Powiem jedno, jestem wkurwiona wiec ten rozdział może nie mieć sensu
———————- Więc?- Zapytałam, dalej oczekując na wyjaśnienia ze strony blondyna.
- Krótko bo szczerze nie mam ochoty do tego wracać. Ta dziewczyna to Kate, moja była i jest niezrównoważona psychicznie. Ubzdurała sobie ze dalej jesteśmy razem i od miesiąca nas, albo mnie nęka ale jeszcze nigdy nie zdarzyło się żeby weszła do mieszkania.- Widać było ze nie za bardzo chce o tym rozmawiać wiec nie darzyłam tematu. - Nic ci się nie stało? Widziałem jak ledwo uniknelas tego wazonu.- Pokręciłam głowa na znak ze nic mi nie jest.
- Przytul się.- Mruknelam i nie czekając na odpowiedz przytuliłam się do jego ciepłego ciała.
- Nie jesteś zła?- Zapytał.
- Na co? Na ciebie nie jestem zła, nie miałeś przecież wpływu na to czy ta szmata tu przyjdzie.- Ostatnią cześć zdania wywarczałam. Zaraz czy ja przypadkiem nie jestem zazdrosna?
Chyba mam prawo być zazdrosna prawda?
- Jesteś zazdrosna?- Roześmiał się.
- Może..-
- O mój Boże, nie masz o co.- Dał mi buziaka w usta.
- Nie uważasz ze to troche dziwne?- Skrzywiłam się na myśli które przyszły mi do głowy.
| Dream Pov: |
- Ale co?- Tak naprawdę doskonale sobie zdawałem sprawę o co chodzi.
Może było to dziwne, niby się całujemy ale nie jesteśmy razem. Czy to jest normalne? Zdecydowanie nie. Czy mi to odpowiada? Nie. Wolałbym mieć te usta, ręce, charakter jak i całą osobe Victorii na własność. Oczywiscie nie względem zaborczości, nie jestem jakim psychopatą żeby ją porwać czy coś.
Po prostu chciałbym żeby była moja, tak jak Karl jest Nicka, a Nick Karla. Ja naprawdę się zastanawiam czy oni zdają sobie sprawę ze to widać ze są razem.
Szczerze nie jestem pewien czy gdybym powiedział prawdę, zostałoby tak jak jest. Myśle ze dostałbym w twarz od blondynki.
Może i jestem popularnym streamerem ale tez mam uczucia i prawa do kochania. Chwila, czy ja właśnie pomyślałem że..
Kurwa kogo ja chce oszukać, ta blondynka mimo tak małego czasu znajduje się w moim sercu.
——————
Whatever :/Stawiam ze książka będzie miała max 17 rozdziałów
CZYTASZ
𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚 ☺︎︎ // Dreamwastaken
FanficTraktuj każdy dzień tak jakby był twoim ostatnim lub pierwszym