.Byl to nějaký smutnější film takže jsem se rozbrečela.Payton mě uklidnoval a pak už to bylo dobrý..Teď trošku přeskočím...
-Pokračování příště‼️
-Ahoojtee!Tenhle pov už mi moc nedává smysl takže odhaduji pár částí a bude už končit<3A ano dneska je to trošku kratší.
-Simi
ČTEŠ
𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅🧚♀️||𝖯𝖺𝗒𝗍𝗈𝗇 𝖬𝗈𝗈𝗋𝗆𝖾𝗂𝖾𝗋||
عشوائيV tomhle povs bude šestnácti skoro sedmnácti letá holka Amelia Roberts. V 13 letech jí umřeli rodiče od té doby nemluví. Pomůže jí někdo nebo se na ni všichni vykašlou? To se dozvíte v příběhu, tak běž číst⚠︎ •DOKONČENO‼️ OMLOUVÁM SE POKUĎ TAM BUDOU...