Sandra pov:
Wtorek godzina 6:00 i znowu musiałam wstać do pracy. Wstałam z łóżka i podeszłam do szafy, po chwili namysłu wybrałam to:Udałam się do łazienki, rozebrałam się i wzięłam prysznic. Po umyciu ubrałam się i zrobiłam taki makijaż:
Zakręciłam również włosy:
Po ogarnięciu się zeszłam na dół, aby zjeść śniadanie. Zrobiłam sobie jajecznicę i zjadłam. Umyłam naczynia i skierowałam się do przedpokoju, ubrałam buty i kurtkę i wyszłam z domu uprzednio go zamykając. Podczas drogi do pracy ciągle myślałam o Namjoonie, byłam ciekawa dlaczego co chwilę na mnie spogląda i jaką piosenkę pisze. Zastanawiało mnie też czy dzisiaj również będzie w kawiarni. Po ok. 10 minutach byłam w pracy. Udałam się na zaplecze i przebrałam się w swój uniform. Odłożyłam torebkę do szafki po czym zakluczyłam ją i zaczęłam przygotowywać kawiarnię do otwarcia. Zajęło mi to około 15 minut ponieważ miałam tylko ściągnąć krzesła oraz wytrzeć podłogę i blaty. Po skończeniu otworzyłam kawiarnię. Czekałam chwilę po czym zaczęli zjawiać się klienci.
- Annyeonghaseyo - powiedzieli klienci.
- Annyeonghaseyo, co Państwu podać?- zapytałam.
- Poprosimy dwie czarne kawy i dwie porcje lodów czekoladowych.
- Dobrze to będzie 5827,51 wonów (aut. 20zł), za chwilę przyniosę Państwa zamówienie - odpowiedziałaś z uśmiechem.
Zaczęłam robić kawę i nakładać lody i po chwili dałam klientom ich zamówienie.
- Proszę bardzo oto Państwa zamówienie. Życzę smacznego. - powiedziałam i zaczęłam obsługiwać resztę klientów. Obsłóżyłam około 5 klientów po czym do kawiarni wszedł Namjoon. Od razu skierował się do lady i powiedział:
- Hejka Sandra - przywitał się wesoło chłopak.
- Hejo Namjoon co ci podać ? - zapytałaś z uśmiechem.
- Prosiłbym latte macchiato i Brownie.
- Dobrze to będzie 2914,60 won (aut. 10zł), za chwilę przyniosę twoje zamówienie.- powiedziałam po czym chłopak zapłacił i poszedł usiąść. Namjoon wyciągnął książkę "Posłaniec" i zaczął czytać. Zaczęłam przygotowywać latte lekko przy tym podśpiewując piosenkę Namjoona. Co chwilę czułaś na sobie wzrok chłopaka. Fuck chyba to słyszał. Przy przygotowywaniu posiłku zaczęłam zastanawiać się co zrobić by mieć kontakt z chłopakiem. Postanowiłam do przygotowanego posiłku dorzucić małą karteczkę z moim numerem telefonu (+82 609 98 72) i położyłam go pod kubkiem. Zaniosłam chłopakowi jego zamówienie i powiedziałam:
- Smacznego Namjoon oppa.
- Dziękuję bardzo - powiedział uśmiechnięty.
Podeszłam do lady i zaczęłam sprzątać ponieważ za chwilę kończyłam pracę. Podczas sprzątania spojrzałam na Namjoona który trzymał w rękach kartkę i uśmiechał się o wiele szerzej niż zazwyczaj. Wyciągnął telefon i zapisał mój numer. Wróciłam do sprzątania. Zajęło mi to około 20 minut po czym udałam się na zaplecze, aby przebrać się w swoje ubrania. Wzięłam torebkę i zakluczyłam szafkę po czym udałam się do wyjścia. Była godzina 15:00. Poszłam do domu, otworzyłam drzwi po czym zdjęłam buty i kurtkę i udałam się do łazienki aby się przebrać. Ubrałam to, aby było mi wygodnie:Przebrana udałam się do kuchni aby zrobić sobie obiad, czyli tteokbokki. Nałożyłam jedzenie na talerz i udałam się do salonu. Włączyłam swoją ulubioną dramę czyli "Meteor Garden" i zaczęłam jeść.
Time skip
Jest godzina 20:00 strasznie mi się nudziło więc postanowiłam trochę potańczyć i pośpiewać. Wybrałam piosenkę "Dynamite" :
Minęła godzina od kąd zaczęłam tańczyć. Przećwiczyłam całą piosenkę aż do perfekcji.
Po skończeniu zmęczona udałam się pod prysznic. Rozebrałam się i weszłam do wanny. Po umyciu wyszłam z wanny, wytarłam się, zamyłam makijaż i ubrałam taką piżamkę:Wyszłam z łazienki i poszłam do kuchni (aut. Hehe jedzenie życiem 😏) zrobiłam sobie kimchi. Zrobione jedzenie wzięłam ze sobą i włączyłam dramę. Po zjedzeniu oglądałam jeszcze dramę do 22:00 po czym udałaś się spać. Dobrze że od jutra miałam 5 dni wolnego.
-----------------------------------------------------------
Hejka kochani mam nadzieję, że spodoba wam się rozdział. Jeżeli macie jakieś pomysły co Sandra mogłaby robić prze te 5 dni wolnego i jak miałoby wyglądać spotkanie Namjoona i Sandry to piszcie w komentarzach będę wdzięczna.
Bye ARMY'S ❤️♥️💜
CZYTASZ
Kocham Cię... | KIM NAMJOON
FanfictionSandra jest pół Polką i pół koreanką, po rozwodzie jej rodziców Sandra postanowiła zamieszkać w Korei. Bardzo lubi taniec i śpiew oraz często słucha znanego zespołu BTS. Pracowała również kiedyś jako choreograf. Czy Sandrze uda się spotkać swojego b...