İyi okumalar💜💜💜
Taehyung'un ağzından;
Herkes kekelemeden konuşmam ile şaşırmıştı. Jungkook'un gözleri şaşkınca açılmıştı.
"Bebeğim sen?"
"D-denemeye çalı-şıyorum." kendimi zorlasamda bu önemli değildi artık adım atmak istiyordum.
"Güzelim benim sen her şeyi yaparsın."
Jungkook beni kendine çekip alnımı öptüğünde gülümsedim.
Çok huzurluydum.
***
Jungkook ailesi ve Jimin'leri önden gönderdikten sonra benimle biraz daha kalmak istemişti. Nişanlılığımızın ilk zamanlarında baş başa kalmak istememiz çok normaldi.
Bu yüzden nehir kıyısına gelmiş, uzun bir zaman önce yeri düşmüş ağacın üstüne oturmuştuk. Üstümde Jungkook'un ceketi vardı. Başımı omzuna yaslamıştım. Onun elleri ise belimdeydi.
"A-annen." diyip kıkırdadım. "G-gelmesine ş-şaşırdım."
"Bende öyle babama bahsettim ama geleceğini söyledi. Vazgeçtiğini hiçbir şeye karşımayacağını da. En azından bu zamanlarımı görsünmüş. Bende şaşırdım ama kabul etmesine sevindim. Sonunda bir engel yok. Evleneceğiz."
"Hmm e-evet..."
"Taehyung." dedi heyecanla. Ellerini belimden çekti çekti ve ellerimi tuttu.
"Daha fazla ayrı kalmak istemiyorum, sabah kalktığımda seni görmek, uyurken kollarım arasında olmanı istiyorum. Evimiz olmasını, evimizin içinde neşeyle dolaşan çocuklarımız olsun istiyorum. Beni kendine öyle bir aşık ettin ki... Sensiz yapamam ben artık. Yarım kalırım. Bu delta sadece sana karşı boyun eğecek, senin her istediğini yerine getirecek. Şimdi söyle bana sende beni istiyor musun? Benimle evlenir misin? "diyip cebinden bir kutu çıkardı ve açtı. İçinden güzel bir yüzük çıktı.
" E-evet, e-evlenirim!"diye söyledim hemen.
Yüzüğü parmağıma takıp gülümsedi. Ardından ayağa kaldırdı ikimizi de...
Elllerini sıkıca belime sardı ve dudaklarımızı birleştirdi.
Aşkla, sevgiyle, şehvetle öpüşürken kendimi kaptırdık. Dudaklarımız anahtar-kilit uyumu ile bağlanırken daha da iç içe geçti. Belimdeki elleri sıkılaştı, tanrım iz kalacaktı ama bu bile harika hissettirirdi...
Benimde boynundaki ellerim saçlarına girdi ve çekiştirdi.
Tatlı bir şapırtı ile ayrıldığımızda alınlarımızı birbirine yasladık ve gülümsedik.
"Her şeyimsin Jeon Taehyung..."
***
Düğün için hazırlıklar...
Her şey başlamıştı. İkimizde fazla uzatmak istemediğimiz için haftaya salı düğünümüz olacaktı. Tam bir hafta vardı ve Jin Hyung deli gibi telaşlanmıştı.
"Taehyung bugün Jungkook ile evinizi görecek sonra ev için alıiveriş yapacaksınız, yarın senin için alışveriş yapacağız, düğün alanı için hazırlıklar... Ay mükemmel olmalı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Love -Kooktae-
FanfictionYüzyılda bir gelen iki tür. Delta ve Vita. Nesillerce bu ikisinin sadece birbirleri ile eş olduğu başka başka türlerle eş olamayacakları söylendi ve öğretildi. Ancak Jeon Jungkook ve Kim Taehyung bu kanıyı yok edecekti. Sadece aşık olarak. (Semekook...