XXII. fejezet

6 1 1
                                    

Már éppen azon gondolkoztam, hogy ki lenne a következő áldozat, akit beleírhatok a kis Dösznótomba amikor megremegett alattam a talaj. A fejem fölött lelógó lámpák veszélyesen kilengtek, pár le is szakadt.

Felkapva a fejem elugrottam a pulttól és menekülőre fogtam a dolgot. Még mielőtt kiértem volna a küszöbön, hátrapillantottam. A kocsma szétdőlt, a poharak ripityára törve hevertek szerteszét a laminált parkettán. Ijedten csapódtam neki az ajtóüvegnek mert hát basztam előre nézni, érdekesebb volt a padlón folyó méregdrága alkohol. Pár kömycseppet elmorzsolva kiugrottam a zárt ajtón keresztül és rohanni kezdtem. Nem messze tőlem megrepedt a föld és egy baszottmagy növény tekergőzött elő belőle.

-Ez meg mi az isten fasza? - kiáltottam fel.

Amerre néztem mindenki a napraforgót bámulta, amint az éles fogait csattogtatta. Előkaptam a Dösznótot, hogy megmentsem mindenki életét, és én legyek a nap hőse, de ekkor valami vagy inkább valaki belevágódott a gerincembe. Hat métert gurultam az aszfalton, mikor végre megálltam.

-Ó, hogy a jó büdös bánatos faszba nem tudsz a kibaszott orrod elé nézni bazdmeg!- csúszott ki a számon a kocsisokat megszégyenítő káromkodás.

A szemeimmel kerestem azt a bunkó parasztot aki nekemvágódott, de nem láttam sehol. Értetlenkedve bámultam magam elé, majd hirtelen megláttam az égben egy... SEPRŰT?!

Beszarok. Komolyan mondom beszarok. Egy seprű repült az égen, rajta meg ... ült egy kis emberke. Rámvillant a tekintete, majd hirtelen zuhanórepülésbe fogott és becsapódott mellém nanométerekre.

-Nem láttad a... pálcámat? - lihegte.

-Mivan? - néztem rá értelmesen.

-A pálcámat... vágod, hosszú, fából készült és... szép?

-Komolyan úgy nézek én ki mint aki tudja hogy miről beszélsz? - üvöltöttem le a fejét, magamból kikelve gesztikulálva.

-Ó, hát akkor bazd meg, nem hiszem el hogy ennyit nem tudsz megtenni - indult el újra szitkozódva.

-Neked meg mégis mi a fasz bajod van??? - üvöltöttem utána.

Pár pillanat múlva meghallottam, hogy valami közeledik.

-Ennél már nem lehet rosszabb - sóhajtottam fel.

Hogyan lettem Magyarország királynője?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora