შეპარული მზერა (15)

142 9 0
                                    

სლიზერინის საერთო ოთახი

კიბეებზე ჩავედი საერთო ოთახისკენ. ჯერ მხოლოდ შუადღე იყო და მე აღარ მქონდა არცერთი გაკვეთილი, ფრენის გაკვეთილის შემდეგ.

სემი და ეშტონი ორივე ჩვენი საერთო საძინებლისკენ წავიდა, რომ დაეძინათ. მე კი დარჩენა და ხატვა გადავწყვიტე, ან შეიძლება უბრალოდ ტბის ყურებით დავტკბე. მე ყოველთვის სუნქვისწამრთველ სანახაობად მიმაჩნდა წყლის ხედი და არსებები რომლებიც მასში ცხოვრობდნენ.

მაშინვე დამშვიდდი როცა ვუყურებდი თევზების ცურვას. გავიღიმე და იქვე ტახტზე ჩამოვჯექი. საერთო ოთახის ბუხარი ჩემს წინ იყო და იქიდან სითბო გამოდიოდა.

მწვანე ალი ნელა ირხეოდა და კედლებს ოდნავ ეხებოდა, რაც კიდევ უფრო მომაჯადოებელს ხდიდა ყველაფერს. ხის მწვანე იატაკს დავხედე და ჩემთვის გავიფიქრე 'როგორც ჩანს ორიგინალ სლიზერინის ხელმძღვანელს უყვარდა მწვანე'

დაახლოევით ნახევარი საათის შემდეგ ბევრი განსხვავებული სლიზერინის სტუდენტი დაბრუნდა ოთახში. ძირითადად დღევანდელზე მეკუთხებიდნენ, მაგრამ არა ქვიდიჩზე. როგირც ჩანს გადაწყვიტეს რომ ეს საიდუმლოდ შეენახათ, მიუხედავად იმისა რომ რამდენიმე მოჩვენება უკვე ჭორაობსა ამის შესახებ.

" ჰეი, პრონცესა" მომესმა ხმა და მისკენ შევტრიალდი. ავიხედე და დავინახე ყავისფერი თვალები.

"დებ, არ დამიძახო ეს" ვუთხარი უკმაყოფილოდ. არ მომწონს ეს სახელი.

"რატომ არა? პრინცესა?" გაიღიმა, თუმცა მალე დანებდა. "კარგი, (შ/ს) მაშინ, მიუხედავად იმისა რომ ეს მოსაწყენია."

"კარგი, ახლა რა გინდა?" ვიკითხე, ჩემი განწყობა მალევე შეიცვალა და ნასიამოვნები ღიმილიც გამომესახა სახეზე. მას მხოლოდ ცოტა ხნის წინ შევხვდი, თუმცა ისე ვიქცევი, თითქოს მეგობრები ვიყოთ.

"მე ველაპარაკე ჩემს მეგობარს ფილს ადრე და მან მითხრა რომ ძალიან კარგი ხარ, ამიტომაც მადლობა." დენმა თქვა

"რატომ მიხდი მადლობას? მე არაფერი გამოკეთევია." ვიკითხე დაბნეულმა რადგან ეს უკვე 100-ჯერ გავიგე დღეს.

"უბრალოდ ბევრი სლიზერინის მოსწავლე არ არის კეთილი ჰაფლეფაბის მინართ, ამიტომ ეს იშვიათად ხდება". ამიხსნა, უკმაყოფილო სახეც ჰქონდა, რადგან სტუდენტები უხეშად ექცეოდნენ ერთმანეთს მხოლოდ იმის გამო რომ სხვადასხვა სახლში არიან.

" რატომ არ მოწონთ სლიზერინს ჰაპლეფაბი?" დავინტერესდი.

" იმიტომ რომ სისხლის მოღალატე ჰაფლეფაბები სუსტები არიან" გაღიზიანებული ხმით თქვეს, ზუსტად ვიცი ვისი ხმაც არის. "სირცხვილია, ჩვენმა ახალმა სლიზერინის პრინცესამ ესეც არ იცის"

"ნუ მიძახი ამას!" ვიტვირე, არ მაინტერესევდა რომელ სახელზე ვამბობდი, ორივე სახელი ერთნაირად ცუდი იყო. "ჩემი საქმისგან შორს დარჩი მალფოი. ისინი შენ არ გეხება"

" მეხება, როცა ჯიუტი წმინდასისხლიანი დაბალი დონის ხალხთან იწყებს ურთიერთობას" დრაკომ დენზე მანიშნა.

"ერთადერთი დაბალი დონის ადამიანს რომელსაც ვხედავ, შენ ხარ დრაკონის ბიჭო. ჩვენ აქ ვართ რა, ერთი დღე? და უკვე ისე იქცევი თითქოს აქაურობას ფლობდე!"

The Slytherin Queen-Year 1  (დასრულებული)Where stories live. Discover now