Bölüm 34

2.1K 8 1
                                    

http://fizy.org/#s/16k09a keman ziyafeti var bu gece (:

... sınav kağıdını parçalarcasına çözmüş, 45 dakikada verip çıkmıştım. tuvalete gittim, yüzüme su çarptım, birazdan yaşayacağım ve sonunun uzaklaştırmaya kadar varabileceği deliliği düşündüm..tabi eğer fatih hıyarı gelmek gibi bir delikanlılık yapabilirse..

5 dakika sonra neco geldi hemen,

"kanka, hallederiz ya derdi neyse görücez bakalım hesabını" filan diye konuşuyor,

"yok abi siz, uzakta durun arkamı kollayın, ola ki bir götlük çıkarsa diye"

"ya ne olcak kanka işte 3-5 kişi köşeye çeker korkuturuz, şimdi teke tek filan kalırsanız kesin girişirsiniz, bizi kalabalık görürse tırsar, olaysız dağılırız istediğimizi alıp ;)"

"neco benim istediğimin olaysız dağılmak olduğunu ne biliyon? ben zaten girişmek istiyorum belki?"

"yok artık aga saçmalama, bir tane tüysüz için yarım dönemini mi yakıcan? sakinleş biraz ya..adam babanı mı vurdu bu ne sinir aq?"

"olm kızın yanında bana üst üste elli kere şov yaptı yavşak..zorla kışkırtı..yani ne gerek var demi bu hareketlere? sonra işte insanlar nasıl katil oluyor? ahh ah.."

"kanka..bak illa vurucam kırıcam diyorsan, elbet dışarda bir yerde de yakalar halledersin, okul içinde yapmamak lazım işte şu işi..değer mi yani? az bi normal düşün iki dakka..değer mi aq?"

neconun sözleri üzerine biraz sakinleşir gibi oldum..ama kararım değişmedi,

"neyse aga, biz bi gidelim de, siz de dediğim gibi uzakta bekleyin, artık gelir mii, gelirse ne olurrr orası allaha kalmış.."

"tamam madem..ama gözünü seveyim bak..hemen savaşa girme, adam belki de gelip özür diler..hemen celallenme okey?"

"bakıcaz artık.."

http://fizy.org/#s/12elxa

fakülte çıkışında tolga da geldi yanıma, herifin yanında 4 kişi daha var, kenarı çekip kulağına fısıldadım,

"oha olm bunlar ne lan..savaşa gitmiyoruz?"

"agaa, ne biliyim sen durumlar böyle böyle deyince.."

güldüm, "valla bokunu çıkarmışın olayın, sade sen gelsen yeterdi be olm..zaten size bile gerek kalmaz muhtemelen..ben öyle hani, ipi sağlam kazığa bağlayayım istedim olası bir götlüğe karşı.."

"neyse artık ya..bunlar da bizim sınıfın sapları işte görmüş oldun x)" deyip çocuklarla selamlaştırdı..adamları görüceksiniz yalnız, sanki böyle, topluca kalof a, kantır a gider gibi bir halleri var aq, benimde sinirlerim bozuk zaten, bir de gülesim geldi bunları böyle görünce..hey allahım (: heriflerin de hiç işi gücü yok aq..gidin yarınki sınavınıza filan çalışın demi?

bu arada tolganın da sınıfında küçük çaplı bir polat alemdar olduğunu öğrenmiş olduk x)

karışmış -ama hala öfkenin baskın olduğu- duygularla turuncu kantinin arkasındaki ağaçlığa doğru yürümeye başladım,

bizim çocuklar da sivil polis misali sağa sola konuşlandılar..

başladım beklemeye..

sınavın bitimine bile daha 5-10 dakika vardı..

en iyi ihtimalle 20 dakika filan diye beklerim diye düşündüm..tabi hıyar çoktan çıkıp kaçmadıysa..

http://fizy.org/#s/1u2kvd

Nasıl Piç oldum Anlatıyorum (İnci Sözlük)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin