,,Ty chodíš teď s Paytonem?!"

952 24 0
                                    

Byla to nějaká holka.Jo ta už se mi jednou smála.
,,Ty chodíš teď s Paytonem?!" vyhrkla na mě.
Já jsem kývala jakože ne.Kde jí taková blbost napadla?
,,Jasně to znám ty lhářko.Já jsem s ním chodila, ale našla jsem si lepšího, Payton byl úplně k ničemu.Ale JÁ mám Paytona jako zálohu takže mu dáš pokoj jasný?!" řekla ta holka.
Já jsem jenom kývla a ona odešla.Šla jsem do třídy, ale stále mi to vrtalo hlavou.Jak jakože záloha?Payton a ona?Proč bych mu měla dát pokoj vždyť mu nic nedělám?
Ve škole to bylo celkem v pohodě.První hodinu byla matika ta proběhla v pohodě.Druhá byla angličtina ta byla jakože něco mezi, ale dalo se.Třetí byl Dějepis Sarah a Thomas zase přišli pozdě do hodiny.Asi jim 10 minutová přestávka nastačila(☠).Pak byl Přírodopis a poslední dvě hodiny byl tělocvik.Ten učitel měl dneska celkem blbou náladu takže jsme běhali POŘÁD.Pak jsem šla domů.
Doma jsi udělala další těsto na cukroví a prostě jsi dělala další druh cukroví.Okolo čtvrté odpoledne přišla macecha.
,,Jak vidím tam děláš cukroví to je dobře" řekla macecha.
Já jsem jenom kývla.
,,Jo doufám že víš že zítra jdeme bohužel všechny tři na ten vánoční večírek bude tam dost rodin.Takže jsi obleč nějaké hezké šaty.Doufám že nějaké máš" řekla macecha.
Já jsem povzdechla a kývla.
Cukroví jsem dodělala a začala jsem uklízet.Akorát přišla Isabella.Vzala si něco z cukroví,pozdravila macechu a šla do pokoje.
Douklízela jsem a šla se kouknout na ty šaty.Měla jsem asi tři.Buď červené,zelené a černé.Ty černé asi vyřídím je to vánoční večírek takže buď zelené nebo červené šaty.,,Sakra to je tak těžký" pomyslela jsem si.Vezmu si asi ty zelené sedí mi to celkem k očím.Pak jsi šla spát.
Aaaa sakra PÁTEK!Jako první vždy jsem vstala,šla jsi udělat ranní hygienu a obléct se.Pak jsi měla asi 15 minut čas tak jsi šla na mobil.
Po 15 minutách jsi mobil hodila do tašky a vyšla do školy.Už se to blíží zase ty nervy.Musím rychle proklouznout do třídy.Tu holku co mě včera zastavila bych fakt potkat nechtěla.Rychle jsem si vzala sešity a šla do třídy.
UF!Vytáhla jsem si svůj deníček do kterého jsem nemalovala asi dva dny a dodělávala jeden obrázek.Zazvonilo a učitelka přicupitala do třídy.Škola proběhla celkem v pohodě.
Bylo okolo půl druhé odpoledne a Isabella mi psal, že ten večírek začíná okolo půl páté.Dobrý takže ještě hodinu jsi odpočinu a pak se půjdu připravovat.Vzala jsem si něco k jídlu a šla jsem se klasicky koukat na televizi.
Po hodině jsem se šla připravit.Udělala jsem si vlasy,dala takový výraznější make-up(ALE NE MOC VÝRAZNÝ!!) a oblékla jsi šaty.Mezitím přišla i macecha a Isabella které byli nejspíše u kadeřníka.Koukala jsem se do zrcadla jestli mi to sluší nebo ne.,,No já nevím, tohle úplně nenosím takže nevím necítím se v tom dvakrát nejlíp, ale to zvládnu!" řekla jsem si v duchu.
Macecha přišla do pokoje.,,Už jsi?" řekla otráveně.Já jsem kývla.,,Tak jdeme!" řekla macecha.

POKRÁČOVÁNÍ PŘÍSTĚ!!

Omlouvám se že dlouho nebyl díl, ale mám víc školy a tak.Doufám že to chápete<3
-Vaše Simča<33🧚‍♀️

𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅🧚‍♀️||𝖯𝖺𝗒𝗍𝗈𝗇 𝖬𝗈𝗈𝗋𝗆𝖾𝗂𝖾𝗋|| Kde žijí příběhy. Začni objevovat