Šli jsme ven.Macecha nastartovala auto a nastoupily jsme dovnitř.Ano seděla jsem vzadu moje nevlastní sestra seděla vpředu s macechou.O někom se bavili typla bych, že to bude nějaký chlap co jsi zase macecha našla.
Dojeli jsme před nějakou velkou vilu.Byla nádherná.
,,Vystupuješ nebo budeš tak blbě čumět?" řekla mi Isabella.
Já jsem nekývla jenom vystoupila.Šli jsme dovnitř.No ve vnitř to bylo nádherný.Sedli jsme si k stolu a přišel k nám nějaký "číšník" a zeptal se nás co si objednáme.
,,Tak já si dám bílé víno" řekla moje macecha.
,,Já jsi dám taky" řekla Isabella.,,
,,To je všechno děkuji" řekla macecha a škodolibě se usmála.Popravdě cítila jsem se trapně...Po 2 hodinách...
Sedím už na tom samém místě dvě hodiny.Ano nebaví mě to.Moje macecha šla někam s nějakým chlapem, který se jmenuje Jack nebo tak nějak.A Isabella?Ta někam taky šla, protože přišli ty její kámošky.A sakra...
Jde ke mně ten chlap Jack s mojí macechou.
,,Ahojky dcerunko" řekla macecha.
Já jsem ji ignorovala a ten chlap na mě tak divně čuměl.Sedli si ke mně.Ten chlap seděl vedle tebe.
,,Já jsi jenom odskočím..Jacku objednej víno a ty malá- moje dcerunko se seznam s Jackem bude to tvůj nevlastní táta" řekla macecha a odešla.
,,Tak ahoj kočičko" řekl ten chlap a pořád se na mě koukal takovým slizkým výrazem.Nic jsem neříkala.Ten chlap si nedal pokoj.Dal si ruku na moje stehno.Já jsem tu jeho ruku dala okamžitě pryč.On tam ruku dál znova a jel výš a výš.Bylo mi to nepříjemný, ale když jsem mu tu ruku chtěla dát pryč tak jí držel pak pevně.Naštěstí přišla macecha takže mě pustil.Trošku jsem se od něho odsunula a koukala do blba.Po hodině...
Stojím u baru a čekám na svoji objednávku.Ta se skládá z limonády.Čekám a najednou někdo ke mně přijde.Nekoukám se na toho člověka protože co když je to nějaký zákazník.Najednou mě ten člověk chytne za prdel.Otočila jsem se a stál tam Jack ten úchyl.Já jsem se posunula a ruka mu sjela pryč.Ale on toho nenechal a dal jí tam znova.Ten číšník mi podal limonádu a chtěla jsem odejít...Jack mě nepustil.Chytl mě za zápěstí a přitáhl k sobě.
,,Kam jsi myslíš že jdeš?" řekl Jack.
Mně se začali plnit oči slzami.Najednou mě někdo chytil kolem pasu a přitáhl k sobě....
Bála jsem se otočit kdo tam bude stát....~Pokračování příště~
-Omlouvám se že nevyšel dlouho žádný díl, ale bylo pololetí a opravovala jsem si známky takže nebylo moc času a nevím jak to bude dál kolik času budu mít.
-Vaše Simča🧚♀️
ČTEŠ
𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅🧚♀️||𝖯𝖺𝗒𝗍𝗈𝗇 𝖬𝗈𝗈𝗋𝗆𝖾𝗂𝖾𝗋||
RandomV tomhle povs bude šestnácti skoro sedmnácti letá holka Amelia Roberts. V 13 letech jí umřeli rodiče od té doby nemluví. Pomůže jí někdo nebo se na ni všichni vykašlou? To se dozvíte v příběhu, tak běž číst⚠︎ •DOKONČENO‼️ OMLOUVÁM SE POKUĎ TAM BUDOU...