5

2.1K 121 9
                                    

" Şunu taşırmadan boya, boyamayacaksan yürü git doruk. Bu olmadı yeni bir taneyi boyayalım, gergedanlı olan çok iyiydi hadi onu boyayalım. "  Dedi, Uraz. Gözlerimi devirdim.

" Hayır kartal olanı boyayacağız. " Dedi doruk ve hiç uraz'ın söylenmelerini takmayıp önünde boyamakta olduğu kartallı mandalayı boyamaya devam etti.

Film izledikten sonra sıkıldığım için kaldığım odaya gitmiş ve mukbang asmr videoları izleyip en sonun da acıkınca da mandala boyamaya başlamıştım. O videoları izleyerek hiç kimsenin yapmadığı kötülüğü kendime yapıyordum.

Uraz ve doruk da yanıma gelmişti. Boyama yaptığımı görünce ilk başta uraz dalga geçmiş sonrasında ise benden çok boyama yapmıştı. Uraz gibi dönek olmayın arkadaşlar.

Kendi aralarında kavgadan sıkıldığım için odadan çıktım. Gittiğimi bile fark etmediler. Ah be abi.

Asansöre binecekken vazgeçip merdivenlere yöneldim. Merdivenlerde vakit geçirebilirdim.

İkinci kata geldiğim de durdum. Hanım anne ve ne zaman geldiğini bilmediğim bey baba. Tartışıyorlardı sanırım.

Normalde olsa beni alakadar etmez diyip yoluma devam ederdim ama tam da benim adım geçtiğin de adımlarımı kapısı biraz açık olan kapıya ilerledim.

Kapı da güzelmiş.

" Derya daha fazla ne yapabilirim ? Eşek kadar adamlar yanımızdan gitmesin, kardeşlerine alışsınlar diye yapmadığımız kalmadı. Yarın, ikizler diğerlerinin yanına gidiyor. " Dedi bey baba. Noluyor lan. İkizler beni istemiyor muydu ? Ama o gün hastane de yanlışlıkla ona abi dediğimi sandığın da uraz'ın o mutluluğu yalan mıydı ? Eğer öyleyse iyi oyuncu olurdu urazdan, bir ara bunu ona söylemeliydim. Kariyer yapardı.

Şu an konumuz uraz'ın kariyeri değil, seni bu evde istemedikleri için evden gitmeleri. Evet bir de o vardı de mi ?

" Hem bakarsın onları da getirirler. Oğuz değilse de uraz ne yapar ne eder getirir. " Dedi bey baba. Beni evde istemeyenler mi getirecekti diğerlerini ? Bey baba biraz daha inandırıcı ol.

Lan bir saniye, bu diğerleri kimdi ? Buraya geldiğim ilk gün bey baba yavuz diye birinden bahsetmişti. Onu mu getirecekti ikizler sözde ?

Onu değil, onlar dedi bey baba. Bir tane de değillerdi. Defne sen de hiç sorgulamıyorsun, işine gelmeyince. Okuldaki aşk üçgeni dedikoduları çözerken Sherlock Holmes kılığına giriyorsun da şimdi niye hiç düşünmüyorsun ?

Dediğin gibi işime gelmiyor da o yüzden, beni sevmezlerse sevmesinler banane yani ben ilerde kendi payıma düşen mirası alır kendi yoluma bakarım. Hem şimdi ikizler ve eğer başka kardeşlerim de varsa onlar evde yokken kimin en hayırlı evlat olduğunu daha iyi anlarlardı. Bedavadan önümü açıyorlardı işte daha ne olsun.

Kendini kaldırmayı bırak. Onlarla geçirdiğin az bir zaman dahi olsa da onlara alıştın. Kendimi kandırmıyordum. Ayrıca kimseye de alıştığım yok benim.

" Evden gitmek isteyen ikizler mi getirecek abilerini ? " Dedi hanım anne sesinden alay ettiği belliydi. Lan abilerini mi dedi o ? Odaya girip nolur ikizler de temelli gitsin abiler de gelmesin desem çok mu tuhaf kaçardı, acaba.

Ben ayasla yaşardım ya hem doruk ve doranında evleri yan taraftaydı eğer onlarda beni sevmedikleri için gitmezlerse onlarla da gül gibi yaşar giderdik.

" Defneye ne diyeceğiz ? O biraz da olsa alışmıştı bence. " Dedi, hanım anne. Bu sefer ciddiydi. Yoo alışmadım. Yandı bitti kül oldu deyin ben inanmış gibi yaparım.

Sus gözlerin dolmuş hâlâ ne diyorsun. Yoo ne ağlaması gözüme tır kaçtı.

" O eşeğin sıpalarına mı alıştı. Aman be derya, benim öyle abilerim olsa gittiklerinde arkalarından zil takar oynardım. Bence bize üç çocuk yetermiş, yavuz, defne, ayas. Diğer üçünü hangi kafayla yaptık biz ? " Diyerek yakındı bey baba.

" Kim dedi sana 6 çocuk yap diye ? " Dedi hanım anne. Kafamı aralı kapıdan çaktırmadan uzattım. Canım ebeveynlerim karşılıklı kaşları çatık birbirlerine bakıyordu. Canım noodle çekmişti. Şimdi bir tane tavuklu olsa fena olmazdı.

Hanım anne ellerini beline koymuş hesap soruyordu. " Annemi biliyorsun çocukları seviyor hem sende seviyordun çocukları. " Nav yu sak babaanne.

Çekirdek kola olsaydı keşke. Hiç bir zaman sevmiyorum kuru kuru kavga izlemeyi. Nalet olsun.

Hanım anne hemen kendini savunma mooduna aldı ki bey baba onu takmayıp masasındaki dosyalarla ilgilenmeye başladı. Sen şimdi yemedin mi naneyi bey baba ?

" O zamanlar çok ilgili bir kocaydın çünkü, nereden bile bilirdim böyle göbekli umursamaz bir baba olacağını.  " Dedi hanım anne sesi alıngan çıkmıştı. Hanım anne senagliyon.

" Şimdi ilgili değilim öyle mi hem benim göbeğim yok gömlekler dar olduğu için kilolu gösteriyorum. " Dedi, bey baba. Sen ne dersin babo ?  Defne bu gecenin sabahına sana bir kardeş daha vermezler umarım... tövbe de lan.

Kendi yaptığım şakaya kendim gülüp aynı bir ajan edasında o kattan çıktım. Üst kata gidip yine aynı performansı sergileyip telefon ve  cüzdanımı aldım elime.

Bu sefer asansörü kullandım. MazAllah bu sefer de ayas ve kuzenlerin beni istemediğini falan öğrenirdim. Bu sefer kalbim dayanmazdı.

Asansörden inip ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Bekleyin beni noodler, ben geliyorum.

Marketle ev arası on dakika ya var, ya da yoktu. Hemen gider gelirdim kimsenin ruhu da duymazdı. Yani inşallah.

Siyah aynı mafyaların arabaları gibi bir araba yanımda durduğunda çaktırmadan hızlandım.

Kolumdan tutulunca panikledim. Bu kez gerçekten the end sanırım.

Cüzdanımdaki 20 liraya mı göz diktiniz ibneler. Onları almak için cesedimi çiğnemeniz gerekiyor. Neyse ki hanım anne helva yapmıştı.

Burnuma koku koklattıklarında kendime sövdüm. Bir ormanda beni bıçaklayacaklardı, hemde noodle bile yiyemeden. Ölmeden önce bir isteğin var mı diye sorarlardı umarım...

Gözlerim kararırken yine sövdüm kendime. O kadar film izleyip antrenman yapmıştık. O kadar emek heba olmuştu. Yanarım yanarım ona yanarım.

___________

Finish

DEFNE | Gerçek aile |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin