Bölüm 36

1.5K 7 1
                                    

http://fizy.org/#s/1ah644

"özür dilerim” dedim tekrar..”yanında olamadığım için”

“senin özür dilemene gerek yok canım..bilemezdin sonuçta..ama tolga..tolgadan bir özür bekliyorum evet..”

“ben konuşayım bir onunla bakalım bu akşam”

“hayır hayır, gerek yok..lütfen..sen üzerine düşeni yaptın zaten..teşekkür ederim paylaştığın, yanımda olduğun için (:”

“her zaman..”

Durdu biraz, sonra gülmeye başladı, “senin şeyde bahanem oldu ha (: ağlayasım varmış zaten..bir de her şey üst üste gelince..diyorum ya..herkesi kaybetmeye başladım ya resmen..”

“(: ..kimseyi kaybettiğin filan yok..tolga kendini affettirecektir, ben de her zaman buradayım..sonra, anne baban da bir süre sonra yeniden başlayacaklardır..bak..böyle gül işte (: böyle düşün…sana yakışan bu (:”

Gülerek sarıldık birbirimize..

“ee..benim kızla tanışmayı hala istiyor musun bu akşam?” diye sorup sırıttım,

Güldü,

“tabi ki de (: ..”

“eh iyi madem..tolga yı getireyim mi? Barıştırırım sizi :p”

“yok ya..üçümüz olalım..”

“peki madem..ama bir ara ben de bir üçlü istiyorum..sen ben tolga..şey yani, üçlü derken, üçlü buluşma x)”

Yuh dercesine kaşlarını kaldırıp gülmeye başladı,

“ya..harbi çatlaksın sen..pislik..(: ..öf..salak oldum bende iyice, ağlaya güle (:”

Nilay göz yaşlarını kurulamaya çalışırken, ben de yavaş yavaş ayaklanmak için toparlandım, tam o sırada tolgayı gördüm kantinin önünde, selam yaptım, o da yaptım, baktım içeri doğru yönelecek gibi, el ettim gel gibisinden..biraz durdu kapının önünde..nilay fark etmedi, o hala gözlerini siliyor..sonra tolga çardağa doğru gelmeye başladı, tam 1-2 metre kala nilay da gözlerini kaldırınca gördü tolgayı,

“abi ne haber?”

“iyidir ya..bitti benim dersim, kantinden bir şeyler alıp yedikten sonra yurda gidecektim..naber nilay?”

Oha..oha tolga, bu ne resmiyet, bu ne kasış lan?..karışında devlet erkanı yok aq..kankanla sevgilin var..

Nilay bir şey söylemedi, yeniden gözlerini kurulamaya başladı..

“kanka, ben derse çıkıcam da..” deyip kaş göz hareketleriyle kızın yanına oturup konuşmaya başlaması gerektiğini anlatmaya çalıştım,

“nilay girmeyecek derse..” dedim sonra yine imalı bir tonla.. hani, bir araya getireyim de konuşsunlar diyorum yani..

Sonra nilay demesin mi?

“yoo hayır, giricem, beklebi Dakka tsigalko” deyip koluma yapıştı, destek alıp ayağa kalktı..

Lan..lan..lan…en sevmediğim durumlar bak işte.. nilay, sevgilini, yani benim kankamı cezalandırmak için beni, yani ortak kankanızı kullanmıyorsun umarım?!

Bir iki saniye durup ne yapabileceğimi düşündüm.. evet..kasmaya gerek yoktu..hem de hiç.. ikisi de samimi arkadaşımdı, hiç kibar filan olamazdım..bu duruma seyirci hiç olamazdım hele..

“hayır” dedim, sert bir şekilde, yüzüme becerebildiğim en ciddi ifadeyi yerleştirdim, “girmiyorsun.. oturuyorsun buraya, tolga, sen de oturuyorsun, konuşuyorsunuz.. duydunuz mu beni?!” deyip ikisine birden meydan okudum.. kolumu nilaydan kurtardım, tolgayı yakaladım, masaya çektim, önce direnir gibi oldu ama benim aniden bu derece ciddileşmem ikisini de şaşırtmış olmalı ki itiraz edemediler, karşı koyamadılar..

Nasıl Piç oldum Anlatıyorum (İnci Sözlük)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin