bir şey demeyince yan dönüp yüzüne baktım.. yine aynı gülümseme..
"eeh..bu fena değildi.. kıvırdın sayılır ama yine de politik bir cevap"
"en azından yalan değil?" deyip biraz daha yaklaştım yüzüne..
"ben de dürüst olacağım sana karşı" dedi.. sıkıntılı bir gülümseme geçti bu kez yüzünden... "daha önce hiç böyle yapmamıştım.. anlarsın.."
anladım.. anladım..da, ne demeliyim ki?
"anladım... ama sevgilinle filan?"
güldü.."ne sevgilisi ya..benim çevremde en uzun birliktelik 1 bilemedin 2 hafta..o da anca iki taraf da toysa eğer.."
ohannes..
bir şey söyleyemedim.. beni öyle şaşkın ve suskun görünce açıklama ihtiyacı hissetti sanırım,
"ya ama bu demek değil ki, herkes önüne gelenle yatıp kalkıyor.. bazı kriterler hala geçerli" dedi, sonra kendi dediğini kendi de garipsemiş olmalı ki şaşkın şaşkın güldü benle beraber..
"kriterlerine uygun olduğuma sevindim" dedim yarı ciddi..
"sevinmelisin" dedi.."pek fazla kişiye nasip olmadı"..
yani, evet tecrübeliyim, senden önce de çatır çatır sikiştim ama o kadar da fazla kişi olmadı hayatımda, motor ya da kaşar değilim
demek istiyor..
iyii..ne diyebilirim ki?..
"hmm iyice havaya girdim bak şimdi" deyip yanağında makas aldım hafifçe..
"hatta sen kriter dışısın bile denebilir" diye devam etti..
"nasıl yani?" dedim..
"demin de dedim ya..farklıydı..en azından benim için.. tabi seni bilemem.. belki senin her zamanki halindir..ama ben ilk defa böyle seviştim biriyle.. çok farklıydı... çok.. anladım işte.."
eğer az önce sevişmiş ve şu anda yan yana çırılçıplak yatıyor olmasaydık, bu cümle yapısına ve ses tonuna bakarak, bir çömezin, bir diğerine açılma anını yaşadığımızı rahatlıkla iddia edebilirdim..
hani şey der gibi,
"ben hiç böyle hissetmemiştim.. sana karşı çok yabancı olduğum duygular var içimde"
valla bak.. aynen öyle der gibi.. nerden biliyorsun derseniz, lisedeki ilk kız arkadaşımı, henüz aramızdakilerin net olmadığı bir flört anında bu cümlelerle tavlamıştım da ondan ;)
bir nevi çıkma teklifi işte..
diyorum ya..zaten daha az önce sevişmemiş olsaydık, ayça bana çıkma teklif edecek sanardım..
http://fizy.com/#s/1d5ien
"benim için de farklıydı" dedim nihayetinde..
ne farklısı benzeri aq..zaten daha ilk şeyimiz..
rahatlar gibi soluk vererek güldü..ellerini yüzüme götürdü..yanaklarımı okşarken konuştu yeniden..
"kimse bana böyle hissettirmemişti..ne sevişirken..ne konuşurken..ne de herhangi bir şekilde.."
bir şey demedim..
"başta seni hafife almaya çalıştım..bilerek..öyle yapmalıydım... "
"niye ki?" diye öküzce bir soru sorarak kızı zor durumda bıraktım..gerçi artık arada duvar muvar kalmadı yani..ikimizinde birbirinden utanacak, çekinecek bir şey olduğunu sanmıyorum zira çırılçıplak ve kucak kucağayız..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nasıl Piç oldum Anlatıyorum (İnci Sözlük)
Randomçocukluğuma hiç inmeyeceğim, güzel bir lise hayatı geçirdim, mutluydum, arkadaş çevrem genişti ve geyiğin de ciddi muhabbetin de her türlüsünün yapıldığı harika bir grubum vardı. kızlarla aram her zaman iyi olmuştur, sınıfın sevilen çocuğuydum diyeb...