POHLED PAYTONA
Dohrál jsem a koukl jsem se na Amy.Ta na mě hezky koukala.Hned mi skočila kolem krku neboli obejmula mě.
,,Bylo to alespoň trošku dobré?" zeptal jsem se.
Amy se odtáhla a koukla se na mě jakože jestli to myslím vážně.
,,Takže?" zeptal jsem se.
Ona se na mě usmála a kývla.Koukala se mi do očí, ale tuhle krásnou chvilku musel někdo přerušit.
,,Děti večeře!" řekla moje mamka.
Já jsem musel můj zrak odtrhnout od jejích nádherných očí.Zvedl jsem se a ona taky.Společně jsme se vydali domů.
KONEC POHLEDU PAYTONAPOHLED AMY
Pojedly jsme.Přišlo mi to takové trapné je "vyžírat".Když jsme dojedli tak bylo okolo 20:43.Koukali jsme se s Paytonem na film.Po asi hodině Payton navrhl že se můžeme jít už okoupat.Dal mi jeho tričko a kraťasy.Ano prvně jsem to odmítala, ale nakonec mě překecal.Šla jsem se osprchovat potom šel Payton.Já jsem ležela na posteli a dokoukávala ten film.Prý ho Payton ten film viděl.Payton přišel zpátky.Měl mokré vlasy NO PANE BOŽE!Lehl jsi vedle tebe a koukal se.Ten film do 15minut skončil a šli jsme spát.
,,Dobrou noc Amy" řekl Payton.
Bylo mi ho líto taky bych mu ráda něco řekla, ale nejde to.
Ráno jsi otevřela oči.Payton měl ruce kolem tvojeho pasu.Ty ses k němu víc přitulila a ještě jsi chvilku ležela.Cítila jsi jak se Payton probudil.Nechala jsi zavřené oči a čekala co se bude dít.Payton tě hladil ve vlasech.Ty jsi otevřela oči.
,,P-promiň já nechtěl a dobré ráno.." omluvil se a řekl Payton.
Potom jste se nachystali do školy.Do školy tě Payton zavezl autem.Do školy jsi prokrouzla úplně v pohodě nikdo si tě nevšiml, že jsi přijela do školy s Paytonem.Nechtěla jsem to Paytonovi dělat těžší, protože by se mu možná i smáli.
Před první hodinou jsem malovala.Pak jsme měli angličtinu to bylo v pohodě jenom Sarah a Thomas přišli zase pozdě do hodiny.Učitelka je teda pořádně seřvala.Pak o přestávce jsem šla na záchod(velice zajímavé já vím).
Další hodinu byl přírodák tu písemku jsem podle mě zmákla na jedničku.
Další hodinu jsme měli Dějepis.Tam jsem dostala tu písemku a dostala jsem jedničku.YEEES! řekla jsem si v duchu.
Potom byla velká přestávka.Většina třídy i já jsme šli na školní pozemek.Sedla jsem si a četla jsem si.Byl celkem klid to se, ale po chvilce pokazilo.
,,Čus nemluvňátko naše" řekla Ella a všechny co byli s ní se začali smát.Nevím co je na tom vtipné řekla jsem si v duchu.~Pokračování příště~
•Ano dneska je to zase krátké, ale uvidím jestli dneska udělám ještě další<3
•Simulinaaa🧚♀️🧚♀️
ČTEŠ
𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅🧚♀️||𝖯𝖺𝗒𝗍𝗈𝗇 𝖬𝗈𝗈𝗋𝗆𝖾𝗂𝖾𝗋||
RandomV tomhle povs bude šestnácti skoro sedmnácti letá holka Amelia Roberts. V 13 letech jí umřeli rodiče od té doby nemluví. Pomůže jí někdo nebo se na ni všichni vykašlou? To se dozvíte v příběhu, tak běž číst⚠︎ •DOKONČENO‼️ OMLOUVÁM SE POKUĎ TAM BUDOU...