X. fejezet

14 1 1
                                    

Nekirohantam az üvegajtónak és elkezdtem rángatni. Magam felé húztam, mikor megláttam, hogy ki van írva arra a szarra hogy TOLNI nem pedig húzni. Nem néztek idiótának amúgy.

Mikor bejutottam végre a rohadt bankba felemeltem a pisztolyom és szólásra nyitottam a szám. Viszont ebben a pillanatban belerepült egy bogár és a torkomon akadt. Köhögőrohamom támadt, majd kiköptem a tüdőmet, azok a buzik meg csak értetlenül néztek egymásra. Valamelyiknek volt annyi esze, kerített nekem egy pohár vizet. Mikor eltűnt a döglégy a torkomból krákogva rájuk ordítottam.

-Ez egy bankrablás, ide az összes pénzzel!

Legnagyobb meglepetésemre pofánröhögtek. Most mégis mi a fasz van? Valaki magyarázza már el. Értetlenül néztem, ahogy fulladozva leesnek a székükről. Végülis... kihasználva az alkalmat berontottam a főnök irodájába, meghekkeltem a gépét, feltörtem a széfet és magamhoz vettem egy kis... sok kézpénzt.

Kirohantam a bankból, persze megint nekibaszódtam az üvegajtónak. Ezek a bolondok még mindig röhögtek. Észre sem vették, hogy megfújtam a pénzüket.

Berohantam egy boltba, vettem magamnak ruhákat, majd egy hotelbe betörve megfürödtem. Teljesen újnak éreztem magam, mintha nem is én lennék. A hátitáskámba beleszórva a sok pénzt kimásztam az ablakon és a vasútállomás felé vettem az irányt.

Mikor megérkeztem a vasutállomásra az induló vonatokat mutató kijelzőn keresgettem a megfelelő úticélt, ahol majd ismét nyugisan élhetem az életem. Abban a pillanatban minden és mindenki megállt körülöttem és az eddigi zaj is megszűnt. A kijelző pedig még fényesebben kezdett világítani annyira, hogy jóformán kiégette a retinám. Mielőtt elkaphattam volna a tekintetem Orbán jelent meg a képernyőn.

-Megtaláltalak Y/N!

Mégis a faszom történik??

Hogyan lettem Magyarország királynője?Where stories live. Discover now