secret pains.

305 19 12
                                    

-mikasa-

Kalan son bulaşığı da yerleştirdikten sonra rahatladım ve ayağa kalktım gerinerek. Anneme bitirdiğimi haber verip odama gittim.

Instagram'a girip, gelen mesajlarıma baktım. Eren'in ve Levi'nin klasik mesajlarına hızlıca cevap verdim. Başka dm var mı diye baktığımda ise istek kutusunda +1 istek göründüğünü farkettim.

Normalde istekleri mesajlara bir göz atıp anında silerdim. Buna da aynısını yapmak için bastığımda kullanıcı ismini görmemle başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Yazan kişi Kurida'ydı!

Ah, buna tabiki şaşırmamıştım. Hatta şu zamana kadar bu hesabı nasıl bulmadığına şaşırıyordum ben. Sıkıntıyla oflayıp yazdığı şeyi merak ettiğim için mesaj kutusuna tıkladım.


kkurida_xd_

Selam

Konuşmamız gerekiyor Mikasa

Eğer bana ayıracak vaktin var ise seni *** parkında her zaman Eren'le oturduğunuz bankta bekliyor olacağım güzellik:)

Pekala, mesajına cevap verip vermeme konusunda kararsızdım. Kaçmak beni bir yere götüremezdi çünkü burdan engellemem hiçbir şey ifade etmeyecekti, yine karşılaşma ihtimalimiz çok yüksekti.

Kendime karşı dürüst olmayı severdim, şimdi de öyle yapıyordum. Buluşma işi nerden çıkmıştı bunu anlamamıştım ama ona cevap verecek ve gerekirse Eren'e haber vermeden Kurida'yla buluşup bu mevzuyu bitirecektim.

kkurida_xd_

Neden konusmamiz gerekiyor

Ve bu bulusma isi de nerden cikti?

Ben de iyiyim sagol

Ne?

Halimi hatrımı sordun ya iyiyim dedim

neden bulusmamiz gerekiyor Kurida?

Cunku artık bir şeyleri netleştirmenin zamanı geldi

Seninle çok önemli bir şey konuşacağım

Bu yüzden beni kırma lütfen 🤧

Son emojiyle tum havayi bozdun btw

Ayrica neyi netlestiriyoruz?

Anlamadim da?

Onu da buraya gelirsen konusuruz be güzelim

Bazı şeyler tadında kalmalı

Bak şuan söylemiyorum bir merak böyle bi esrarengiz hava yaratmaya çalışıyom

Farkettim.

Ozeniyor musun yoksa 😥

Her neyse "esrarengiz adam" saat 1 gibi orda olursan gelirim

Gece yarısı orda napcaz ki

Tanrım

Sen salak misin

flawless // eremikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin