okul kısmını kısaca toparlayacak olursak,
dikkat etmem gereken pek çok hassas denge var
bir zamanlar, bir şekilde münasebetimin bulunduğu hatunları söylemiyorum bile (ebru,mine,çiğdem vb.),
sonra sınıfımın genel ortamın, o ortamın içindeki neco-nilay-ben üçgeni, nilay ve necoyla birebir durumum,
sınıfta bir zamanlar çok yakın olduğum ama şimdilerde biraz mesafe koyduğum tuğçe filan..
begüm ile olan ikili ilişklerim ve onun seksi arkadaşları (eşofman fetişi olacağım bunların yüzünde, o dolunay gibi yusyuvarlak arkaleri, izi belli yarım tangalarınızı yerim ulan!!11bir)..o akşam gelenlerden iki tanesi fena değildi..onları gene getirse keşke..
bu arada begümü evime davet ettim, bir ara onu da ağırlayacağız bakalım, ama mümkün mertebe insan gibi..öyle divan mivan işlerine girmeden..
tabi bir de alt sınıf var, ulan onları da alttan bir iki tane dersim sayesinde tanıdım, ama resmen hayatımın baş aktörü oldu bazıları, misal alper, en kral, adamın hası panpalardan, nuriş, kemik gözlüğüne kurban olduğum kıvırcık..ceyda..biliyorsunuz..ayşegül, ilayda..ve diğerleri..
düşünüyorum da, eğer o derslerden ilk sene ayşen, yalnızlık vb. takuna kalmasaydım, belki de şu an çok daha farklı yerde, çok daha farklı bir hayatı yaşıyor olacaktım..o dersler sayesinde alper ve nurettin gibi iki kral adam tanıdım, ki şu an da ev arkadaşım sayılırlar..ceyda gibi bir ruh hastasında hayatımın dersini aldım..
her işte bir hayır be beyler..ben baya kaderci bir adamımdır zaten, hamdolsun, bu yaşadıklarımdan sonra iyice inşallaha, maşallaha başladım yani (:
..
ve işte, tsigalkonun hayatı, çevresi ve denklemleri genel olarak böyle..eh, 7000 bine yakın entry olmuş, buna kıyasla, pek de karışık sayılmaz ha? öyle mi dersiniz (:
kaderimin yazgısı da öyle düşünmüş olmalı ki, pek de karışık olmayan(?) işleri daha da karıştırmak adına, kepçesinin hızını iki misli arttırıverdi bir anda..ne olduğunu, neler olduğunu şaşırdım, ama ona da alıştım sonra..
perşembe gecesi gene sahneyi ayarlamak ve şöyle bir mekana ısınmak için yarım saat erken geldim,sonra diğer çocuklarla beraber yavaş yavaş yerimizi hazırlamaya, kontrollere başladık..işte o ara gözüm, sahneye yakın masalardan birinde, ve bu kez "tek başına" oturan burçin e takıldı..işte o an yine göğüs kafesimin içindeki kuşlar çırpınmaya başladılar heyecanla..artık nasıl gülümsediyse kıza, o da sırıttı karşıdan..
yanına gittim hemen,
naber, iyidir..
ben bir şey demeden (ki demeyecektim zaten) , "bu gece yalnız kaldım :/" yaptı yalandan üzülmüş bir ses tonuyla sonra ekledi, "neyse artık sen gelirsin belki sahnen bitince :p"
"gelirim (:" dedim "hay hay" çeken bir ses tonuyla, "yalnız kalmadın, baş başa kaldık diyelim (:" diye devam ettim sonra..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Piç oldum Anlatıyorum (İnci Sözlük)
Randomçocukluğuma hiç inmeyeceğim, güzel bir lise hayatı geçirdim, mutluydum, arkadaş çevrem genişti ve geyiğin de ciddi muhabbetin de her türlüsünün yapıldığı harika bir grubum vardı. kızlarla aram her zaman iyi olmuştur, sınıfın sevilen çocuğuydum diyeb...