En tiä miks ei oo ollu motii kirjottaa pahoittelut 😭 uusvuosi meni hienosti ku poliisit pysäytti mut ei onneks sen kummempaa😍toivottavasti teil oli hyvä uv!<3
______Y/n:
Tänään olisi se päivä kun lähdemme Lappiin Ollin kanssa. Hän oli ilmeisesti varannut meille hotelli huoneen sieltä muutamaksi päiväksi.
Suorastaan pompin heti herättyäni kun katsoin puhelimestani että tänään on maanantai.
Ravistelin Ollia hereille
"Herätys meidän pitää lähtee kohta!" Huudahdin innoissani.
Olli murisi peiton alta merkiksi ettei ollut valmis heräämään.
Ei meillä oikeastaan mikään kiire ollut kello oli vasta 10 aamulla.
"Pliiiis oon niin innoissani jo!" Ilmoitin ja menin makaamaan Ollin viereen.
"Paljon kello ees on?" Olli mumisi peiton alta.
Vedin peittoa hänen kasvoiltaan ja annoin pienen suudelman hänen poskelleen.
"Se on sen verran et voisit tulla aamupalalle munkaa ja pakkaamaan" hymyilin ja hyppäsin tuon päälle hajareisin.
Olla laittoi kätensä ympärilleni ja makasi yhä allani silmät kiinni.
"Ootko sää jo pakannu?" Hän kysyi unisena.
"Yöllä." Ilmoitin hymyillen. Olli avasi silmiään hieman, hän oli niin suloinen juuri heränneenä.
Hänen hiuksensa olivat hieman sekaisin, osa hänen silmillään.
Hän katsoi minua syvälle silmiin ja minä hänen. Hän vetäisi minut häne päälleen makaamaan. Vein heti käteni hänen hiuksiinsa ja aloin leikkimään niillä ja hän teki samaa minulle.
Ollin iloksi annoin hänen nukkua vielä jonkin aikaa ja makasin hänen vieressään.Noin tunnin päästä🍓
Istuimme aamupalalla keittiössä.
Päätin tehdä meille voileivät.
Olli oli edelleen todella väsynyt ja hänen hiuksensa olivat edelleen sekaisin. Olisin taas voinut katsella häntä useita tunteja.
Olimme sopineet että lähdemme ajamaan noin parintunnin sisään.
"Mää meen ny pakkaan tavarat ennen ku unohan kokonaan" Olli ilmoitti noustessaan pöydästä. Nyökkäsin ja nousin itsekin jotta voisin mennä laittautumaan.
Koitin etsiä hyviä vaatteita tälle päivälle, ei niinkuin pitäisin mitään muuta kuin huppareita ikinä.
Tutulla ja turvallisella valinnalla menin ja otin harmaan hupparini ja mustat farkut.
Olin koittanut koko aamun unohtaa sitä mitä eilen tapahtui mutta se ei halunnut lähteä päästäni. Tiesin että jos puhuisin asiasta Ollille niin ehkä helpottaisi mutta ehkä hän ei pidä sitä yhtä isona asiana kuin minä.. tietenkin ajatukseni halusivat minun ajattelevan noin. Ajatukseni kumminkin katkesi kun olli tuli makkariin. "Y/n? Onks kaikki okei sanoin sun nimen ainaki 5 kertaa etkä reagoinu mitenkää?"
Katseeni tarttui heti hänen huolestuneisiin kasvoihin.
"Aa- joo kaikki ihan ok hukuin vaan taas ajatuksiin." Kotiin vääntää tekohymyä.
"Ootko ihan täysin varma?" Olli varmisti halaten minua.
"Mä lupaan kaikki on ihan okei" sanoin hiljaa ja vastasin haliin.
Olli nyökkäsi ja antoi suukon hiuksieni sekaan.
"Voidaan koht lähtee jos oot valmis, napataa ruokaa jostai matkan varrelta jos tulee nälkä" hän hymyili minulle.
Hymyilin ja nyökkäsin.Istuimme autosaa ja edessä oli noin muutaman tunnin matka.
Olimme ajaneet vasta 15 minuuttia. Minulla ja Ollilla oli erittäin hyvä auto karaoke.
"Mistä päin otit hotellin meille?" Kysyin katsoen Ollia.
"Leviltä päin" hän vastasi vilkaisten minua. Nyökkäsin vastaukseksi.
Toivottavasti pääsisin tällä reissulla eroon ajatuksista eiliseltä ja voisin keskittyä minun ja ollin hyvään oloon.
Ajomatka meni melko hitaasti ja minua alkoi väsyttään. Oltii pysähdytty syömään välissä ja käytiin kaupassa ostaan kaikkee kivaa meidän yhteisen ajanvieton matkalle (oon nii huono näis sana valinnois😭).
Silmäni alkoivat pikkuhiljaa painua kiinni väsymyksestä.
"Väsyttääkö?" Olli kysyi naurahtaen hieman.
Nyökkäsin ja sanoin hiljaa "vähä juu" .
Ennen kuin huomasinkaan olin nukahtanut.Olli:
Tajusin ehkä noin 5 minuutin päästä että olen jutellut itselleni, sillä nyt vasta huomioni kiinnittyi siihen ettei y/n vastannut mihinkään mitä puhuin ja hän oli aika selvästi nukahtanut.
Hän hengitti raskaasti ja näytti niin rauhalliselta joten päätin lopettaa itselleni puhumisen etten herättäisi tuota kaunokaista.
Ulkona oli tullut jo aika pimeää joten kiinnitin kaiken huomioni tiehen ja ajoin rauhallisesti.
Kello ei ollut vielä oikein mitään mutta silti lähes kaikki valo taivaalta oli kadonnut. Mutta kauniita tähtiä oli tullut näkyville.
Y/n oli niin kaunis kun nukkui, ja muutenkin tietenkin mutta voisipa hän nähdä itsensä minun silmistäni. Rakastin häntä niin paljon ettei hän varmaan osaisi kuvitellakkaan.Noin tunnin päästä🍓
Y/n:
Heräslin yhtäkkiä ja tunsin auton pysähtyvän. "Joko perillä?" Kysyin unisesti hieroen silmiäni.
"Ei vielä mun pitää tankata vaa." olli kertoi noustessaan autosta.
Hyi helvetti että ulkona olikaan kylmä. Se ei vaatinut muuta kun tuon pienen auton oven avauksen ja tunsin pakkasen karmivan ympärilläni.
Katsoin ikkunasta Ollia joka liukasteli tankkaamaan autoa. Hänen hiuksiinsa tippui lumihiutaleita ripeään tahtiin ja koitin laskea jokaisen niistä.
Pian hän liukasteli jo takaisin autoon. Olin vielä aikalailla puoli unessa enkä jaksaisi avata silmiä kokonaan.
"Paljon matkaa viel?" Kysyin väsyneellä äänellä.
"Mä arvasin että tää matka on liian pitkä sulle,joku puol tuntia" olli naurahti.
Miksi hänen naurunsa piti olla niin söpö?!? Ja tuo hymy ja nuo hiukset ja vain. Hän. Millä oikeuksilla hän oli noin hyvännäköinen???.
"Ihan hyvin jaksan tän matkan" kiistin vastaan ja aloin nauramaan.
"Jos sanot niin" Olli naurahti takaisin.
Jatkoimme matkaa.Maisemat olivat niin kauniit. Puut olivat lumen peitossa ja taivas oli kauniin tumman sininen ja tähdet koristivat sitä täydellisesti.
Vilkaisin taas Ollia. Hymyilin itsekseni.
"Ollaan iha koht perillä" hän ilmoitti katsoen minua hymyillen.
"Jes! Vihdoin!" vastasin kuin pieni lapsi.Perillä🍓
Lunta oli nilkkoihin asti, joka ei ollut vielä niin paha, mutta pakkasga oli -20 ja tuuli erittäin paljon.
Kävelimme kohti hotellirakennusta, ja ai että miten hyvä tunne tuli kun pääsin tuolta kylmyydestä takaisin sisä tiloihin.
Pian pääsimme kävelemään kohti huonettamme. Se oli toisessa kerroksessa ja jos kuulin oikein sen mitä täälä työskentelevä nainen sanoi, niin huoneemme olisi sviitti!
Ääh tästä tulee niin ihanat pari päivää!
Menimme hissillä toiseen kerrokseen ja odotin että Olli avaa huoneemme oven.
Samantien heitun kengät eteiseen ja ryntäsin sisään ja hyppäsin sängylle.
"Tääl on jokapuolel nii kaunista" huokaisin sängyllä.
"Ei yhtä kaunista ku sää" Olli vastasi istuen viereeni sängylle.
Otin takkini pois ja asetin sen sängyn viereen lattialle.
"Oot nii ihana" vastasin hänelle.
punastuin hieman ja istuin Ollin viereen pehmeälle sängylle.
Olli otti mut syliinsä ja suutelimme siinä.
Tiedän jo nyt että tästä tulee niin ihanaa._____
Tää on kyl tosiaan nyt tosi tylsä luku mut piti jotai saada aikaseks<3
YOU ARE READING
It's my party and I'll die when I want to //Blind channel
Fanfiction🍓Blind channel ff (Olli Matela ) 🍓tw: itsetuhoisuus(viiltely, itsemurhaan viittaavat ajatukset) , s3ksuaalista kontenttia;) 🍓lol huonoa kielenkäyttöä 🍓Pliis älä lue jos oot alle 15🥲