İyi okumalar.
___________Başımın ağrısıyla gözlerimi açtım. Bir gün sırf bu baş ağrısı yüzünden başımı kesecektim. Dayanılır gibi değildi. Kardeşim derdin ne söyle bizde bilelim yani. Beyin oluşuyor, sakin ol. He iyi o zaman.
Yattığım yataktan kalktım. Hayret uraz beni uyandırmaya gelmemişti. Onlar belki de çoktan gitmişlerdir. Bir de o vardı de mi
İki üç gerinme hareketi yapmaya başladım. Heyt be bey babanda mı sporcuydu be.
Baş ağrısı yetmiyormuş gibi bir de işin içine bel ağrısı girince gözümü acıyla yumup sabır çektim. Öldürmeyen Allah süründürür. Yüce rabbim, yılan olarak yaratsaymış daha fazla sürünürmüşüm, kendime güvenemiyorum o zaman da da kendime bir iş çıkarırdım ben.
Kapıya ilerledim, saat kaçtı acaba ? Yine hanım anne o böreklerden almış mıydı ? Aldıysa da umarım kalmıştır. Çok fena canım istemişti.
Gözlerimin yeni yeni buğulanması gittiğinde odayı daha net görmüştüm. Ayılıyorsun çok şükür. Ben kimin odasında yatmıştım lan ?
Yani bu oda ebeveynlerin olamayacak kadar küçük ve yatakta tek kişilikti zaten. Adamlar bana bile saray yavrusu verirken, kendileri bu odada mı yatacaktı ? Hadi len oradan. Uraz'ın da olamazdı bence, Uraz rahatına düşkündü. Oğuz tam da ismine çekmişti, oğuz boyları gibiydi buraya sığmazdı. Konuştukça batıyorsun sus.
O zaman kesin Ayas'ın odasıydı. Ulan çocuğun odasının üstüne konmuş gibi olmuştuk iyi mi ?
Odadan çıktım. Bu koridor farklıydı. Bizim katta ben ve ikizler kalıyorduk. Ayas ikinci kattaydı. O katta bu kattı. Yani sanırım. Ayası niye dışladınız şerefsizler ?
Asansörden tarafa yürümeye başladım şimdi kim inecekti aşağıya. Sanırım kör oldum, çünkü asansörü göremiyordum. Bey baba elektrik faturası çok geliyor diye asansörü mü sökmüştü lan. Al işte ben diyorum bu zenginler böyle böyle zengin oldular diye, sakalımız yok ki sözümüz dinlensin.
Mecburen merdivenlerden inecektik. Aman be. Bir kere şansımız yaver gitse be bir kere. Çok mu şey istiyoruz ? Zenginsin daha ne istiyorsun nankör ?
Merdivenlerden indiğimde iki gündür gördüğüm ev dışında bambaşka bir evle karşılaştım. Ulan hanım anne bu zenginliğin tadını en iyi sen çıkarıyorsun valla. He valla.
Aman aman nereye geldik bir anda, neresi burası lan, daha demin evdeydik.
Evi yeniden dekorasyon etmişti de ben evden bi noodle almak için gitmiştim, onda da git gel yirmi dakika ya olmuş ya olmamıştı. Lan, ben hiçbir şey hatırlamıyorum ya lan. O noodle, ne zaman yedim de ayasın odasında uyudum. Kesin sen yedikten sonra yine bu mallıkla asansöre binmedin gittin merdivenlere sonra da üşendin yukarıya çıkmaya en yakında da Ayas'ın odası vardı gitti yattın. Olabilir, evet.
Ev çok sessizdi, şimdi uraz arkadan bi böö dese felç geçirirdim. Koridoru döndüğüm de uçuşan perdelerle karşılaştım. Korku filminde miyiz anasını satayım bu ne ya. şimdi bir yerlerden de yarasa çıkarsa şaşırmam. Olum benim şu an hafiften üç buçuk atmam normal mi ? Normal çünkü bende öyleyim şu an.
Lan hatırla en son ne olmuştu. Bu ev bizim pederlerin ev olamaz aq. Hadi mobilyaları değiştirdiler, asansörü söktüler eyvallah da yani duvarları nasıl bu kadar güzel boyadılar ? Ateistler bunu da açıklayın.
Haaa biz en son kaçırılmıştık. Bende diyom mobilya asansör ama zaten çakmıştım o duvarların öyle olmasından. Lan.
Ben kaçırıldım.
Sen kaçırıldın.
Biz kaçırıldık.
Siz kaçırıldınız.
Onlar kaçırıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEFNE | Gerçek aile |
Teen FictionDefne, 17 yıl sonra gerçek ailesini bulursa ne olur ? Sizce defne yeni ailesine alışabilecek mi? Peki ya mutlu ailesi toparlanıp tekrardan bir aile olabilecek mi ? •31 Aralık 2021• - hepimiz birer jelibon'un askerleriyiz -