•◇•

3.6K 420 202
                                    

Jisung için kendi giysilerinden birkaç şey hazırlayan Minho saatine baktığında gitmesi gerektiğini fark etti. Kısaca veda edip akşama ancak gelebileceğini söyledi.

" İstediğini yap, rahat ol. "

Ceketini alıp evden ayrıldı. Genç çocuk ise film izlemenin iyi olacağına karar verdi ve oturma odasında büyük televizyonu açtı. Ne izleyeceğini de bilmiyordu, öylesine bir film açtı. Leon the professional

Sadece zamanın geçmesi için izlediği film aslında büyük bir hataydı. Çünkü duygularını kontrol edemeyen Jisung, filmdeki karakteri kendine benzetip geçmişini hatırladı. Gözyaşlarına boğuldu..
Normalde bu kadar ağlamazdı ama son 1 yıldır anksiyetesinden kaynaklandığını düşündüğü bir durum vardı. Kendini acınası hissetmek ve ağlamak..

Bir film için hıçkırarak ağlamak saçma, değil mi?
Geçmiş gözlerinin önünde canlanırken, gerçek olmadığı sanılan karakterin hayatını en berbat şekilde yaşamış olduğu için ağlaması saçma değil mi?
Jisung bile kendini yargılıyordu, öyleyse neden insanlar yargılamasın? Eleştirip hatlarını neden yüzüne vurmasın?

Jisunga tamamen anlayışla yaklaşan tek kişi vardı; Minho..
Jisung zaten hayatı boyunca bunu istedi, birinin onu yargılamadan korumasını istedi.. Ne yazık ki bu ezik gibi hissetmesine neden oluyordu. Minhoya ihtiyacının olduğunu kabullenmek istemiyordu. Ama öyleydi, en minik sevgiye bile muhtaçtı.

Eline telefonunu alıp Minhoyu aradı.

" Hey Jisung, bir sorun mu var? "

" Hyung ne zaman geleceksin? "

Burnunu çekti ve telefonu daha sıkı tuttu.

" Akşama geleceğim demiştim ya... Sorun ne neden ağlıyorsun? Yine kabus mu gördün? "

" Evet hyung, hala görüyorum. Beni bu kabustan kurtarır mısın? "

》》》》》》《《《《《《

Sayfa sayfa saydım, üzüntülerimi tam 17 yıldır kalbime yazıyorum. Bir gece iki gece her gece topluyorum bu üzüntüleri. Sürekli birine ihtiyaç duymak ne kadar alçakça ve ezikçe bir his.. Bırakamıyorum bu hissi..

29 Kasım

Korkularım var, paylaşmak istemediğim. Paylaşsam dahi kimsenin anlamak istemeyeceği..
Ve benim hayatıma girdiği an ışığımı çalan korkularım var,
Hiçbir zaman sevemediğim...

9 Eylül

Günden güne daha da sahteleşiyor mutluluğum..
Çevremdekiler eski kişiliğimi kaybettiğimi söylüyor.
Bense onlara aklımı kaybetmek üzere olduğumu anlatmaya çalışıyorum..

21 Ağustos

》》》》》》《《《《《《

Jisung Minhonun yatağında bağdaş kurarak oturmuş, kemirmekten yıpranmış parmaklarıyla oynuyordu. Minhoyu eve çağırmıştı çünkü hislerini, yaşadıklarını, korkularını ve daha nicesini paylaşırken güvenmek istediği tek kişiydi o.

" Korkuttun beni.. "

" Üzgünüm, senin yanımda olmanı istedim. "

" Bir sorun var değil mi? Anlat hadi.. "

" Minho.. Bunu nasıl söylerim bilmiyorum.. "

" Rahat ol " ellerini tuttu ve gözlerine şevkatle baktı. " Direkt söyle, ters bir tepki vermem. "

" Biliyorum.. Biraz bencil hissettim sadece.. "

" Neden? "

" Eğer beni terk edeceksen en baştan sana güvenmeme izin verme. Bana yardım etme, beni koruduğunu hissettirme. "

" Seni terk edeceğimi nerden çıkardın? "

" Hep öyle oldu zaten... Arkadaşlarım, aşık olduklarım.. Beni bırakmayacaklarına dair milyonlarca söz verdiler. Bunlardan biri en yakın arkadaşımdı. Kavga ettiğimizde ben panik atak geçiriyordum ve o küfredip gitti. Birkaç güne kalmadan asılsız bir hırsızlık iftirası attı üzerime. Bir diğer yakın arkadaşıma anlattı ve o arkadaşım da bana ' Sikimde bile değilsin ' dedi. Üzülmem bir şey ifade etmedi onun için, haksızlığa uğramam... "

" İki tane orospu çocuğu yüzünden insanlara olan güvenini mi kaybettin? "

" Doğum günümde beni sevdiğini söyleyen biri tarafından aldatılmama ne demeli? Ben zaten ona platoniktim. O da karşılık verip beni sevdiğini söyledi. Ertesi gün ben bizi sevgili zannederken çok saçma şeyler oldu. Onun eski sevgilisi bana öpüştükleri fotoğrafları attı. Bu yüzden doğum günümden dahi nefret ediyorum. "

Jisung kendini tutamayarak gözyaşlarını ve sessiz hıçkırıklarını bıraktı.
Minhonun sıcak sarılışına boyun eğdi ve o an hissetti;
Belki de onu gerçekten bırakmayacaktı..

Daddy Issues / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin