26.

167 15 0
                                    

Po společné vaně jsme šli udělat něco na oběd. Uviděl jsem Midoriyu se dobelhávat za mnou do kuchyně, prostě jsem se musel usmát.

,,Ty můžeš chodit jo?" podíval se na mě hodně vražedně pohledem co říkal radši buď ticho.

,,Promiň promiň." zase jsem se věnoval jídlu, které už pomalu začnu servírovat.

,,Už můžeš jít do obýváku, zachvilku to přinesu." podíval jsem se na jeho smějící se obličej.

,,Neboj počkám na tebe, pak mě tam rovnou můžeš i odnést. Hold po zábavě přichází i povinnosti." řekl škodolibě.

,,No jo už jsem se omluvil."

,,Hele nemohl bych u tebe být přes víkend když se stejně v pondělí jede už na ten zájezd?" zeplat se z ničeho nic a já jsem jenom pokrčil rameny.

,,Jestli to nevadí tvojí mamce..."

,,Pak ji zavolám." řekl když jsem kolem něho procházel s jídlem na talířích. Jídlo jsem v obýváku položil na stůl a už jsem šel zpátky pro Izuka.

,,Tak pojď." řekl jsem a přehodil jsem si ho přes rameno.

,,Hej!" začal kopat nohama.

,,Můžeš si do obýváku dojít taky sám jestli chceš." pleskl jsem ho přes zadek, trochu zaskučel a já jsem si ho dal normálně do náruče.

,,Promiň~ ty víš že to tak nemyslím." zasmal jsem se a on jenom ironicky pokýval hlavou.

Po jídle se Midoriya domluvil s mamkou že tady bude přes celý víkend a v pondělí ráno se přijede jenom zbalit a pobrat si všechno.

Time skip...

,,Mami mi už budeme odcházet!" zavolal jsem na mamku a my jsme společně odcházeli společně ke škole kde nás měl vyzvednout autobus.

,,Je 13:39 v kolik že to má odjíždět?" zeptal jsem se Todorokiho, který vypadal že mu to je úplně u prdele.

,,Myslím že o čtvrt na tři." cože?!

,,Dělej pojď musíme si pohnout nebo to nestihneme."

Ke škole jsme došli v 13:58 a bylo tu jenom pár lidí.

,,Tak myslím že v 14:15 byl teprve sraz." nervózně se poškrábal na zátylku a usmál se.

,,To mi jako chceš říct že jsme sem spěchali úplně zbytečně?!" zařval jsem celý udýchaný.

,,Prosím nebij mě zase." dal si ruce na hlavu a dělal že se bojí. Jenom jsem si povzdechl a rozdychaval jsem se.

Čekali jsme než přijde zbytek třídy a učitel, který nás přepočítal a řekl nám něco málo o cestě. Pojedeme 4 hodiny takže úžasné...

Do autobusu jsme si sedli na poslední místo, které bylo nejvíce vzadu.

,,Ah asi půjdu spát, jsem unavený." oznámil jsem Todorokimu.

,,Co? Jsi unavený?"

,,Jop." učitel nás ještě spočítal a vyjeli jsme. Já jsem potom doopravdy usnul.

Midoriya po nějaké době co jsme jeli usnul. Rozhodl jsem se dát si sluchátka a jenom tak odpočívat.

Náhle jsem ucítil na svojem ramenu jemný tlak. Bože co zas chce? Sundal jsem si sluchátka a otočil jsem se.

Uviděl jsem že nic nechce, ale že si opřel hlavu o moje rameno. Může nás kdokoliv vidět. Bylo by to divné? Možná...

Uviděl jsem vedle nás přes uličku na sedadle sedět Kirishimu a Bakuga. Bakugo mě probodával pohledem. Asi vím proč...

Rozhodl jsem se to nějak neřešit. Snažil jsem se Midoriyu posadit ať na mě neleží, ale když jsem ho posunul tak si na mě lehl zpátky a obejmul mi ruku. Úžasné ale zase na druhou stranu ho nechci budit...

Vykašlal jsem se na to, dal jsem si sluchátko do ucha a dál jsem se díval z okna.

Jeli jsme dlouho, ale nakonec jsme dojeli bez komplikací a Midoriya se taky nevzbudil ani jednou. Což je možná malinko problém protože teď ho budu muset vzbudit já.

,,No tak Midoriyo, vztavej..." lehce jsem s ním zatřepal ale nedostala se mi žádná odpověď. Čekal jsem než všichni odejdou z autobusu. Dal jsem mu pusu na čelo a pak vyndal ruku z jeho sevření. To už se malinko ošil. Začal jsem mu dávat jemné polibky a on mi je z radosti oplacel. Nahle jsem ale přestal.

,,Jestli ihned nevstaneš tak už ti nikdy žádnou pusinku nedám." zašeptal jsem mu do ucha a on hned otevřel oči.

,,No jo už jsem vzhůru..." zvedl se, pobral si věci a pak jsme společně vystoupily z autobusu za naši třídou.

,,Dobře takže děcka, rozdáme vám klíče od chatek a myslete na to že tady nejsme sami, je tady ještě jedna třída tak nedělejte kraviny." no jo další kraviny... Celý proslov jsme si vyslechly a když jsme si vzali klíče od chaty tak jsme se šli zabydlet.

,,Chceš s něčím pomoct?" zeptal jsem se když jsem měl všechno už vybalené.

,,Ne to nemusíš."

,,Dobře." rozválil jsme se na postel a díval jsem jak se Izuku pohybuje po pokoji. Obzvlášť se mi líbil pohled když se zohýbal do kufru. Zkousl jsem si spodní ret a odvrátil jsem pohled.

,,Co je? Na co tak čumíš?" řekl trochu podrážděně a unaveně z toho autobusu.

,,Ale na nic jenom na tvoji nádhernou prdelku když se tak pěkně zohýbáš."

,,Zohýbám se abych se vybalil." řekl na obhajobu a přišel k posteli.

,,Zase?" nadzvedl obočí.

,,Co zase?" opřel jsem se o lokty.

,,Zase jsi nadržený?"

,,Jak zase?! Pokaždé jsi to byl ty!" skočil na mě tak že si na mě sedl obkročmo a ruce mi dal vedle hlavy.

,,Tak hele nedělej tu ze mě úchyla." znovu zakňoural a jsem se zasmál.

,,Jsi hrozný víš to?" zeptal se.

,, tě zase hrozně moc chci." navázal jsem a hodil jsem na něj úšklebek.

Finallyyyyy another xd.
No jo už jsem tady zas a stihla jsem to
Konečně xddd
U další kapitoly
Bye :*

WHAT'S WRONG? SCARED? | (TodoDeku) CZ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat