რა არის სიყვარული?
ბევრი ცდილობდა ყველანაირად ეპასუხა ამ კითხვაზე, ან სიტყვებით აეხსნა, მაგრამ არცერთს არ განუმარტავს, რა არის სინამდვილეში სიყვარული. გავრცელდა რამდენიმე იდეა, რომელმაც მრავალი განსხვავებული ვერსია მოგვიტანა.
ზოგი ამბობს, რომ ეს მყისიერი კავშირია ორ ადამიანს შორის, როდესაც ისინი შეხვდებიან. „ბონდს" ეძახიან ერთი ნახვით სიყვარულს. ეს კონკრეტული ტიპი, რასაც ჩვენ სიყვარულად მივიჩნევთ, არის ის, რაც, როგორც ჩანს, ყველაზე იშვიათი და მაინც ყველაზე პოპულარული კონცეფციაა სიყვარულზე. ეს არის ტიპი, რომელსაც ჩვენ, მსოფლიოს ახალგაზრდებს, გვეუბნებიან, რომელის შესახებაც წიგნებში ვკითხულობთ, და გვარწმუნებენ, რომ მოხდება, მაგრამ, როცა რეალურ სამყაროში ვცხოვრობთ, დიდი ალბათობით მსგავსი რამ არ მოხდება.
სხვები ამბობენ, რომ ეს სიძულვილით იწყება, რომ სიბრაზის გრძნობა მოულოდნელად არის სიყვარულის მხიარული გრძნობა. ისინი ამბობენ, რომ როდესაც ხვდებან ორი ადამიანი, რომლებიც აუცილებლად ერთად იქნებიან, მათ სძულთ ერთმანეთი ინსტინქტურად. რომ დროთა განმავლობაში ერთი ან ორივე მოულოდნელად აღმოაჩნენს, რომ იწვევს მეორეს უბრალოდ იმის გამო, რომ მათ შეეძლოთ ერთმანეთის ირგვლივ ყოფნა. ფარული გრძნობების მწარე, მაგრამ ტკბილი ციკლი, რომელიც ასახულია ცრუ ბოროტმოქმედებით.
შემდეგ არიან ისეთებიც, რომლებიც ამბობენ, რომ ამას ძლივს აცნობიერებენ. რომ ერთ დღეს, თქვენ ორნი ერთმანეთს ძლივს იცნობენ... მერე უცებ ისინი ახალ შუქზე დაინახავენ. ბევრი რომანტიზებულია ამ „სიყვარულის" ტიპზე.
მაშინ ცოტანი არიან, რომლებიც ხედავენ იმას, რასაც ჩვენ ვნებას ვუწოდებთ, როგორც სიყვარულის ფორმას და მაშინ, როცა ეს შეიძლება იყოს ჭეშმარიტი.. ის ასევე შეიძლება ცრუ აღმოჩნდეს. რადგან ვნება არის სურვილი, მოთხოვნილება, მეორის მიმართ. ვნება განიხილება, როგორც ფიზიკური მიზიდულობა, რომელსაც გრძნობს ადამიანი მეორის მიმართ, ადამიანები ამაში ადანაშაულებენ ინსტინქტს, მაგრამ არ ესმით, რომ ისინი თავად არიან ნაწილობრივ, თუ არა, მთლიანად დამნაშავე ამ ეფექტისთვის.
შემდეგი ტიპი, რომელსაც ხედავთ ცოცხალი მოთხრობების სიუჟეტებში, არის ფენომენი, რომელსაც მე თვითონ ვუწოდებ საპირისპირო მიზიდულობას. ჩვენთვის მოწოდებული სიტყვებით, ეს არის ის, როდესაც ორი ადამიანი, რომლებიც თითქმის სრულიად განსხვავებულები ჩანან, ზრუნავენ ერთმანეთზე. როდესაც ადამიანი, რომელიც განიხილება როგორც ბოროტი და სასტიკი, ისევე ზრუნავს მასზე, როგორც ის, ვინც არის კეთილი და ნაზი. ეს ხშირად რომანტიზებულია, ხშირად მსახურებისა და მთავრების, ან გარიყულებისა და სახუმარო ისტორიებით.
შემდეგი ამ ტიპის საპირისპიროა. სარკის ეფექტი, როდესაც ორი ადამიანი, რომელთა პიროვნებითა და წარმომავლობით ჰგვანან ერთმანეთს, ზრუნავენ ერთმანეთზე, რადგან თვლიან, რომ ვერავინ ვერასოდეს გაუგებს მათ ისე, როგორც ეს ადამიანი.
შემდეგი, ეს ბოლო ტიპი, ჩემი აზრით, ყველაზე წინააღმდეგობრივია. ეს ტიპია, რომლის გჯერათ, რომ თავიდან მხოლოდ თქვენ ზრუნავთ მეორეზე, როგორც მეგობარზე, მაგრამ შემდეგ ,დროთა განმავლობაში, აღმოჩენთ, რომ სიგიჟემდე ხართ შეყვარებული მასზე, ვისაც ოდესღაც სისხლით ნათესავად მიიჩნედით. ეს არის ტიპი, რომლის დროსაც უმეტესობა უარს იტყვის ამ გრძნობების დაჯერებაზე და დამალავს მათ თვეების და წლების განმავლობაში, არასოდეს მისცემს საკუთარ თავს უფლებას შეხედოს ფაქტებს, იმის შიშით, რომ ეს გააფუჭებს მათ კავშირს, რომელიც მათ უკვე აქვთ. ეს არის ციკლი, რომელშიც ბედნიერი არავინაა.
არსებობს სხვა ტიპებიც, რაომლებსაც ჩვენ სიყვარულს ვუწოდებთ, ზოგი ამბობს, რომ ეს არის მხოლოდ ფიზიკური რეაქცია, ზოგი ამბობს ის სულიერია, ზოგი კი რომ ის უბრალოდ ჯადოსნურია. თუმცა ბევრს არ ესმის ფაქტი, რომ ბევრს სხვანაირად უყვარდება. უნიკალური გამოცდილება ან მოვლენა, რომელსაც თავად უწოდებდნენ სიყვარულს.
იმისათვის, რომ ადამიანმა სცადოს ამ კითხვაზე პასუხის გაცემა, უნდა იცოდეს სიყვარული, იცოდეს რა გრძნობაა, როცა უყვარხარ.
YOU ARE READING
The Slytherin Queen-Year 1 (დასრულებული)
Romance(y/n) ლავშარმი, მერლინის შთამომავალი და ლავშარმის ოჯახის უფროსი ქალიშვილი, მისი ცხოვრება მისთვის გამორჩეული იყო. მაგრამ ჰოგვორტსში მისი ცხოვრების დაწყების შემდეგ, შემდგომი მოვლენები ამტკიცებს, რომ მისი ცხოვრება არც ისე ადვილი იქნება. ჰარი პოტერთან...