İyi okumalar💜💜💜
Yazar ağzından;
-Flashback-
"Shin Hye bugün büyücüye gideceğiz ve istediğimizi yapmasını sağlayacağız. Taehyung ve Jungkook ayrılacak sonra siz evleneceksiniz. Her şey istediğimiz gibi olacak."
So Ra ve Shin Hye planlarını yaparken onları duyan kişiden habersizdi. Onlar arka bahçelerinde konuşurlarken Jimin, Jungkook'un eşyasını alıp evine götürmek için gelmişti. Ancak bahçeden eve geçecek iken konuşan ikiliyi görünce durmuştu.
İyi ki de durmuştu ki planlarını öğrenmişti. Onlardan önce davranacaktı. Bu yüzden hızla oradan uzaklaştı ve evde temizlik yapan diğerlerinin yanına döndü.
"Çocuklar konuşmalıyız."
***
"İşte böyle. Bu planı bozmalıyız." dedi Jimin.
"İnanamıyorum bir de kabul ettim diyordu bana annem ne kadar da kötü olmuş. Büyü sonucunda Taehyung'a zarar bile verebilecekken ben bir şeylerin etkisi altındayken önümü görmeyecektim. Ona bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim. Şimdi bu planı bozmak için her şeyi yaparım. "
"N-ne y-yapacağız p-peki?" diye sordu Taehyung. Üzgündü. Bayan Jeon'un kötü olduğunu biliyordu ancak bu kadar da değil...
"Biz ona oyun oynayalım ne dersiniz?" dedi Jimin gülümseyerek.
"Nasıl bir oyun?" diye sordu Yoongi.
"Şimdi Bayan Jeon gitmek istediği büyücü belli. Tanıyorum. Ben önceden gidip konuşacağım ve teklif edeceğim. Altın çözümdür. Bayan Jeon sizi ayırmak isterken kendi sorunlar yaşayacak. Bu sorunlar ne olur bilmem ancak yuva yıkanın yuvası olmaz derler. Neyse sizde o büyü yaptırdığını sanarken küçük bir gösteri yapacaksınız, düğün sonrası onun gözü önünde bir kavga. Şimdilik yeterli olur sonrasına bakarız. Büyük bir final yapmayı düşünüyorum. Düğün sonrası kavga edince Jungkook sinirli bir şekilde uzaklaşır. Taehyung ile ben eve geliriz sonra da sen gelirsin Jungkook. Ertesi gün yanınıza gelebilir. Buna karşın Taehyung sen ağlıyor ol. Jungkook sinirli görün. Bir şekilde halledersiniz. Kavga süsü verin yeter. Kendi avlıyor sanarken avlanacak. Var mısınız? "
" Varız. "
" Güzel. "
-Flashback son-
Taehyung'un ağzından;
Öpüşüyorduk. Kıyafetlerimizi çıkarırken. Ellerim ceketini omuzlarından sıyırırken onun elleri gelinliğimin fermuarını indirdi. Gelinliğim üstümde bollaşırken eli omzuma gitti. Gelinliğimi omzumdan sıyırdığında sadece iç çamaşırlarım ile kalmıştım.
Altımda dantelli beyaz bir iç çamaşırı üstümde de onun takımı olan askılı sütyenim vardı. Jungkook damarlı büyük elleri ince belimi sıkıca sardığında dudaklarımızı ayırdık.
"Şimdi biz mühürlenmeyecek miyiz?" dedi Jungkook.
Başımı salladım. "Ö-öyle, s-sadece s-sabretmeliyiz."
"Edeceğim ve Taehyung bu iç çamaşırla-"
"J-Jin H-Hyung." kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Love -Kooktae-
FanfictionYüzyılda bir gelen iki tür. Delta ve Vita. Nesillerce bu ikisinin sadece birbirleri ile eş olduğu başka başka türlerle eş olamayacakları söylendi ve öğretildi. Ancak Jeon Jungkook ve Kim Taehyung bu kanıyı yok edecekti. Sadece aşık olarak. (Semekook...