(4.2) „I Like You"

1.9K 142 4
                                    

Noah mums aiškino apie rytdienos vakarėlį. Manau vertėtų pagaliau ištrukti iš rutinos ir pabandyti kažką naujo.

Galiausiai viską išdėstes jis paliko valgyklą. Nuskambėjo skambutis ir mes su Tyler atsisveikinę su kitais, išėjome į Chemijos klasę.

"Ar ryt žadi eiti į vakarėlį?" atsisukau į Tyler.

"Turbūt" pakračiau pečius "tu?"

"Manau, kad taip" šyptelėjo.

Galiausiai sedėjau savo kambaryje su Gabriella.

Kol aš dažiausi ji kraustėsi po mano spintą ieškodama ko nors gražaus šiam vakarui. Atsisukusi į ją pamačiau ant lovos gražiai sukrautus drabužius.

"Kaip tik tau" nusišypsojo.

"Ačiū" mirktelejau jai ir nuėjusi į vonią persirengiau Gabriellos parinktais drabužiais.

"Važuojam?" linktelėjau.

"Pasilinksminkit, merginos!" girdėjau mamos šuksnį prieš man užtrenkiat duris.

Įsėdau į Gabriellos mašiną tuo pačiu užsisegdama saugos diržą.

Netrukus atvykome į vakarėlio buvimo vietą. Galėjau girdėti trankią vakarėlio muziką, kuri dar labiau paplatino šypseną mano veide.

Pasiekusios duris jas pravėremė. Pasirodęs vaizdas buvo kiek kraupus.

Vieni paaugliai prie sienų tiesiogine to žodžio prasme rijo vienas kitą. Tai buvo gan šlykštu.

Kiti mirtinai nusigėrę vos pastovėjo ant kojų.

"Hey!!" mano mintis nuotraukė šiltas apkabinimas. Tai buvo Noah.

"Sveikas" šyptelėjau.

"Ar pasiruošusios pašėlti?!" šuos žodžius jis tiesiog išrekė. Nusijuokiau iš jo ir nuėjusi prie baro paprašiau kažko neaukoholinio.

Po kelių minučių prieš mane buvo pastatytas neaiškus kokteilis. Atsargiai gurkštelėjusi jo, atsipalaidavau.

Galiausiai pabodus sedėti vienoje vietoje, leidausi tuoleto paieškai. Pakilau į antrą aukštą. Apsidairiusi pastebėjau daugybe įvairių durų. Atsidusau. Žengiau keletą žingsiu į priekį.

Buvau sustapdyta rankomis ant savo liemenio ir galiausiai atsidūriau kažkieno glėbija. Staigiai atsisukau. Tai buvo, Noah?! Po velniais, ka jis daro?!

"Noah-" nespėjau pabaigti. Buvau prispausta prie sienos. "Ką tu da-" mane užčiaupė švelnios lupos ant manųjų.

Pasidaviau jam ir atsakiau į bučinį. Rankas suleidau į jo rudus plaukus. Noah delnais tyrinėjo mano šlaunis, kas mane dar labiau užvedė. Jis savo liežuviu lyžtelėjo mano apatinę lupą, taip prašydamas įėjimo, pravėriau savo burną ir Noah liežuvis įsmuko į vidų.

Jis savo lupomis leidosi žemyn mano kaklu. Galiausiai sustojo prie mano kaklo jautriosios vietos. Jis ją pradėjo neaiškiai čiulpti, kol tuo tarpu iš mano burnos sklido silpnos aimanodms.

Noah atsitraukė nuo manęs, giliai kvepuodamas.

"Tu man velniškas patinki"

Rules ➳ l.hWhere stories live. Discover now