16-Kaçıyorum

3.9K 109 7
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda bir an dün gece neler olduğunu düşündüm.Ağzımdan 'ahh' kelimesi çıkarak başımı yastığıma gömdüm.Dün neler olmuştu.Ben Alex ile birlikte olmuştum.Bana dün gece bağlandığını söylemişti.Benden bir bebek istediğini.Ama ben hamile kalmak istemiyordum.Onun haberi olmadan korunmalıydım.Yaşım daha çok gençti.17 yaşındaydım.

Yataktan yavaşça kalktım.Üstüm çıplaktı.Çarşafı bedenime doladım.Yanımda Alex yoktu odada tek başımaydım.Ayağa kalkınca kasıklarıma ağrı girdi.Yavaş adımlarla banyoya girdim.Çarşafı kirli sepetine attım.Suyu ayarladıkdan sonra bir güzel yıkandım.İyice durulandıktan sonra suyu kapatıp bornozu giydim.

Odaya girince rastgele bir iç çamaşırı seçip giydim.Altıma beyaz bir kot pantolon üstümede sıfır kol lila renginde bebe yakalı bir gömlek giydim.Saçlarımı kuruttuktan sonra maşa ile dalgalı yaptım.Gözlerime kalem çektim ve rimel sürdüm.Pembe rujumuda sürdükten sonra aşağıya inmeye başladım.

Aşağıya inince saate baktığımda on iki olduğunu gördüm.Çok geç uyanmıştım karnım açtı.Larissa ''Günaydın'' dedi gülümseyerek ''Günaydın'' dedim.

''Karnın açsa Eda ablaya söyleyeyim hazırlasın birşeyler'' dedi 

''Ben söylerim canım'' dedim.Mutfağa girip Eda hanıma kahvaltılık birşeyler hazırlamasını söyledim.Masaya birkaç birşey yerleştirdikten sonra yemeğimi yemeğe başladım.Dün gece olanlar aklıma geliyor utanıyordum.Nefret ediyorum dediğim adamla birlikte olmuştum.Dün beni nazikçe öpmüştü.Bedenime dokunduğunda etkileniyordum.Yemeği yedikten sonra ellerimi yıkadım ve dişlerimi fırçaladım.Aynada kendime bakıp dün gece beni öpüşü aklıma gelince dudaklarıma dokunup gözlerimi kapadım.Bana neler oluyordu böyle?

Banyodan çıkıp Larissa'nın yanına oturdum.

''Bugün ne yapmayı planlıyorsun?'' diye sordum

''Bilmem.Ne yapalım?'' dedi

''Bilmem ki'' dedim bende 

''Alışveriş yapmaya gidelim istersen'' dedi

''Olur.Hadi gidelim'' dedikten sonra ayağa kalktık.Tam o an kapı çaldı.Kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtım.Kargoyla bir paket getirmişlerdi.Epey büyük bir şeydi.Hemde bana göndermişlerdi.Adım yazan yeri imzaladıktan sonra paketi alıp içeri girdim

''Kim göndermiş?'' dedi Larissa

''Bilmiyorum ki yazmıyor'' dedim.Paketi açmaya başladım.Paket açılınca bembeyaz büyük bir ayı çıktı.Ayının kucağında kıpkırmızı güller vardı ve bir de kart.Kartı alıp seslice okumaya başladım.

''Hayatım boyunca hep yeminler ettim.Aşık olmayacağıma,hiçbir kızı sevmeyeceğime.Gerçek aşk yoktur diye bir sürü yemin.Ben aşkı ilk senin yaşlarında tattım.Hemde bana aşık olmayan bir kıza.Hayvanlık ettim.Ona zorla sahip oldum bir de hamile kalmasına sebep oldum.Ve birgün ikiside ellerimden kayıp gitti.Şimdiyse ikinci defa bir kıza karşı birşeyler hissediyorum.Aşk mı,sevgi mi yoksa takıntılık mı bilmiyorum.Ama tek bildiğim bu kız olmadan yaşayamayacağım.Hayatıma girdiğin ve dün gece bana yaşattığın mutluluk için sana binlerce kez teşekkür ederim.İyi ki varsın Rus Güzeli.İyi ki doğmuşsun.Nice senelere Alinam'' 

''Ohaaa'' dedi Larissa bağırarak ''Kuzenim sana abayı yakmış''

Şaşkınca hem karta hemde Larissa'ya baktım.Alex yaşadığı birçok duygusunu bu kağıda yazmıştı.Ve bugün benim doğum günümdü.Unutmuştum.Ayıyı kucağıma aldım.Gülleri burnuma götürerek kokladım.Çok güzel kokuyordu. ''Çok güzeller'' dedim

''Güzel mi? Ahhh hep böyle bir sevgilim olsun istemişimdir.Kuzenim romantikleşmiş şunlara bak.Yazdığı yazılara bak.Bu arada doğum günün kutlu olsun canım benim iyiki doğdun da kuzenimi odun halini yontmaya başladın'' dedi.Sıkıca sarıldık birbirimize ''Teşekkür ederim'' dedim

HARAM SEVDA (Düzenleniyor.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin