II.fejezet

43 2 1
                                    


....kivágódott és mivel az ajtó közvetlen közelében álltam eltalált, és úgy hátrabaszódtam, hogy ráestem arra az undorító halszagú zsákra. Az a szag teljesen elfeledtette a fájdalmat, amit az ajtóval és a zsákkal való érzéki érintkezés okozott és olyannyira felbaszta a gyomorsavam, hogy most már tényleg nem bírtam tovább és kijött, ami már nagyon kikívánkozott (leokádtam az egészet).

Még egy kis ideig ott könyököltem a zsák fölött elkábultan, amikor belém nyilallt a fájdalom. Annyira fájt mint a kurva élet, ez pedig erőteljes szitkozódást váltott ki belőlem. Először is elkezdtem szidni a zsákot, majd az ajtót, utána áttértem az életemre, ám mikor a drága jó teremtő Istenke bácsinál jártam eszembe jutott, hogy már nem vagyok egyedül, mert az a valaki még mindig ott állt az ajtóban....

Nem láttam a rohadt fejét a hatezer wattos fénytől, ami a túloldalról jött, de ekkor hirtelen bebaszódott az ajtó. Na kurvajó most meg full sötét volt szóval ezért nem láttam. Felkattintott egy zseblámpát az idegen, de persze hogy kivilágította a szemgolyóimat a fényével.

-Ha nem világítasz máshova, esküszöm feldugom a seggedbe, és akkor nem csak a lámpa fog világítani hanem az orrlyukaid is - üvöltöttem az alakra indokolatlanul artikulálva..

Mondjuk lehet nem is érti mit pofázok neki, elnézve hogy még mindig a szemembe világított. Felkeltem, kikaptam a kezéből a lámpát és most én világítottam a pofájába...

-Na és ez hogy tet..- de nem jutottam tovább, a lámpa kiesett a kezemből, a földön landolt.

A szemeimet könnyek lepték el, majd az idegen nyakába vetettem magam.. ugyanis ez az idegen nem volt más mint Orbán Viktor.....

Hogyan lettem Magyarország királynője?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt