extra 3

1.9K 141 2
                                    

"​ကျောင်း​ရှေ့​ Cassiologia ​ကော်​ဖီဆိုင်​မှာ ​စောင့်​နေမယ်​​နော်​.
Class ပြီးရင်​လာခဲ့"

Class ထဲစာသင်​​နေတုန်းmsg ဝင်​သံကြားတာမို့ဖုန်းထုတ်​ကြည့်​တော့ "Moi Beautiful Dream💜💜 "နာမည်​နဲ့ contact​လေး..

ကျွန်​​တော်​ပြုံးမိလိုက်​သည်​..
ကိုကို ​ရောက်​​နေသည်​ဆိုသည်​နှင့် ​ရှေ့မှစာအုပ်​ကို​ကောက်​သိမ်းကာ လွယ်​အိတ်​ထဲထည့်လျက်​ ထရန်​ပြင်​​တော့ ​ဘေးမှ Jungkook က လက်​​မောင်းကို ကိုင်​ထားသည်​..

"ဘယ်​သွားမလို့လဲ"

"ကိုကိုဆီ"

"Class ပြီးမှ သွား​လေကွာ..
ဒီဆရာအချိန်​ မပျက်​နဲ့​လေ..
အခုမှ သင်​တာဖြင့် ၁၅မိနစ်ရှိ​သေးတာကွာ..
မင်းကို​ကောမှာ​နော်​"

"ကျစ်​..စိတ်​မဝင်​စားဘူး"

Jungkook လက်​က ရုန်းထွက်​ရင်း ​နောက်​​ပေါက်​က ခိုး​ကြောင်​ခိုးဝှက်​ထွက်​လာခဲ့သည်​..
တံခါးဝကို ​ကျော်​ခါမှ သက်​ပြင်းကျလျက်​ ​ကျောင်းအပြင်​သို့အလှည့်..

"Park Jimin..
ဘယ်​သွားတာလဲ အဲ့ဒါ.."

ဟိုက်​..​သေပြီဟ..
​ပြေး​ပေ​တော့ Park jimin ​ရေ..

​နောက်​လှမ်း​ခေါ်​သော ဆရာ့အသံကို လျစ်​လျူရှုလျက်​ အသက်​လုကာ ​ပြေးလာရ​တော့ လူက ​ဟောဟဲလိုက်​လျက်​...
Cassiologia ဆိုင်​​ရှေ့မှာ ခါးကိုင်းကာ ဒူးနှစ်​ဖက်​​ပေါ် လက်​​ထောက်​လျက်​ အ​မော​ဖြေမိသည်​..

"ဟူး..​မောတာကွာ..
မနက်​ဖြန်​​ ငါ​တော့​သေပြီပဲ"

ခပ်​​လျော့​လျော့လွယ်​အိတ်​ကို ပုခုံး​ပေါ်ပြန်​တင်​ရင်း ဆိုင်​ထဲဝင်​လာခဲ့​ကာ ​ဝေ့ဝဲရှာကြည့်​တော့ ​ထောင့်တ​နေရာမှာ မိုးပြာ​ရောင်​ လက်​ရှည်​ shirt နှင့် ကိုကို့ကို​တွေ့လိုက်​ရသည်​...
Coffee ခွက်​ကို ပါးစပ်​နား​တေ့လျက်​ သတင်းစာတစ်​​စောင်​ကိုဖတ်​​နေသည်​...
ဝတ်​ထားသည်​က မိုးပြာ​ရောင်​ မှာ အဖြူစ​လေး​တွေ ဟိုတစ ဒီတစပါသည့် ရှပ်​လက်​ရှည်​..
ရှပ်​လက်​ရှည်​ကိုမှ ​ကော်​လံက ကြယ်​သီးကို၂လုံး​လောက်​ဖြုတ်​ထား​တော့ လည်​ပင်းဖြူဖြူ က ဝင်းခနဲ..
လည်​ပင်းမှာလဲ YSL ဆို​သော စာသား​လေးနဲ့ necklace ​ရွှေ​ရောင်​​လေးက အထင်းသား..

ကိုကို //Yoonmin (Unicode version)Where stories live. Discover now