VII.fejezet

24 1 0
                                    


-Keressétek mindenhol! Dúró Dóra látta, hogy megszökött Y/N!

Jaj ne, pont a legrosszabbkor jönnek ezek is. Gyorsan levágtam magam a fűbe, szerencsére volt elég magas és sűrű, hogy nem látszódtam ki belőle.

Gyurcsányék csapatai járőröztek a mezőn. Megláttam Klárát és Dórát ahogy a baloldali aktatáskás rohangáló öltönyös vénembereknek vezényelnek. Szinte elárasztották az egész tisztást.

Most mégis hová meneküljek? Várjunk csak...egyáltalán miért is üldöznek?

Az egy dolog hogy Orbánnal óvoda óta ismerjük egymást és néha szoktunk hellezni egy nehéz nap után a Parlament előtt de nem voltunk olyan közeli kapcsolatban.

Sőt a legtöbb időmet általában szitkozódással, szenvedéssel, semmittevéssel és lélegzéssel töltöm. Ennek ellenére Gyurcsány elrabolttatott és még Putyin is magával akart vinni. Mi a fasz folyik itt?

Már tényleg elegem volt. Minden Orbán hibája, már kiskorunkban úgy kellett volna céloznom az asztallal, hogy olyan részét érje amibe beledöglik, ami persze lehetetlen lett volna hiszen geci kancsal vagyok.

Ezek a gondolatok cikáztak a fejemben. Közben elkezdtem kúszni távolabb a baloldaliaktól.

Egyszer csak valami furcsát éreztem a talajon, valahogy más volt a tapintása. Elkezdtem nyomogatni hátha kinyílik valami titkos ajtó. És csodák csodájára így is történt. Viszont ez egy hiper-diper ultra szuper acél ajtó volt ami pont alattam nyílt szét szinte egy szempillantás alatt. Mire zuhanni kezdtem a sötétségbe. Utálom az életem....

Hogyan lettem Magyarország királynője?Where stories live. Discover now