XX. fejezet

6 1 5
                                    

De még mielőtt folytatnám a történetet, hogy mégis hogyan tehette tönkre az életem egy vén büdös korcs, szeretném elmondani azokat az alapvető dolgokat, amiket életem másodikszámú megkeserítőjéről tudni kell.

Először is a kutya fajtája ismeretlen, ránézésre sem tudom megállapítani hogy mégis honnan a faszomból szült Marika néni ilyen állatot.

A kutya rövid szőre és piros színű bundája rámhozta a frászt...igen PIROS színű, valamint akkora mint a ház. Annó még kis jampi koromban voltam vagy 100 centi, na az a kutya 8 éves szemmel volt vagy 200.

Másodszor pedig azt is tudni kell, hogy engem valamiért mindig is gyűlöltek az állatok. 5. születésnapomra egy hörcsögöt kaptam a szüleimtől. Nagyon örültem neki, ezért este kivettem a ketrecéből, hogy velem aludjon, de megharapta a kezem, amitől megijedtem és elengedtem és a hörcsögöm egy nagy koppanás kíséretében érintkezett a padlóval.

Mivel 2 percig csak mozdulatlanul hevert, azt hittem meghalt, ezért pityeregni kezdtem és érte nyúltam, hogy visszategyem a ketrecbe hogy holnap majd rendezek neki egy szép kis temetést, de a rágcsáló hirtelen felpattant és futásnak indult.

Meghökkentem, de utána indultam. A fürdőbe futott és felmászott a wc tetejére, ráugrott a lehúzóra, ami beindította az öblítési folyamatot. Utoljára még felém fordította apró fejecskéjét és mintha látni véltem volna, hogy mosolyra húzódik piciny szája és még egy könnycsepp is kigördült szemecskéje sarkából.

-Szabadság - rebegte el halkan hörcsög nyelven, majd széttárta kezeit és levetődött a mélységbe.

Annyira meghatott ez a jelenet, hogy haptákba vágtam magam és szalutáltam.

Hogyan lettem Magyarország királynője?Where stories live. Discover now