10 - Hastane

10.6K 691 172
                                    

Çok özledim sizi
🖤Yorumlarda buluşalım🖤
🥳
İyi okumalar

- Giray -

"Yemek hazır"

Yerde, sırtımı tekli koltuğa dayayıp oturmaya devam ettim. Sanki yaptıklarıyla iştah bırakmış gibi birde şimdi yemek hazırlamıştı. Kendi başına yiyebilirdi bence.

"Giray hadi, hem seninle birşey konuşacağım"

O görmesede omuzlarımı silkip yerde oturmaya devam ettim. Çok umrumdaydı sanki ne konuşacağı.

Tabakları masaya yerleştirme sesi kesildiğinde bana doğru yürümesiyle gerilmiştim. Benimle aynı hizaya çöktüğünde çenemi tutup kaldıracakken başımı yana çevirdim.

"Bu tavrına yemek yedikten sonra devam et.
Beğenmezsen hazır da söyleyebiliriz"

Bir şey demeyip ayağa kalmak için koltuğa tutunduğumda geri çekilip benden önce ayağa kalktı. Yavaş bir şekilde kalkıp temkinli adımlarla kapıya kadar gittim.

Kapının koluna tutunup hazırladığı masaya baktığımda güzel gözüküyordu gerçekten. Patates, köfte, salata ve çorba olduğunu tahmin ettiğim bir tencere vardı.

Masaya doğru ilerleyip tabaklara çorbaları koyduğunda arkasını dönüp tekrar bana baktı.

"Sana afiyet olsun, ben uyuyacağım"

Kaşlarını çatıp masayı gösterdi.

"Giray bu yemeği yiyeceksin. Sonra ne yapacaksan yap"

"Kendin ye"

Kapının koluna tutunmayı bırakıp üste kata çıkmak için hareketlendiğimde büyük adımlarla yanıma ulaştığı gibi kolumu tuttuğunda sıkmasından korktuğum için elimle bileğini tuttum.

"Saygısızlık yapma Giray! Yemeğini ye sonra gidip uyursun"

Kolumu kendime doğru çektiğimde bırakmamıştı.

"Senin elinden hiç birşey yemeyeceğim tamam mı? Bırak kolumu!"

Saati olan eliyle şakaklarını tutup gözlerini kapattı. Sinirlenmeye başlıyordu. Ama bende sinirleniyordum. Onun elinden birşey yemek istemiyordum.

"Sabrımı çok zorluyorsun. Son kez söylüyorum. Şu masaya otur! Yemeğini ye!"

"BENDE DİYORUM Kİ YE-Mİ-YOR-UM"

....

"Ne bu tripler Giray?"

Vitesi tekrardan sinirle beşe taktığında elini dizinin üzerine koyup benim olduğum tarafa baktı.

"Ne bakıyorsun? Önüne dön"

Direksiyonu aniden çevirip fren yaptığında emliyet kemerim takılı olmasına rağmen torpidoya tutunacak kadar öne savrulmuştum.

"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN? ÖLDÜRMEK Mİ İSTİYORSUN?"

Gözlerimi ayırmadan arkama yaslanıp kalbimin üzerine elimi koydum. Aniden şerit değiştirildiği için tepki gösteren araçların kornası ancak susmuştu.

Emliyet kemerini çıkarıp açık olan klimaya rağmen camları sıfıra indirdi. Soğuk hava saçlarımın arasında dolanırken hava değişiminden dolayı içim ürpermişti.

ANOREKSİYA - GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin