Csak mentünk és mentünk, ez a gombás szoba, vagy tuggyaatököm miez végeláthatatlannak tűnt, mellesleg a lábaim teljesen lerohadtak volna, ha még tovább megyünk, ezért megtorpantam és egy jó erőset rántottam Orbán karján, aki a hirtelen húzásra elvesztette az egyensúlyát és nagyot huppant a földre.-Bazdmeg Y/N! Minek álltál meg?
Erre felhúztam magam.
-Tudni akarod miért?? Na, akkor elmondom. Éppen a kávézóban ültem és élveztem a semmittevést, ami lényegében az életem 99,9999 százaléka, erre behajtott egy kamion egy kibaszott KAMION, ami emberré változott és elrabolt, elhurcolt valami pincébe, ahol TE rám basztad az ajtót, leokádtam egy undorító halszagú zsákot, kivonszoltál onnan úgy, hogy kurvára ignoráltál közben és elhoztál erre a faszomtuggyamiez helyre, ahol már órák óta menetelünk, a lábam pedig lerohad és elegem van ebből, szóval magyarázd meg MI A KURVA ISTEN TÖRTÉNIK MERT VISSZAMEGYEK A PINCÉBE ÉS A FEJEDBE HÚZOM AZT A ROHADT ZSÁKOT!!
Orbán úgy nézett rám, mintha éppen akkor realizálta volna, hogy ő egy emberszabású, alacsony intelligenciával rendelkező életforma, ami a Föld nevű, idegen eredetű GEOID alakú égitesten őshonos, és nagy nehezen feltápázkodott, kezeit a vállaimra tette, majd mélyen a szemembe nézett.
Az íriszeiben mintha némi komolyság mellett bizonytalanságot véltem volna felfedezni, látszott rajta, hogy habozik beszélni, de megnyugtatásképpen kezem a vállamon pihenő kezére tettem és rámosolyogotam. Ekkor Orbán kissé elpirult, úgy tettem mintha nem láttam volna, de nekem is megjelent egy kis pír az arcomon. Orbán a kezén pihenő kezem a másik szabadon lévő kezével megfogta és gyengéden leengedve azt összekulcsolta az enyémmel.
M-m-mégis mi az istent csinál?
Kérdőn néztem rá és erre elkezdett beszélni:
-Figyelj, nagy bajban vagyunk. Ez az egész, Gyurcsány miatt van, ő tervelte ki az elrablásodat. Truck-kun, aki elrabolt téged, a csatlósa és a titkos szeretője. Nagyon sajnálom Y/N, hogy ez történt, az egész az én hibám...
-Miért lenne a te hibád Viktor? Hiszen téged is ugyanúgy elraboltak,mint engem.
-Nem, én csak téged jöttelek megmenteni Y/N. Ha nem lennél olyan fontos számomra Gyurcsány biztos nem kevert volna bele téged is ebbe a dologba.
-Mégis milyen dologba? Mi folyik itt?
Teljesen összezavarodtam, ezt Orbán is látta rajtam és egy szomorú mosoly jelent meg az arcán. Szólásra nyitotta ajkait, de megint habozott.
-Nos...
Megint elakadt, hát bazdmeg nem hiszem el mi a faszért nem lehet csak úgy elmondani hogy mi a faszom van már?
-Nem érek rá, komolyan mondom tényleg visszamegyek abba a rohadt pincébe, ha nem mondod el, hogy mi folyik itt! - üvöltöttem el magam.
Orbán újra megköszörülte a torkát, szólásra nyitotta száját, ám egy hang sem hagyta el azt.
Puffogva kirántottam a kezem az övéi közül, majd elindultam visszafelé a folyosón.-Y/N várjál már hallod várjál már meg bazdmeg NEM LÁTOD MILYEN TACSKÓ LÁBAIM VANNAK? Nem bírok ilyen gyorsan menni - üvöltött utánam.
-AKKOR MONDJAD MÁR EL HOGY MI A FASZOM VAN?!
Orbán újra rám nézett majd gyorsan hadarni kezdett:
-Gyurcsány átvette a hatalmat az ország felett, a robot hadseregével. Engem meg a többi képviselőt bezárt egy hatalmas toronyba amiből nagy nehézségek árán tudtam csak kiszabadulni. Ekkor megtudtam, hogy téged elraboltak. Két napon keresztül kerestelek, mire megtaláltalak. Ez az ösvény pedig a titkos bázisunkra vezet. Van egy tervünk hogyan foglaljuk vissza az országot és szerezzük vissza a hatalmat.
Tátott szájjal bámultam Orbánra.
-KÉT KIBASZOTT NAPIG VOLT A FEJEMEN AZ A HALSZAGÚ ZSÁK?
Akadtam ki teljesen. Orbán nyakonbaszta magát a kezével és idióta lópofát vágva bámult rám.
-Drága Y/N, beütötted a fejed vagy miafaszom van veled hogy ilyen hülye vagy? Elvesztettem a trónomat, vele együtt a korlátlan hatalmamat, az összes pénzemet és téged komolyan az érdekel hogy két napig volt a fejeden a szardíniásdoboz?! - üvöltött mostmár Orbán is.
-Te mégis ki a faszom vagy, hogy így beszélsz velem? Számomra ez igenis fontos bazdmeg, látod a lelapult hajam? LÁTOD BAZDMEG? Ráadásul halszagú is, olyan mintha egy kád romlott halban fürödtem volna. Most hánytam ki a belem, lerohadnak a lábaim miattad, neked meg az a legnagyobb bajod hogy lerúgtak az Országház lépcsőjén?! PONT LESZAROM! - vágtam vissza. Ekkor Orbán megindult felém, amikor...
STAI LEGGENDO
Hogyan lettem Magyarország királynője?
AzioneOké, először is szögezzük le, hogy ez a könyv csak a saját szórakoztatásunkra készült drága osztálytársammal. Nem gondoltam volna, hogy itt köt ki ez a szívet megmelengető történet, hiszen be kell vallanom, egy TikTok POV-os videóból indult az ötlet...