(Tw seksuaalinen ahdistelu koska olen todella klisee)
Y/n:
Heräilin pikkuhiljaa. Olin nukahtanut vielä hetkeksi edellisen heräämisen jälkeen, mutta nyt pieni päänsärky edellis illan viini tarjoilusta alkoi painamaan. Nousin istumaan sängyn reunalle enkä nähnyt Ollia joten oletin että hän on jo heräillyt kunnolla.
Vedin Ollin t-paidan ja mustat lökärit päälleni ja haukottelin. En tiennyt 100 varmasti olinko valmis kunnolla heräämään.
Kävelin keittiöön ja hyräilin jotain laulua joka jostain syystä tuli sillä hetkelöä mieleen.
Vilkaisin olkkariin kävellessäni keittöön ja näin Ollin selaamassa puhelintaan sohvalla.
Kävelin Ollin taakse ja yllätyksekseni hän ei huomannut minua.
Sujautin käteni hänen harteilleen ja hän säpsähti hieman.
"Moikka ihanuus" naurahdin hieman halaten häntä takaa.
"Mistä sä ilmestyit" olli itsekin hieman naurahti, niinkuin ei olisi äsken hypännyt 10 metriä ylöspäin pelästksestä, heh.
"Ihan tuolta makkarista tulin" sanoin pörröttäen tämän hiuksia.
Olli hymyili minulle ja jatkoin matkaani keittiöön hakemaan särkylääkettä itselleni.
Kaadoin itselleni lasin kylmää vettä ja otin särkylääkkeen.
Olli oli jossain milli sekunnissa teleportannut taakseni ja piteli käsiään lantiollani.
Laskin nyt tyhjän lasin pöydälle ja nojasin takanani olevaan ihanuuteen.
Hän siirsi kätensä vyötärölleni ja puristi minut haliin.
Hymyilin ja katsoin ylös hänen kasvoihinsa.
"Olis tälle päivälle suunnitelmia" Hän sanoi hiljaa asettaen päänsä olkapäälleni.
"Millasii suunnitelmii?" Kysyin kiinnostuneesti.
"No itseasiassa Porko ja niko tuli aamulla ovelle asti kysyy et lähetäänkö porukalla juomaa." hän selitti.
"Vai niin, no eikai siitä kieltäytyä viitti jos on ovelle asti tullu pyytään" hymähdin päästäen pienen naurun.
"Ollaan lähdös joskus iltapäivällä vasta" Olli ilmoitti ja asetti suudelman poskelleni.
Nyökkäsin ja käännyin kasvotusten hänen kanssaan ja asetin käteni hänen poskilleen ja vedin hänet suudelmaan.Time skip iltapäivään🍓
Valmistauduimme lähtemään piahkoin ja odotimme Tommin tulevan hakemaan meitä.
Viimeistelin kevyttä meikkiäni vessassa.
En ollut pukeutunut kovinkaan erikoisesti päälläni oli vain musta pitkähihanen ja vaaleat farkut. Tuskin kukaan muukaan oli hirveästi panostanut yhtä baari reissua varten.
Ollillakin oli päällään vain musta huppari ja mustat farkut.
"Tommi tais tulla" Olli huikkasi olohuoneesta.
Viimeistelin ripsivärin ja kipitin eteiseen Ollin luo.
Laitoin päälleni vielä mustan nahkatakn sillä se sopi asuun vaikka ulkona olikin kylmä.
"Näytät hyvältä" Olli ilmoitti katsoen minua ylhäältä alas.
"Kiitos, sääkin niinku aina" hymyilin hänelle takaisin.Tommi tööttäili jo auton torvea pihalla joten kiirehdimme pitkin jäistä pihaa kohti hänen autoaan. Tervehdimme autossa jo istuvia jätkiä ja otimme paikkamme takapenkeiltä.
"Onko turvavyöt kiinni?" Tommi kysyi kuskin paikalta.
"Tottakai"Olli huikkasi, ja lähdimme ajamaan.Baarissa🍓
Tilailimme juomia tiskiltä jonka jälkeen lähdimme etsimään istuma paikkaa.
Päätimme mennä samalle paikalle jossa viimeksikin istuimme.
"Mistä vetoo et saan juotuu kaikki ekal huikal" Joonas huudahti heti istuttuamme alas.
Joonas oli tietenkin ottanut itselleen isoimman ja kait vahvimman juoman.
"Sää kuolet varmaa" Aleksi naurahti.
"Tuskin" Joonas ilmoitti ja alkoi yhdellä hörpyllä juomaan juomaansa.
Ei siinä oikein voinut muuta kuin tuijottaa vierestä.
"Done! Mä meen hakee seuraavaa juomaa!" Joonas huudahti ylpeästi kun me muut vain naureskelimme tälle.
Olli asetti kätensä reidelleni ja silitteli sitä peukalollaan.
Vilaksiin häntä ja hymyilin leveästi.
Me muut oikeastaan hörpimme juomiamme näin alkuun rauhallisesti mutta olimme hämmentyneitä kun Joonas ei tullutkaan takaisin.
"Hei mää voisin mennä kattoo mihin se yks taas katos" Niko ilmoitti nousten pöydästä.Hetken kuluttua kumpaakan ei näkynyt kunnes huomasin heidät karaoke lavalla.
"Voi ei katoppas tonne" kuiskasin naurahtaen Ollille.
"Ja NyT mE LauLetAaN TeiLLe 'AikuiNeN NainEn'!" Niko ilmoitti karaoke mikrofooniin.
Katsoimme kaikki keskenään heidän touhuaan."AAAIKUINeN NainEeen Mä OoooOn"
Kuulin Joonaksen huutavan mikkiin.
"Luoja kaikkee sitä joutuu kestään" Joel sanoi katsen Nikoa ja Joonasta peittäen kasvonsa käsillään.
"Hei mä käyn nopee röökil tuun just takas" ilmoitin ollille antaen hänelle nopean suukon otsalle.
"Joo me pidetää sulle paikkaa" Olli hymyili.
Otin juomani mukaan ja kävelin kohti terassia.
Sielä ei näyttänyt olevan ketään joten istuin yhdelle penkille ja aloin kaivamaan avaamatonta tupakka askia pienestä laukustani.
Juuri sytytettyäni sen kuulin tuntemattoman miehen äänen.
"No hei kaunotar, kattelin sua jo vähä tuol sisällä mut tää on paljon parempi"
Tuo mies ääni sanoi.
En ollut huomannutkaan koko äijää sisä tiloissa.
"Ai.."vastasin hiljaa kiinnittäen huomioni takaisin röökiini.
Mies istui viereiselle tuolille ja samantien laittoi kätensä reidelleni.
Säpsähdin hieman.
Mies laittoi toisen kätensä ympräilleni joka sai minut heräämään todellisuuteen.
"Hei öö voisiks lopettaa mun poikaystävä on tuolla sisällä"
Sanoin vaivaantuneesti.
"Nii mutta se ei ole täälä, vai mitä?" Mies sanoi pelottavan läheltä kasvojani. Hänen henkensä haisi selvälle kirkkaalle viinalle .
"Mut mul ei oo hirvee mukava olo ku kosket muhun.." yritin sanoa työntäen hänen kättään reideltäni.
"Jaa että oot tommone vaikeampi naaras" tuo mies sanoi siirtäen kätensä tällä kertaa rinnoilleni.
"Voitko jooko lopettaa?!" Kysyin lähes huutaen.
"Entä jos en halua" mies sanoi pakottaen minut suudelmaan.
Olin täysin paniikissa.
Täälä ei ollut ketään. Sillä hetkellä toivon kenen tahansa tulevan ulos apuun.
Yritin työntää miestä pois mutta hän oli paljon vahvempi kuin minä joten sen oli vaikeaa.
Mies siirsi kätensä jälleen reidelleni ja silitteli sitä voimakkaasti.
Hieman kyyneliä muotoutui silmiini.
En halunnut edes tietää mitä tuo mies keksisi seuraavaksi."HEI päästä irti siitä!" Kuulin huudon takaani. Tunnistin äänen Joelin ääneksi. Mies eo hätkähtänytkään.
Tunsin Joelin alkavan vetää miestä pois kimpustani.
Helpotus näkyi kasvoiltani.
Nousin nopeasti seisomaan kun mies ei enään ollut otteessa minuun.
Juoksin sisälle ja kuulin joelin alkavan uhkailemaan tuota miestä.
Juoksin pöytämme ääreen.
"Olli meidän on pakko puhuu jossain"
Sanoin hätääntyneesti.
"O-okei onks jotai käyny?" Hän kysyi hämillään mutta selvästi myös hädissään.
"Mä kerron kohta" sanoin ja vedin hänet kädestä ylös kohti vessoja.
Suljin vessan oven ja täysin romahdin.
Samantien Olli otti linut tiukkaan halaukseen. "Mitä on käyny?" Hän kysyi paniikissa.
"Joku mies kun- mä vaa- mä menin röökille ja sinne tuli joku mies ja-" en saanut sanottua lausetta loppuun.
"Ei hätää mä oon nyt tässä." Olli koitti rauhoitella minua. Itkin kuin viimeistä päivää tuossa pienessä humalan ja järkytyksen tilassa.
"Se se ei suostunu lopettaa" itkin vielä.
"Eikai se ehtiny tekeen sulle mitää, tieks, eikai se raiskannu sua?" Olli kysyi vakana ja silitteli selkääni.
"Ei onneks mut mua alko vaa ahdistaa iha vitusti ku se sillain alko koskettelee" nyyhkytin Ollin rintakehään.
"Mut onneks Joel tuli sinne ja hoiteli sen äijän" mumisin hieman rauhoittuneena.
"Hyvä et se tuli.. aloin oleen jo aika huolissani ku sua ei näkyny" Olli kuiskasi.
"Mut mä oon täs ny eikä oo mitää hätää.." Olli jatkoi.
Nyökkäsin hänelle hänen rintakehäänsä vasten.
Olli otti kädellään leuastani kiinni ja nosti kasvoni. Hän pyyhki kyyneleitäni poskilta ja katsoi minua huolissaan.
Vedin hänet takaisin haliin.
"Voidaaks men jo takas kotiin.." mumisin vielä.
"Mennään. Lupaan et suojelen sua kaikelta." Hän kuiskasi minulle.______
Ööää juu arvatkaa kuka taas tällee melkee neljältä vielä hereillä koska ei jaksanu ottaa lääkkeit:)) sori jos täst tuli vähä sekava🥲
Ootte ihanii<3
CZYTASZ
It's my party and I'll die when I want to //Blind channel
Fanfiction🍓Blind channel ff (Olli Matela ) 🍓tw: itsetuhoisuus(viiltely, itsemurhaan viittaavat ajatukset) , s3ksuaalista kontenttia;) 🍓lol huonoa kielenkäyttöä 🍓Pliis älä lue jos oot alle 15🥲