,,Co blbneš Amy?"

949 26 8
                                    

STÁLE POHLED PAYTONA
,,Můžeme jí říct Amy?" ještě jsem se radši zeptal.Ona se usmála a kývla.
,,Mami víš no Amy ona nemluví.." řekla Faith.
,,Proč?copak se Amy?" zeptala se moje máma Joanne.
,,Ve třinácti no.." řekl jsem.Nemohl jsem to říct.
,,Amy umřeli rodiče.." šeptla Faith.
,,Panebože broučku!" moje máma se zvedla a šla jsi sednout k Amy.Amy měla slzy na krajíčku.Máma ji obejmula.
,,To je mi strašně líto.." šeptla moje máma.
Ničilo mě vidět jak Amy pláče.
,,A kdo se o ní stará?" zeptala se máma.
,,Její nevlastní máma a ještě s ní bydlí její nevlastní sestra Isabella Smith." vysvětlil jsem.
,,Smith?Tu znám..Chodili jsme spolu na střední teda pokuď se jmenuje Karin" řekla máma.Amy kývla.
,,A může tady teda Amy spát?" zeptal jsem se nervózně.
Najednou se Amy zvedla jako kdyby jsi na něco vzpoměla.
,,Co se stalo Amy?" zeptala se Faith.
Amy ze svého batohu vytáhla sešit a napsala tam:,,Zítra píšu test z přírodopisu potřebovala bych se to naučit."
,,Jasně pojď semnou do pokoje" řekl jsem rychle než by to řekla Faith.HA JSEM BOREC! řekl jsem si v duchu.
KONEC POHLEDU PAYTONA

POHLED FAITH
Payton vedl Amy do svojeho pokoje.Asi se mu musí hodně líbit když do svého pokoje pomalu nepustí mě jako svoji sestru.Musela jsem se usmát.Zvedla jsem se a šla jsem pomoct mamce do kuchyně.
KONEC POHLEDU FAITH

POHLED JOANNE
Amy mi přijde jako fajn holka.Je sympatická,hodná a krásná dívka.Akorát pro Paytona.Já vím že se mu líbí moc dobře to poznám.Payton měl asi 3 vztahy a pokaždé jsem poznala když se mu líbí.Jedna byly pěkná svině podváděla ho na každém rohu.
KONEC POHLEDU JOANNE

POHLED AMY
Payton mě zavedl do jeho pokoje má to tady moc krásné.
,,Já už tě nebudu rušit" řekl Payton usmál se a odešel.
Já jsem vytáhla můj sešit a začala se učit.Ten příroďák jsem se učila asi hodinu.Potom jsem se koukla po celém pokoji a něco mě tam zaujalo úplně nejvíc.Hudební nástroje.Payton hraje? řekl jsem si v duchu.Potřebuji ho slyšet takže jsem běžela dolů.Jo malém jsem si rozbila držku, ale hledala jsem Paytona.Payton se na mě koukla a zeptal se:,,Jsi v pohodě Amy?"
Já jsem ho chytla za ruku a táhla nahoru.Když jsme došli nahoru tak jsem ho posadila.
,,Co blbneš Amy?" zeptal jsem mě Payton.
Vzala jsem kytaru a dala mu ji do ruky.
,,Amy..to nejde.." řekl Payton.
,Já jsem dala ruce jakože prosím.
,,Já to neumím nějak dobře" řekl Payton.
Já jsem se na něho zamračila jakože jestli to myslí vážně.
,,No tak dobře..ale žádná bomba to nebude." řekl Payton a sedl si na postel.
Ty sis sedla vedla Paytona.Začal hrát nějakou písničku.Pořádně jsi poslouchala.On začal i zpívat.O MŮJ BOŽE TO JE DOKONALÝ! zařvalo moje myšlení.Dozpíval a nejistě se na mě koukl.
KONEC POHLEDU AMY

~Pokračování příště~

•dneska takový kratší, ale možná udělám večer ještě jeden<3
-Simča🧚‍♀️

𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽 𝗀𝗂𝗋𝗅🧚‍♀️||𝖯𝖺𝗒𝗍𝗈𝗇 𝖬𝗈𝗈𝗋𝗆𝖾𝗂𝖾𝗋|| Kde žijí příběhy. Začni objevovat