!TW! (especially !sh!) Bu bölüm argo, küfür, kendine zarar verme unsurları ve şiddet benzeri davranışlar içerebilir. Ve bunun için tw gerekir mi bilmiyorum ama yine de belki birileri için etkileyici olur diye söyleyeyim Mikasa karakterinin zihninden geçen her cümleyi okuyacaksınız ve çoğu aile şiddeti, zorbalığı ya da akran zorbalığı hakkında. İlk defa tw veriyorum belki bundan daha çok küfür olan bölümüm de vardır ama bilmiyorum gerekli gibi hissettim bu bölümde. Ayrıca bu bölümde geçen olay yaklaşık 3-4 ay öncesine dayanmaktadır. Yeni bir olay değil yani, bayağı eski. İyi okumalar.
-mikasa-
Yine sıkıcı bir okul günüydü. Sıramda oturmuş dışarıyı izliyordum, Eren en yakın arkadaşıyla, Armin'le konuşuyordu. Armin çok tatlı biriydi, başta benim için sadece Eren'in arkadaşıydı fakat o kadar sıcakkanlı ve tatlı biriydi ki hemen anlaşmıştık ve arkadaş olmuştuk. Ayrıca oldukça da komik biriydi, onunla birlikteyken insan gülümsemesine engel olamıyordu. Normalde ben de giderdim yanlarına birlikte konuşurduk ama bugün uykumu alamamıştım, yorgundum ve hiçbir şeye enerjim dahi yoktu.Eren sürekli kalkmamı istemiş ve bir şeyler yapalım demişti fakat gerçekten hiçbir şey yapasım yoktu.
Tüm tenefüsümü oturarak geçirmiştim ve zil çalmıştı. Tam o sırada Jean yanıma gelmiş ve boş olan sıraya oturmuştu. Jean'ı seviyordum,iyi biriydi ve sınıftaki tek arkadaşım sayılırdı. Ara sıra Eren'in kötü bakışlarına maruz kalsam da onunla konuşmayı severdim. Jean bizim sevgili olduğumuzu bilmiyordu çünkü hiç konusu açılmamıştı ve durup dururken söylemek de saçma olurdu. Bu yüzden Eren yine sınıfın önünden geçerken bizim konuştuğumuzu gördüğünde ve o öldürücü bakışlarını attığında, Jean şaşırır ve korkuyla karışık garip bir yüz ifadesine bürünürdü. Bu bana komik gelirdi ve ona kıkırdardım hafifçe. Bunu görünce Jean da gülmeye başlardı ve neden bilmiyorum hiç Eren hakkında konuşmazdı. Yani Eren'in neden ona böyle baktığını, neden Eren'le bu karar sık konuştuğumuzu veya neden Eren'in beni sürekli korumaya çalıştığını sormadı hiç. Belki görmezden gelmek istemişti, bilmiyorum.
Jean aniden yanıma oturunca ona şaşkın bakışlar atmıştım. Bana dönüp hafifçe yanakları kızarak "Şey, önümüzdeki tenefüs benimle gelir misin? S-sana söylemek istediğim bir şey var!" demişti küçük bir çocuk edasıyla. Sesi o kadar heyecanlıydı ki şaşırmıştım. Jean olgun biriydi, ara sıra benim yanımda çocuksu davranırdı fakat daha önce hiç sesinin böylesine çekingen çıktığını duymamıştım. O sırada öğretmenimiz sınıfa girmişti,bu yüzden bunu umursamadan "Tamam, gelirim ama biraz beklemen gerekebilir, iki dakika Armin'e haber verip peşinden gelirim." demiştim hızlı bir şekilde. Aslında dediğim gibi bugün oldukça yorgundum fakat Jean'ın öyle görmem ve sesinin bu denli heyecanlı çıkması hem söyleyeceklerini merak etmeme hem teklifini reddedersem kırılacağını düşünmeme sebep olmuştu, bu yüzden onu kıramamıştım.
Ders oldukça hızlı geçmişti ve tenefüs olduğunda hemen yanıma gelip çocuksu bir utangaçlıkla "O zaman sen Armin'e haber verip gel,ben okulun arkasında olacağım,hem sen seversin orayı." demişti. Tanrım! Gerçekten çok heyecanlıydı. Onu rahatlatmak istercesine sıcak bir şekilde gülümsedim ve Erenlerin sınıfına doğru ilerledim. Onlar benden bir üst sınıftaydı ve Armin hep tenefuse Eren'den önce çıkardı. Eren'in dersin bittiğini anlayıp sınıftan çıkması ve benle Armin'in yanına gelmesi biraz zaman alırdı. Koşarak Armin'in yanına gitmiş ve beni farketmesi için hafifçe dürtmüştüm.
Bana dönerek "Mikasa.! Kalkmışsın, geçti mi yorgunluğun?" demişti endişeyle. "Sayılır" demiştim sessizce. "Şey, Armin. Bu tenefüs işim var, öbür tenefüs yanınıza geleceğim. Eren'e de söyle merak etmesin tamam mı?" diye tiraz etmesinden korkarak konuşmuştum. Biraz çekiniyordum çünkü Jean'ın çağırdığını söylersem Eren kesin kıskanır ve izin vermezdi. Armin yalancı bir oyunculukla "Ah, peki. Ama biliyorsun ki Eren seni görmek isterse onu tutamayabilirim,haberin olsun. Saldırıyor bana köpek gibi, uğraşamam ya." demişti dudağını sarkıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flawless // eremika
Romance"bazı şeyler yarım kalır, bu da bitmiş olmanın bir şeklidir." -random ve duzensiz bolumler. -argo, kufur, self-harm, smoothly nsfw icerebilir. ( genel olarak fluff ) -[gercek bir iliskiden esinlenildi.] #eremika-3.¦20.06.22