3. cruising magasság

109 8 2
                                    

  Az étteremben ülve Devin másra sem tudott gondolni, mint az előző röpke hét és fél percre, amíg Maxime magáévá tette (ismét) a mosdó egyik fülkéjében. Annyira elvarázsolták a férfi határozott érintései, hogy fel sem tűnt neki, hogy a nagy sietségben ingét rosszul gombolta vissza. Ez a vele szemben ülő Romain-nak is feltűnt.
- Mi történt az ingeddel? - Kérdezte a férfi, aki furcsállta, amit látott. Ekkor feltűnt neki, hogy a fiú arca nedves, hajába pedig mintha beletéptek volna.
- Hogy érted? - Kérdezett vissza a fiú értetlenül, majd zavartan fogdosni kezdte az ingét. - Mi a baj?
- A gombjaid... - Válaszolt a férfi, ekkor pedig már Devinnek is feltűnt a kis hiba, ami a lebukás szélére sodorta őt és a "segítőkész" pincért.
- Ja, hogy azok. Levettem, hogy megtörölközzek. A pincér volt olyan kedves és adott egy törölközőt. - Kezdett magyarázkodni. - Aztán láttam, hogy már pontosan hét és fél perce bénázok, így csak visszavettem gyorsan és... ő... kijöttem hozzád.
- Aranyos. - Nevetett Romain, aki csontig benyalta a hazugságot, amit a fiú mondott neki. Szerencsére hihető volt a sztori az előbbi vizes leöntős jelenet miatt. - Hajszárító nem volt?
- Hát, nem... így nem is sikerült egészen megszárítani.
- Majd hazaviszlek és kikúrállak. - Tette hozzá kacsintva a férfi.
- Tudod, lehet ma inkább hazamennék, holnap nagyon korán kelek. De ha gondolod, akkor egyik este beiktathatunk valamit. - A fiú még talán sosem érezte magát ennyire kínosan. Illetve talán akkor, amikor ott hagyta a menyasszonyát az oltárnál, mondván, hogy a férfiakat szereti. - Nem gond?
- Dehogy. Nem. Miért lenne? - A férfi természetesen hátsó szándékokkal hozta étterembe a fiút, remélve, hogy este megdöntheti még egyszer. A dolgok pedig nem igazán alakultak a tervek szerint.
Ahogy kihozták a vacsorát és elfogyasztották, Romain egyenesen hazavitte randipartnerét, majd lement egy meleg szaunába és bevégeztette esti terveit.

   Ahogy kihozták a vacsorát és elfogyasztották, Romain egyenesen hazavitte randipartnerét, majd lement egy meleg szaunába és bevégeztette esti terveit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

French Apologies
3. cruising magasság

Hazaérve a fiú egyből felhívta barátnőjét, Annát, hogy átbeszéljék az eseményeket és kikérje véleményét a dolgokkal kapcsolatban.
- Tizes skálán mennyire vagyok ribanc? - Devin kezdte azt érezni, hogy kis Párizsi kalandja kezdi átlépni azt a bizonyos határt, amit kitűzött maga elő korábban. - Míg a randipartnerem a borát szürcsölgette az asztalunknál, addig engem Maxime, akivel szintén viszonyom van, úgy megdugott a mosdóban, hogy alig bírtam visszasétálni az asztalunkhoz.
- Tisztára mintha cruisingolnál... - Nevetett Anna, aki maga is így kezdett franciázni, amikor anno Párizsba költözött.
- Hogy micsoda?
- Cruising. Céltalanul bóklászni az utcákon, vagy a te esetedben egy étteremben, azt remélve, hogy találsz egy pasit egy kis anonim meleg szexre.
- Fúj, ez undorító. - Válaszolta Devin. - Azért az én esetem egy kicsit más.
- Igen, te ismerted a pasit, akibe belefutottál, mert pár napja az Eiffel-toronynál már felszedted őt egy kis anonim...
- ...Jó, elég lesz. Értettem. - Mondta csalódottan. - Cruisingoltam és még csak nem is tudtam róla. Ez baj?
- Nem, ha nem nevezzük nevén a problémát. - Mentegette a témát a lány. Egy pillanatig elgondolkozott, hogy vajon óva intse e a barátját, vagy hagyja rá a dolgot, végtére is, ez Párizs. - Lazulj el... Ha folyamatosan azon idegeskedsz mit gondolnak mások, akkor beleőrülsz.
- Igazad van... - Látta be a fiú.
- Ideje eldöntened mi az, amit TE akarsz és nem pedig hogy mi tesz mindenki mást boldoggá. - Folytatta. - Tulajdonképpen, öltözz át és találkozunk nálad negyed óra múlva. - Jelentette ki sejtelmesen.
- Mit csinálsz, Anna?
- Emily-vel elviszünk téged egy szupi kis helyre. Ez minden, amit tudnod kell. Egyelőre. - A lány rosszban sántikált.
- Anna, nézd, nekem ma nincs ked... - Kezdett szabadkozni Devin, de barátnője rányomta a telefont.

French ApologiesWhere stories live. Discover now