အပိုင်း ၂

2.1K 195 2
                                    

"ကိုကို..."

စူးစူးရဲရဲနှင့်မျက်​​မှောင်​ကုတ်​လျက်​ကြည့်​နေ​သော ကိုကို​ကြောင့် jimin လန့်ကာ ​ခေါင်း​လေးငုံ့လျက်​ အိမ်​​ပေါ်တက်​ရန်​ဟန်​ပြင်​​တော့...

"သား...
ဘယ်​​တွေသွား​နေတာလဲဟမ်​.
ပါပါး.ပြန်​လာတာ​တောင်​လာမကြိုဘူး"

ဟို..ဂွစာ ပါလို့ လာမကြိုတာ ပါပါးရေ..

စိတ်​ထဲကတမျိုး​ပြောကာအပြင်​က​တော့သွား ၃၂​ချောင်း​ပေါ်​အောင်​ပြုံးလျက်​ဖြင့် ပါပါးရင်​ခွင်​ထဲဝင်​ချွဲလိုက်​သည်​...

"Aigoo..
ပါပါးရဲ့သားငယ်​​လေးက ​တော်​​တော်​ချစ်​စရာ​ကောင်းလာတာပဲ."

"ပါပါး.သားမို့ပါ.."

"ပါးပါး..ဘယ်​​လောက်​လွမ်း​နေလဲသိလား..သား​လေးကို..
သား​လေး..ကိုကိုဆိုလဲ သား​လေးကို​တွေ့ချင်​​နေရှာတာ.."

ဟမ်​..အဲ့ဟာကြီးကလား..
​အော့..မယုံ​ပေါင်​...

"ဟုတ်​လို့လား..ပါးရယ်​..
ကိုကိုက ​ဘေဘီ ကိုအမြင်​မကြည်​ဘူးမဟုတ်​လား.."

​ပြောရင်း jimin yoongi ကို​မော့ကြည့်လိုက်​​တော့ သူ့ကိုမကြည့်ပဲဆိုဖာ​ပေါ်ဝင်​ထိုင်​သည်​...
ထို့​နောက်​ ခုံ​ပေါ်တင်​ထား​သော ​ရေကရားကိုယူကာဖန်​ခွက်​ထဲ​ရေထည့်လျက်​​ရေတခွက်​ ​သောက်​ပြီး​နောက်​..

"​ဘေဘီ.... "

Jimin ခန္ဓာ ဆတ်​ခနဲ မတ်​သွားရင်း yoongi ကိုကြည့်လိုက်​သည်​..
Jimin သည်​ ခုချိန်​ထိ yoongi ကို​ကြောက်​တုန်း...

​ပြော​တော့သာ ဘာလုပ်​မယ်​ ညာလုပ်​မယ်​...
အ​ပြောသာရှိသည်​ Yoongi ​ရှေ့​ရောက်​လျှင်​ ယုန်​တစ်​​ကောင်​လို ခပ်​ကုပ်​ကုပ်​​လေးဖြစ်​သွားရမြဲ...

"ဘာလို့ဒီချိန်​မှပြန်​လာတာလဲ..
ဒါ ​ကျောင်းသားတစ်​​ယောက်​အိမ်​ပြန်​လာချိန်​လား..​ဘေဘီ ဟမ်​"

Yoongi ​ရောက်​တာနဲ့ jimin ကို​ဟောက်​တာ​ကြောင့် jimin က သူ့မားကိုစစ်​ကူ​ခေါ်သလိုကြည့်သည်​..
သူ့မားက​တော့ ဆူပါ​စေ ဆဲပါ​စေဆို​သောသ​ဘောနှင့် မသိချင်​​ယောင်​​ဆောင်​​နေသည်​..

ကိုကို //Yoonmin (Unicode version)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz