İyi okumalar💜💜💜
Taehyung'un ağzından;
Sürünün meydanındaydık. Herkes burada toplanmıştı. Bayan Jeon hariç. O burada değildi ancak Bay Jeon buradaydı.
"Öncelikle herkese geldiğiniz için çok teşekkür ediyoruz. Biliyorsunuz. Birkaç gün önce güzel omegamla evlendik. Böylelikle sürünün yeni liderleri de babam öncülüğünde bize devredildi. En iyi şekilde sürüyü yöneteceğimize ve yardım etmek için kapımızın her zaman size açık olacağına söz veriyoruz."
Jungkook'un konuşmasından sonra herkes alkışladı. Bizde son kez selam vererek meydandan ayrılan insanlarla beraber ayrıldık.
"J-jungkook n-nereye g-gidiyoruz?"
"Anneme artık her şeye bir son vereceğiz herkes öğrendi biliyor,sürünün başında da artık biz varız bu yüzden her şeyi bilmeli. İşte geldik."
Önüne geldiğimiz evde kapıyı çaldı, birkaç dakika sonra kapı açıldı. Karşımıza çıkan Bayan Jeon yorgun ve üzgün görünüyordu.
"Öğrenmiş olmalısın tüm yaptıkların bizi engelleyemedi anne. Kabullendin sanmıştım ama büyü yapacak kadar düşmüşsün şimdi bu halde isen kendin yüzünden. Eğer bir gün gerçekten bizi kabullenirsen gelip içtenlikle özür dilemediğin sürece hiçbir şey değişmeyecek."
Jungkook sözlerini söyleyip bana döndü."Gidelim güzelim."
Bayan Jeon'a son kez bakıp evin önünden ayrıldığımızda hızlı adımlarla evimize gittik.
"J-jungkook annen kötü gözüküyordu hem de çok acaba fazla mı oldu. Kötü şeyler yapmış olabilir evet ama yine de içim rahat değil sonuçta senin annen o."
"Evet ama sana kötü davrandı,istemedi bu yaptıkları göz ardı edilemez eminim ki o bizi kabullenecek."
Yaklaşıp alnımı öptü.
"Hiçbir şey senden önemli değil minik omegam."
***
Bir hafta sonra ortalık durulmuş gibiydi yani Bayan Jeon hiçbir şey yapmamıştı. Biz ise Jungkok ile daha mühürlenenemiştik çünkü ben rahatsızlanmıştım. Bu yüzden Jungkook kesinlikle beni bekleyeceğini iyi olmamı istediğini söyleyerek benimle ilgilenmişti diğer yandan da Jungkook sürüyle güzelce ilgileniyor bende Jimin ile konuşmam bizde buluşuyorduk. Şu ana kadar her şey çok güzeldi. Konuşmam da büyük değişiklikler vardı. Eskisi kadar kekelemiyordum en azından her kelimemde kekelemiyordum. Geçmişe dair bir şey sormamıştı zaten bende anlatacak cesarete şuan ulaşamamıştım.
Her şey özeti ile böyleydi. Şimdi evde haftanın temizliğini yaparken kapı çaldı. Saat akşamüstüne geliyordu. Jungkook'un gelmesine daha vardı. Belki de Jimin'di?
Kapıya gidip açtığımda bir omega ile karşılaştım. Daha önce hiç görmemiştim.
"Merhaba?"
"Merhaba beni Hekim Park yolladı. Sağlık evine çağırıyormuş sizi."diyip gülümsedi.
Bugün buluşmayacaktık aslında ama Jimin boş bir zaman yaratmış olabilirdi? Bu yüzden de sağlık evine çağırıyor olmalıydı. Oraya ilk defa gidecektim.
"Tamam geliyorum hemen."
Kapının arkasından çantamı ve babetlerimi alıp giydim. Kapıyı kapatıp kilitledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Love -Kooktae-
FanfictionYüzyılda bir gelen iki tür. Delta ve Vita. Nesillerce bu ikisinin sadece birbirleri ile eş olduğu başka başka türlerle eş olamayacakları söylendi ve öğretildi. Ancak Jeon Jungkook ve Kim Taehyung bu kanıyı yok edecekti. Sadece aşık olarak. (Semekook...