Yalnızlık

4.1K 394 241
                                    

İyi okumalar💜💜💜

Taehyung'un ağzından;

Delta benden hoşlandığını söylemişti. Delta benden hoşlanıyordu! Benden!

"B-ben."

"Sende benden hoşlanıyor musun Taehyung?"

"J-Jungkook b-bende s-senden h-hoşlanıyorum." dedim zorla. Hem konuşmak hem de duygularımı dökmek zordu.

"Taehyung..." Jungkook ellerini yanaklarıma koydu. Ardından gözleri dudaklarıma kaydı ve kaşları çatıldı.

"Şu yaranı tedavi edelim mi?"

Onu tamamen unutmuştum. Başımı salladım.

Jungkook ayağa kalkıp burada kaldığı için bildiği ilaç dolabımı açtı. Üstünde neyin ne olduğu yazdığı için doğru ilacı aldı ve yanıma geldi.

Kremi dikkatlice dudağımın kenarına sürdü.

" Acıyor mu? "dediğinde başımı iki yana salladım.

"Güzel. Bu gece geri dönmek istemiyorum ama yarın beraber gideceğiz. Benim sürüme. Seni artık yalnız bırakamam."

Dedikleri ile heyecanlanırken gülümsedim.

"Şimdi sana bir şeyler hazırlamalıyım. Aç mısın?" diye sorduğunda başımı iki yana salladım.

"S-sadece u-uyuyalım m-mı?"

Teklifime karşı gülümsedi ve yanıma uzandı. Beni kolları arasına aldığında bende başımı göğsüne yasladım ve beline sıkıca sarıldım. Çok ama çok huzurluydum. Güvende hissediyordum ve sıcacıktım.

Saçlarımı okşarken de hemen uykuya dalmıştım.

***

Sabah uyandığımda Jungkook hala uyuyordu. Hala elleri sıkıca belime sarılıydı.

Sanki kaçarmışım gibi sıkıca tutuyordu. Çok tatlıydı. Elimi yüzüne getirip okşadığımda yüzünü daha çok elime yasladı. Yanağını okşayıp ona daha çok yaklaştım. Burunlarımız birbirine değerken gülümsedim.

Tam o sırada Jungkook gözlerini araladı.

"Hmmm bu açıyı sevdim. Sende sevmiş gibisin?"

Belimden kendine çekip tamamen bizi yaklaştırdı birbirimize.

"S-sevdim." dediğimde hınzırca sırıttı.

"Immm daha da güzelleştirebiliriz aslında?"

"N-nasıl?"

"İşte böyle." bir anda dudaklarımızı birleştirdiğinde öylece kalakaldım. Hayatımda ilk defa biri beni öperken kalbim yerinden çıkacakmışçasına atıyordu.

Jungkook alt dudağımı sertçe emerken elleri belimi okşuyordu. Kendime gelebildiğimde bende yapabildiğim kadar karşılık vermeye başladım. Üst dudağını kavrayıp emdiğimde ellerimi Jungkook'un boynuna sardım.

Öpüşmemiz biraz daha hızlandığında Jungkook beni sırt üstü yatırmış üstüme çıkmıştı. Başını yana yatırıp dilini ağzıma yolladığında inledim.

"J-Jungkook..."

"Miniğim iyi misin?" geri çekildiğinde başımı salladım. Nefes nefeseydik ikimizde. Dudaklarım sızlıyordu ve şişmiş gibi hissediyordum.

Wrong Love -Kooktae-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin