İyi okumalar💜💜💜
Taehyung'un ağzından;
Jungkook ile fırında yaşadığımız anlardan sonra Min Hee teyze fırına gelmişti. Ona Jeon sürüsünden misafirlerim geldiğini söyleyince bana bugün için izin vermişti. Zaten yarında pazar olduğundan fırını açmayacaktım.
Jungkook ile fırından çıkmış kapıda bize bekleyen Yoongi ile de selamlaştıktan sonra bizim eve gitmeye başlamıştık.
"Baş alfa Namjoon ile görüşeceğiz Taehyung sende onunla mı kalıyorsun?" diye sordu Yoongi.
"E-evet ç-çünkü o-onun e-eşi J-jin H-yung b-benim d-dayım. B-burada t-tanıştık v-ve a-artık o-onlarla y-yaşıyorum." diyip gülümsedim. Jungkook şaşkındı.
"Güzelim sende benimle gelmeyecek misin?"
"J-jungkook ü-zgünüm a-ama a-ailen?"
Adımlarını durdurması ile bende durdum.
"Hayır güzelim sende geliyorsun. Ailem umurumda değil. Benimle gelmelisin."
"O seninle hiçbir yere gelmiyor Jungkook." Hoseok'un sesi ile ona döndüm.
Yanımıza yaklaştı.
"Ailenin Taehyung'a yaptıklarını biliyoruz. Annem asla Taehyung'un gitmesine izin vermez ve bende izin vermiyorum o sahipsiz değil."
"Taehyung kendi kararlarını verebilecek yaşta ve ailemin dediklerinin ona zarar vermesine izin vermeyeceğim." dedi Jungkook'ta.
"Önce bir gidelim de annem ve babamla konuş. Benim kararım kesin."dediğinde Jungkook bir bana bir de Hoseok'a baktı. Ardından eve gittiğimiz kapıyı Jin Hyung açtı.
" Hoş geldiniz yavrularım. Ah bunlarda kim? "diye sordu Yoongi ve Jungkook'u göstererek.
"Delta Jeon Jungkook ve arkadaşı?"
"Yoongi ben."
"Hoş geldiniz içeri geçin." dedi Jin Hyung onlar önden geçerken benim kolumu tuttu.
"Seninki bu değil mi? Ne işi var yoksa senin için mi gelmiş?" diyip güldüğünde utandığım için yanaklarım kızardı.
"H-hyung."
"Tamam tamam utanma minik bebeğim benim. Hadi geç içeri mis gibi yemekler yaptım. Sofrayı kuralım."
İçeri geçtiğimizde Jungkook, Namjoon Hyung ile konuşurken bizde mutfağa geçip tabakları, bardakları ve çatal, kaşıkları ayarladık. Onları içerdeki büyük masaya götürüp tek tek dizdim. Arada gözlerim Jungkook'a kayıyordu ve o da bana baktığından hemen başımı çeviriyordum.
Masayı sonunda hazırladığımız da herkes sofraya geçti. Jungkook benim yanıma oturak iken Hoseok'un oturması ile sinirlenip karşıma oturdu. Onun yanına da Yoongi.
"Afiyet olsun." Namjoon Hyung'un konuşması ile yemeğe başladık. Tabağıma her şeyden dolduran Hoseok'a gülümsedim. Ailecek kilo almamı istiyorlardı.
"T-teşekkürler." derken Jungkook'un öksürmesi ile herkes ona baktı.
"Sadece gıcık tuttu da." diyip suyunu içti.
Hoseok'a dik dik bakarken beni kıskandığını düşünüyordum bu hoşuma giderken gülümsedim.
Yemekte bu şekilde geçtikten sonra Jungkook ve Yoongi'nin üç gün burada kalacağını ve antlaşma sayesinde sürüyle ilgili ortak şeyler yapılması için burada kalacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Love -Kooktae-
FanfictionYüzyılda bir gelen iki tür. Delta ve Vita. Nesillerce bu ikisinin sadece birbirleri ile eş olduğu başka başka türlerle eş olamayacakları söylendi ve öğretildi. Ancak Jeon Jungkook ve Kim Taehyung bu kanıyı yok edecekti. Sadece aşık olarak. (Semekook...