XXI. fejezet

7 1 2
                                    

Na de térjünk vissza az eredetei sztorihoz.

A kutya láncra volt verve, de olyan erővel indult meg felém, hogy kitépte a láncot a kerítéssel együtt, amihez hozzá volt láncolva és nagy gyorsulással felém kezdett futni. Annyira megrémültem, hogy eldobtam mindent, ami a kezemben volt és Marika néni háza felé kezdtem szaladni, nyomomban a melák döggel.

Mikor az ajtóhoz értem, minden erőmmel elkezdtem döngetni és ordítottam Marika néni nevét, hogy engedjen be. De válasz nem jött, bármennyire is erősen csapkodtam az ajtót és hangosan kiabáltam, a kutya pedig egyre közelebb került hozzám.

Teljes kétségbeesésemben a kilincs felé kezdtem kapkodni és mivel túl magasan volt ugrándoznom is kellett hozzá, hogy elérjem, de sajnos túl alacsony voltam és még így is alig súroltam azt a nyamvadt kilincset.

Mert végülis tényleg olyan rohadt magasra kell tenni azt a kilincset, hogy egy baszottnagy piros kutya elől menekülő kis 8 éves törpe ne érje el.

Már akkor, abban a percben megállapítottam, hogy engem gyűlöl az élet, amin már csak mosolyogni tudtam. Hátra fordultam, hogy megnézzem hol van az a dög, de akkor már pont velem szemben állt. Véreres szemei rám meredtek és éreztem a kellemetlen szagú lehelletét az arcomon.

Ennyi...vége, egy bazinagy kutya fog kinyírni 8 évesen. Viszont az elképzelésem a halálomról, hogy ez a vadállat széttép szertefoszlott, mikor fogta magát és végignyalta a nyakamtól kezdve az egész arcom. Undorító érzés volt, ráadásul olyan büdös is, hogy felfordult a gyomrom. De ez még nem volt minden. Közelebb vánszorgott és a fejével olyan erővel bökött oldalba, hogy lefordultam a küszöbről és nagy "szerencsémre" a járda melletti sáros részre estem, sőt a kutya sem volt rest, neki veselkedett és rám vetette magát.

Csodálatos érzés volt, ahogy minden szervem összenyomódott és a csontjaim is majdnem ripityára törtek a 100 kilós kutya súlya alatt. Beadtam a törülközőt és háromszor megpaskoltam a sarat feladás jeleként.

Ám Marika néni fél óra múlva hazatolta a súlyos picsáját és bár bánatomra először kinevetett, de segített kiszabadulni a kutya alól. Szóval ez a története annak, hogyan keserítette meg Klifóód a nagy pankrátorkutya az életem.

Hogyan lettem Magyarország királynője?Where stories live. Discover now