Má krásný úsměv..

1K 24 2
                                    

POHLED AMY
Seděla jsem na školním dvoře.Najednou mi někdo vytrhl můj deník z ruky.Byli to Mia,Carol,Ella a pak ještě nějaké dvě, ale ty neznám.
,,Čau chudinko" řekla Ella a všechny holky se začali smát.
,,Ty píšeš deník o nějakém klukovi?" řekla jedna z těch fiflén co neznám.
,,To je tak romantický" řekla Carolina a všechny se začali zase smát.
,,Takže nevadí když se do něho podíváme?" řekla ta druhá holka co neznám.
Já jsem se snažila nějak ten deníček vzít, ale nešlo to.
Jedna fiflena z těch co neznám vzala ten deník, hodila ho na zem a ještě na něho dupla.Všechny se společně zasmáli a odešli.Vzala jsem si ten deníček a byl trochu zničený.V očích se mi vytvořili slzy.Bolelo to, protože ten deníček mám ještě od mamky.Začali mi stékat slzy po tvářích.Napadlo mě něco..půjdu na záchody.Vzala jsem si batoh a rychle utíkala na záchody.Seděla jsem tam zbytek přestávky a pak zase do třídy.Naštěstí tam nejsou ony.Sedla jsem si a čekala na učitelku.Ta během 2 minut přišla.Teď máme Dějepis.Nic těžkého.
,,Napíšeme si test!" řekla učitelka Evans.
Jo tu učitelku mám celkem ráda je jí asi tak 30-35 je v pohodě.
Mám štěstí na ten test jsem se učila.Vytáhla jsem si papír a ona nám zadala asi 8 otázek a na vypracování jsme měli asi 15minut.
,,Paní učitelko to jste neříkala že budeme psát test!" řekl můj (bohužel) spolužák Thomas.
Proč bohužel?Je to děvkař a to je teprve v prváku a prostě je to debil.
,,Říkala náš poslední test v tomhle roku!Za cca dva týdny máte Vánoce" řekla učitelka Evans.
A SAKRA!Ony budou Vánoce..To ne...ten nejhorší svátek.
Probrala jsem se z mých myšlenek a kontrolovala jsem si test.
Pak jsem ho odevzdala.A sedla jsi na místo.Po asi 20minutách zazvonilo na přestávku.Ještě 2 hodiny to přežiju.Šla jsem na záchod.Koukala jsem se po chodbě a stáli tam ti kluci z třeťáků co u nás už dneska byli.Asi bych měla zavolat holky z mojí třídy.Ty by byli hotové z těch kluků.Koukla jsem se na ně.Jeden z nich se na mě usmál já jsem mu úsměv vrátila.Um co to blbnu!Šla jsem radši na ty záchody.
KONEC POHLEDU AMY

POHLED JEDNOHO KLUKA ZE ŠKOLY
Byli jsme s klukama na chodbě.Jeden z nich čekal až tady projde jeho crush která je v druháků.Koukali jsme se všude možně když najednou tam prošla ta holka.Usmál jsem se na ni ona se v ten moment na mě koukla a usmála se nazpátek.Má krásný úsměv.Vyrušil mě můj kámoš.
,,Hej kámo to máš asi smůlu" řekl jeden z mých kámošů.
,,Proč?Má kluka?!" řekl jsem.
,,Ne nemá jenom..." řekl můj kámoš a potom přestal mluvit.
,,Jenom?" řekl jsem.
,,Ona nemluví.." řekl druhý kámoš.
,,Jakože vůbec?" řekl jsem.
,,Vůbec..Prý jí ve 13 umřeli rodiče od té doby nemluví" řekl můj kámoš.
,,Aha" řekl jsem.
Tak to je mi jí líto.To mě vůbec nenapadlo...
,,A víš kdo je její nevlastní sestra?" řekl jeden z mých kámošů.
,,Netuším" řekl jsem.
,,Isabella Smith" řekl kámoš.
,,Ta fiflena?" řekl jsem.
,,Jo" odpověděl můj kámoš.
KONEC POHLEDU TOHO KLUKA ZE ŠKOLY

POHLED AMY
Když jsem šla zpátky že záchodu.Tak ti kluci tam stále byli a slyšela jsem jak řekli:
,,Isabella Smith" řekl jeden z nich.
,,Ta fiflena?" řekl ten, který se na mě usmál.
To má pravdu je to fiflena.Šla jsem zpátky do třídy.Ty dvě hodiny ve škole jsem ještě přežila.Když mi vyučování skončilo šla jsem domů.Na obědy nechodím.Vyšla jsem ze školy a šla jsem domů.Domů jsem šla asi 30minut.Ano trochu jsem se spozdila, ale nechtěla jsem jít domů do toho pekla.Odemkla jsi dveře a...všude bylo ticho divné.Šla jsem do pokoje a pak do obýváku.V obýváku jsem si pustila televizi.Po asi hodině jsem slyšela klíče v zámku a sakra.Rychle jsem vypla televizi a běžela do pokoje.Byla to Isabella.Jak jsem to poznala?Někomu volala asi nějaké té její "bestie".Neřešila jsem to a učila jsem se.Zrovna jsem se učila Zeměpis když najednou mi někdo rychle otevřel dveře.Podívala jsem se kdo to je a byla to Isabella.
,,Hej ty!Jak jsi se měla dneska ve škole?" řekla Isabella.
Ty jsi jí ignorovala.
,,Ježíš já jsem zapomněla ty vlastně nemluvíš" řekla,začala se smát a odešla.
Já jsem se dále učila.Pak nejspíš přišla moje macecha.
,,Isabellko moje!" zařvala přes celý barák moje maccecha.
,,Amelieee!!" zařvala moje macecha.
Já jsem se zvedla a šla dolů.
,,Ty dneska uklidíš já jdu s Isabellkou vybrat šaty v Pátek jdeme na takovou vánoční akci a ty jdeš bohužel taky" řekla moje macecha.
Já jsem jenom kývla.Oni si vzali nějaké věci a odešli.Já jsem se teda šla doučit a potom jsem uklízela.

~Pokračování příště~
•Tak co těšíte se na zítřek? třeba vůbec nemám vánoční náladu🎄
-Vaše Simča🧚‍♀️

𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅🧚‍♀️||𝖯𝖺𝗒𝗍𝗈𝗇 𝖬𝗈𝗈𝗋𝗆𝖾𝗂𝖾𝗋|| Kde žijí příběhy. Začni objevovat