12.

155 16 0
                                    

Probudil mě ostrý zvuk mého mobilu, který mi oznamoval že mám vstávat do školy. Chtěl jsem ho vypnout, ale když jsem se hnul, trochu jsem se zarazil a začal vnímat lehkou bolest za krkem a zad. Otevřel jsem oči a zjistil jsem že jsem usnul v křesle.

,,Ahhhhhhh~" s lehkým odporem jsem se zvednul z křesla a vypnul budík na mobilu. Na jedné noze jsem doskákal do svého pokoje kde jsem si rychle nahazel věci z psacího stolu do batohu a poté už jsem si to namířil do kuchyně kde jsem jako každé ráno slyšel zvuk rychlovarné konvice.

,,Dobré ráno." pozdravil jsem mamku když jsem vešel do kuchyně a hned jsem si vzal pečivo na svačinu do školy.

,,Dobré Šípková Růženko. Usl jsi na křesle, kdyby ti bylo šest a neměl bys sadru tak bych tě do pokoje klidně odnesla." smála se mi mamka a zalívala si u toho kávu.

,,Heh jo vážně úžasný. Jsem celý rozlámaný..."

,,A taky mrzutý..." zahuhňala mamka a dál se věnovala rychlovarné konvici.

,,Co?"

,,Ale nic." odbyla mě a já šel zpátky do svého pokoje.

Rychle jsem si tam strčil svačinu do batohu a šel jsem se převlíct do uniformy. Před zrcadlem jsem si pak uniformu upravil a šel jsem se učesat a vyčistit si zuby.

Když se mi zdálo že už bych mohl vyjít podíval jsem se ještě na čas, naposledy zkontroloval jestli mám vše a s dost velkým předstihem jsem vyšel do školy.

Do školy jsem překvapivě došel rychle. Měl jsem 20 minut do začátku první hodiny a teď jsem se šel zrovna přezouvat. Alespoň vím že zítra můžu vyjít ještě o něco později.

Když jsem vešel do třídy tak jsem tam překvapivě nebyl sám. Už tam pár studentů sedělo, včetně zamyšleného Todorokiho který se zrovna díval z okna. Když jsem se za pomoci berlí dobelhal k lavici tak si mě pořád nevšiml. Překvapeně jsem zamrkal a sednu jsem si na židli, což už konečně upoutalo jeho pozornost.

,,Ahoj." řekl jsem poté co se na mě otočil. Po mojem pozdravu se otočil hned zpátky k oknu.

,,Ahoj. Promiň vím že sedíš blíž k oknu, nevěděl jsem že přijdeš a mě se tu sedělo dobře. Jestli si tu chceš sednout tak se klidně můžeme prohodit..." řekl hodně potichu a poté se na mě zase otočil.

,,N-Ne ne, to je v pohodě stejně teď potřebuju dohánět co jsem zameškal tak budu tady ať lépe vidím na tabuli." řekl jsem nervózně a on se bez jediného slova zase otočil k oknu.

Po nějaké době začala hodina a já si docela výjimečně poprvé poctivě psal zápisy.

Den utekl jako voda a já už byl zase na cestě domů. Do uší jsem si dal sluchátka a čekal jsem než konečně dojdu domů.

Po úmorné cestě domů jsem myslel jenom na jednu věc... Postel. Musel jsem to ale vydržet protože jsem si ještě vzpomněl na jednu věc co by mohla být fajn.

Z poličky jsem vytáhl tvrdý plast ve tvaru válce. Položil jsem ho na zem, lehl jsem si na něj a začal jsem si s tím přejíždět po zádech, které mi pod tím nátlakem začali pěkně křupat.

,,Ahhh~ to je úleva." řekl jsem si a ještě chvilku jsem ležel. Potom mi došlo že bych si mohl lehnout na postel. Tak jsem za pomocí postele vztal a plastový válec uklidil zpátky tam odkud jsem ho vzal.

Konečně jsem si lehl na měkkou postel. Rozhodl jsem se znovu neusnout protože jsem za posledních pár dní už docela přespaný tak jsem si vzal do ruky mobil a začal jsem projíždět sociální sítě. Snapchat, Messenger a jako poslední i Instagram na kterém jsem z nich nejčastěji a nejdéle. Všiml jsem si že mi Todoroki povolil sledování na instagramu. Rychle jsem zajel na jeho profil a začal jsem se dívat na jeho příspěvky.

just_icy_hot_heh

To se líbí hot_ass_fuck a 6 934 dalším

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí hot_ass_fuck a 6 934 dalším

hot_ass_fuck  Jsem hezčí heh😌

        just_icy_hot_heh  @hot_ass_fuck 
        To bych být tebou moc pod mojí
        fotku nepsal🤣

        only.princess12  @hot_ass_fuck 
        Děláš si srandu?! Todoroki je hezčí

        yourmomentertainment
       @only.princess12   Přesně...

-----------Zobrazit 126 odpovědí----------------

love.u.all  Máš nádherný úsměv jako vždy, jen škoda že jsem ho dlouho neviděla, sluší ti...

        just_icy_hot_heh  @love.u.all
        Děkuju, beru na vědomí<3

        fairyqueen01  @love.you.all  Kdo
        to je?!

------------Zobrazit 58 odpovědí----------------

Jenom jsem nad komentářema pod jeho fotkama zakroutil hlavou a dal jsem mu srdíčka na všechny fotky. Nevěděl jsem že má tolik fanoušků...

Pak jsem si všiml že mě chce i on sledovat na zpět. Poznal mě? Nemyslím si, málo kdo mě začal jen tak sledovat, většinou jsem spíše řekl svůj instagram než aby si ho někdo sám dohledal. Povolil jsem mu mě sledovat na instagramu a odložil jsem mobil. Zvedl jsem se a šel jsem si do kuchyně udělat něco na jídlo. Mezitím přišla mamka s kterou jsem si až do večera povídal.

Večer jsem šel zase na instagram a viděl jsem že mi Todoroki projížděl instagram... protože... dal mi srdíčko jenom na jednu fotku... která byla rok stará... když jsem byl na bazéně s Urarakou a Iidou... byla to jen náhoda? Nebo třeba omyl? Neměl bych se tím asi moc zabývat... Prostě mi dal srdíčko na fotku, nic extra bych v tom hledat neměl. Fotky na instagram moc nedávám, nejsem člověk co se nějak extra fotí. Většinou tam dávám jenom nějaké hlavní momenty nebo pěkné zážitky ale ne každou kravinu jako někteří.

Mobil jsem odložil a přemýšlel jsem co bych mohl dělat, tak nějak jsem se nudil ale byl večer takže nic moc dělat ani nemůžu. Po dlouhém rozhodování jsem se prostě rozhodl jít spát.

Takže oficiálně tahle kapitola mi zabrala nejdéle na dopsání. A kvůli čemu? Kvůli tomu jakoby instagramovemu účtu co jsem se zde pokusila udělat, taky jsem dlouho vymýšlela jména těch ostatních účtu tak jsem se po rozhodování pokoušela vymyslet nějaké trochu vtipné nebo tak jak by to prostě asi vypadalo kdyby měl Shoto účet na ig xddd
Každopádně jsme zase na konci kapitoly a doufám že se vám takové menší zpestření líbilo.
Bye :*

WHAT'S WRONG? SCARED? | (TodoDeku) CZ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat