Prolog 1.

326 18 1
                                    

Izuku Midoriya-Normálně
Todoroki Shoto-Tučně
Slova autorky-Podtrženě

Další ráno, i když mi škola nevadí tak vstávání vážně rád nemám.

Chvilku jsem se ještě převaloval než mi došlo že už bych měl vážně vstávat.

Šel jsem si do kuchyně udělat horké kakao.

,,Dobré ráno Izu." přišla ke mě mamka a rozcuchala mi ještě víc moje už tak dost rozcuchané vlasy.

,,Dobré ráno." oplatil jsem jí pozdrav a usmál se na ni.

,,Dneska přijdu až večer budu dlouho v práci." prohodila mamka a sedla si ke stolu.

,,Jo. Já dneska ve škole budu jenom chvilku, máme dneska jenom pět hodin. Hodin... Hodin..."

,,Izuku? Nezasekl jsi se nám?" řekla mamka a začala se nahlas smát.

,,Bože kolik je hodin?!" zeptal jsem se když jsem si uvědomil že bych se měl chystat a místo toho si tam povídám s mamkou. Hned jsem se rozběhl do pokoje.

,,7:15!" zakřičela na mě mamka a já málem hodil hubu o práh.

,,Cože?!" jenom jsem slyšel jak se mamka v kuchyni málem valí smíchy po zemi.

Dobře teď mám cca 10 minut do odchodu abych do školy nemusel běžet. Od školy sice bydlím docela blízko ale i tak.

Rychle jsem vtrhl do koupelny a snažil se něco si udělat na hlavě, samozřejmě se mě vlasy rozhodly neposlechnout. Vykašlal jsem sa na to a šel jsem si vyčistit zuby.

S kartáčkem v puse jsem běhal po pokoji a hledal věci do školy, které jsem na rychlo házel do batohu.

Asi bych měl mít všechno. Šel jsem do koupelny vyplivnout pastu a umýt kartáček. Rychle jsem si ještě výplach pusu a šel na sebe hodit školní uniformu.

,,Stíháš?" řekla mamka když jsem rychle běžel do kuchyně.

,,Snad jo." řekl jsem a rychle začal hltat kakao, které jsem měl připravené.

,,Kolik je teď prosimtě?" zeptal jsem se ještě když jsem si běžel do pokoje pro batoh.

,,7:29"

,,Budu hold muset trochu zrychlit, ale pořád docela stíhám." povzdechl jsem si a už se šel obouvat.

,,Tak zatím!" zařval jsem do bytu když jsem se chystal odejít.

,,Zatím! A užij si to ve škole!" jen jsem se nad její poznámkou pousmál a zabouchl jsem dveře, které jsem následně zamkl.

Rychle jsem se rozešel ke škole. Od školy to mám 20 minut normální chůzí, když půjdu rychleji budu tam dřív.

Ke škole jsem došel trochu udýchaný ale zbývalo 15 minut do zvonění takže jsem všechno v pohodě stíhal.

Vešel jsem ke skříňkám, kde jsem se přezul, poté jsem šel rovnou do třídy a nachystal si věci na první hodinu angličtiny.

První hodina angličtiny byla v pohodě, poté hodina matiky o něco horší. Zrovna jsem si chystal věci na třetí hodinu, což byla biologie.

Když začala hodina skoro jsem usínal, jako pokaždé. Biologie mě hrozně nudila.

Pak někdo zaklepal na dveře. Dveře otevřel ředitel. Co asi chce?

Takže tady to ukončím, hrozně se omlouvám za extrémně krátkou kapitolu.
Předem se omlouvám za pravopisné chyby, které zde asi nebudou chybět, ale snažím se to kontrolovat aby tu byly co nejméně.
Tak doufám že dáte tomuhle příběhu alespoň šanci.
U další kapitoly
Bye :*

WHAT'S WRONG? SCARED? | (TodoDeku) CZ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat